Νέο πελατοκεντρικό επιχειρηματικό μοντέλο digital προδιαγραφών.
Τα κριτήρια πίσω από τη συνεργασία με τους Κινέζους.
eLCV: Αυτονομία 500 χλμ., ωφέλιμο βάρος 1.630 κιλά & προηγμένα συστήματα ασφαλείας.
Οι δοκιμές ξεκινούν το καλοκαίρι του 2025, η παραγωγή μέσα στο 2026.
Με χαμηλότερο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO), το νέο Van εξελίσσεται σε συνεργασία με πελάτες από την ΕΕ.
Τα κριτήρια πίσω από τη συνεργασία με τους Κινέζους
Τοιουτοτρόπως, στην περίπτωση του πρώτου προϊόντος των Ολλανδών - ενός ηλεκτρικού Van - η εταιρεία ενώνει τις δυνάμεις της με την MiracoMotor, μια θυγατρική εταιρεία eLCV που υποστηρίζεται από τον όμιλο GAC, έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα δηλαδή.
Οι λόγοι προφανείς. Όχι μόνο γιατί η αχανής χώρα της Ασίας αποτελεί
έναν παγκόσμιο κόμβο παραγωγής, με ηγετική θέση τα τελευταία χρόνια στην τεχνολογία των EVs, αλλά κι επειδή καλύπτει μια σειρά από συνδυαστικές υπηρεσίες όπως: η ταχύτητα στους τομείς έρευνας & ανάπτυξης, το χαμηλότερο κόστος σε πλατφόρμες ηλεκτροκίνησης / μπαταρίες / συστήματα μετάδοσης κίνησης, η προηγμένη ψηφιακή αρχιτεκτονική, οι υπηρεσίες λογισμικού των οχημάτων, καθώς και η εν γένει επικυρωμένη ποιότητα των προϊόντων της.
eLCV: Αυτονομία 500 χλμ., ωφέλιμο βάρος 1.630 κιλά & προηγμένα συστήματα ασφαλείας
Σχεδιασμένο για τις αστικές, περιφερειακές και last-mile λειτουργίες της Ευρώπης, λοιπόν, το eLCV (σ.σ. έτσι ονομάζεται) της FLYNT συνδυάζει εξαιρετική αποδοτικότητα, εντυπωσιακό ωφέλιμο φορτίο, αλλά και μια μοναδική ψηφιακή εμπειρία για τον οδηγό.
Πιο αναλυτικά, το ηλεκτρικό Van έχει αυτονομία 500 χλμ., καταναλώνοντας 20kWh ανά 100 χλμ. (για κατηγορία 3,5 τόνων), με τη φόρτισή του σε εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) να φτάνει τα 22kW και σε ταχυφορτιστή (DC) τα 220kW (πραγματοποιώντας μέσα σε 20 λεπτά το 30-80%), την ίδια ώρα που στις παροχές του συμπεριλαμβάνονται και οι λειτουργίες Vehicle-to-Grid ή Vehicle-to-Load για αμφίδρομη φόρτιση.
Συνακόλουθα, όσον αφορά στον όγκο φόρτωσης, το Van υποστηρίζει από 8,7 έως 16,5 κυβικά μέτρα, με το ωφέλιμο φορτίο του αντίστοιχα να ανέρχεται στα 1.630 κιλά.
Όλα τα παραπάνω δε, πλαισιώνονται από μια κεντρική οθόνη 12,8 ιντσών, συνδυαστικά με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών, σύστημα infotainment συμβατό με Apple CarPlay & Android Auto, έξυπνη αποθήκευση, εργονομική πρόσβαση, λειτουργικότητα κινητού γραφείου και επιλογές προσθιοκίνητης, πισωκίνητης & τετρακίνητης οδήγησης.
Τελευταίο αφήσαμε το κομμάτι της ασφάλειας, κομμάτι στο οποίο τα
ADAS του οχήματος πληρούν τις προδιαγραφές για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 – με αρχιτεκτονική όμως και για σύστημα επιπέδου 4 -, με ένα πλήρες πλαίσιο κυβερνοασφάλειας, καθώς & μια αρχιτεκτονική συστήματος 800 V, να συμπληρώνουν ιδανικά την εικόνα.
Οι δοκιμές ξεκινούν το καλοκαίρι του 2025, η παραγωγή μέσα στο 2026
Σε κάθε περίπτωση, το πρωτότυπο όχημα αναμένεται να φτάσει στην Ευρώπη το προσεχές καλοκαίρι, αναλαμβάνοντας να φέρει εις πέρας διάφορα πιλοτικά προγράμματα, παρουσιάσεις πελατών και τοπικές δοκιμές – με την FLYNT να προετοιμάζεται για την επίσημη κυκλοφορία του στις (βορειο)ευρωπαϊκές αγορές - για αρχή - από το 2026.
Η σταδιακή επέκτασή της προώθησής του δε σε 26 αγορές - στόχους της «Γηραιάς Ηπείρου» αναμένεται να πραγματοποιηθεί με ταχείς ρυθμούς, μιας και το eLCV είναι ένα όχημα ειδικά σχεδιασμένο για τους ευρωπαϊκούς στόλους, δομημένο πάνω σε μια ιδιόκτητη ψηφιακή πλατφόρμα που υποστηρίζει κάθε στάδιο της εμπειρίας του πελάτη - από την αρχική δέσμευση έως τη μακροπρόθεσμη λειτουργία και εξυπηρέτηση.
Με χαμηλότερο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO), το νέο Van εξελίσσεται σε συνεργασία με πελάτες από την ΕΕ
Βεβαίως τίποτε από αυτά δεν είναι τυχαίο… Όπως επισημάνθηκε, άλλωστε, στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα… cocktail που συνδυάζει τις προηγμένες τεχνολογίες σε θέματα EV των Κινέζων με τη βαθιά κατανόηση της FLYNT γύρω από τις ευρωπαϊκές ανάγκες του στόλου, των κανονισμών και των υποδομών εξυπηρέτησης, καλύπτοντας έτσι τα πάντα: από τις last mile διανομές μέχρι τις κινητές συναλλαγές.
Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας ανάπτυξης της FLYNT, εξάλλου, εδρεύει μια απλή πεποίθηση: τα καλύτερα προϊόντα διαμορφώνονται από αυτούς που τα χρησιμοποιούν. Για αυτό και από την πρώτη μέρα, η εταιρεία συνεργάστηκε με Ευρωπαίους φορείς εκμετάλλευσης στόλων, οδηγούς και ειδικούς σε θέματα κινητικότητας, προκειμένου να κατανοήσει τι πραγματικά πρέπει να προσφέρουν τα ηλεκτρικά Vans - όχι μόνο στη θεωρία, αλλά και στην καθημερινή λειτουργία.
Αυτή η βαθιά εμπλοκή με την αγορά, συνεπώς, επέτρεψε στην FLYNT να καθορίσει με ακρίβεια ένα προϊόν που ταιριάζει πραγματικά στις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις – και μάλιστα σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, σημαντικά χαμηλότερο από τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, με υψηλή ενεργειακή απόδοση, με χαμηλές απαιτήσεις συντήρησης & με ελάχιστο χρόνο διακοπής λειτουργίας.
Σχεδιασμένο στην Ευρώπη, κατασκευασμένο σε μια ηλεκτρική πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί για το σκοπό αυτό και τροφοδοτούμενο από μια τεχνολογία EV παγκόσμιας κλάσης από την Κίνα, το συγκεκριμένο Van δε θα ήταν υπερβολή αν υποστηρίζαμε, καταλήγοντας, πως σηματοδοτεί ένα σημείο καμπής στον τρόπο μετάβασης των εμπορικών στόλων προς τις μηδενικές εκπομπές ρύπων.