Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο κινητήρας με απόδοση 122 ίππων και 255 Nm ροπής συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο…

… του οποίου ο επιλογέας εδράζεται στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας.

Μέσω των κουμπιών «ECO» & «REG», ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την βαθμίδα/ισχύ του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.

Η ελάχιστη διάρκεια φόρτισης του eDeliver 3 σε σταθμό CCS παροχής συνεχούς ρεύματος δεν υπερβαίνει τα 45 λεπτά για φόρτιση έως το 80%.

Ισχύς 122 ίππων και αυτονομία έως 344 χλμ.!

27.177 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2021)

Η SAIC Motor συγκαταλέγεται μεταξύ των πρωτοπόρων στις τεχνολογικές εξελίξεις αναφορικά με τα ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης της κίνησης, τόσο στην Κίνα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ, χαρακτηριστικό της τεχνογνωσίας της είναι το γεγονός ότι, οι μπαταρίες ιόντων λιθίου του eDeliver 3 είναι εξαιρετικά υψηλής ενεργειακής πυκνότητας (148Wh/kg).
Την κίνηση του eDeliver 3, που σημειωτέον έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για χρήση ως ηλεκτροκίνητο, αναλαμβάνει μια μονάδα ισχύος 90kW (122 ίπποι περίπου) με τη μέγιστη ροπή να ανέρχεται στα 255 Nm, προσφέροντας εξαιρετικές επιταχύνσεις, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει.
Ανεξάρτητα από την έκδοση αμαξώματος, παρέχεται η δυνατότητα απόκτησης του εν λόγω μοντέλου με μπαταρίες χωρητικότητας 35 ή 52,5 kWh, που εμφανίζουν κατανάλωση ενέργειας για συνδυασμένο κύκλο κίνησης από 23,36 kWh/100χλμ.
Στην πράξη, αυτό μεταφράζεται σε μέγιστη αυτονομία από 213 – 344 χλμ. για αστικό κύκλο και από 153 – 243 για συνδυασμένο κύκλο κίνησης.
Για τη φόρτιση των μπαταριών του από το 5% έως στο 80% επαρκούν μόλις 45 λεπτά(!) σε παροχή συνεχούς ρεύματος ή πέντε (5) ώρες σε παροχή εναλλασσόμενου ρεύματος. Στην πρώτη περίπτωση, για τη φόρτωση ως το 100%, απαιτούνται 80 λεπτά.
Η εξοικείωση του οδηγού με το αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης είναι άμεση ενώ, μέσω ενός ειδικού χειριστηρίου, αριστερά από την κολώνα του τιμονιού, μπορεί να επιλέξει την βαθμίδα ανάκτησης ενέργειας, που στην υψηλότερη θέση, επιτρέπει την οδήγηση «…με ένα πεντάλ», χωρίς δηλαδή την χρήση του φρένου, κάτι που θα εκτιμηθεί δεόντως κατά την κίνηση εντός της όλης.
Παράλληλα, στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων περιλαμβάνονται ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας όπως τα ESP, EBA, HHC (χωρίς να παραβλέπουμε την κάμερα οπισθοπορείας) ενώ, αξίζει να σημειώσουμε πως σε περίπτωση ατυχήματος, ένας ειδικός μαγνητικός διακόπτης αναλαμβάνει να διακόψει άμεσα την παροχή υψηλή τάσης.
Στην πράξη, το Maxus eDeliver 3 αποδείχθηκε εξαιρετικά ευέλικτο χάρη στο μεγάλο κόψιμο του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος διεύθυνσης ενώ πολύ καλό είναι και το περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού.