Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η Renault μετατρέπει τα συμβατικά φορτηγά της σε ηλεκτρικά

Η Renault μετατρέπει τα συμβατικά φορτηγά της σε ηλεκτρικά

4.301 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2023)

- Μετέτρεψαν πετρελαιοκίνητο φορτηγό 12 τόνων σε αμιγώς ηλεκτρικό!
- Ξεκίνησε σαν πείραμα μα τα θετικά του αποτελέσματα το έβαλαν στην καθημερινή agenda της μάρκας (μετατροπές)
- Οι τροποποιήσεις γίνονται στον κινητήρα και σε πράγματα που «δένουν» πάνω του, όπως το Air-Condition.
- Πάνω από 2.000 φορτηγά έχουν τροποποιηθεί ως σήμερα.

Μετέτρεψαν πετρελαιοκίνητο φορτηγό 12 τόνων σε αμιγώς ηλεκτρικό!

Η Renault Trucks, στην προσπάθειά της να βρει νέους τρόπους να μειώσει τον αντίκτυπό της στο περιβάλλον, μετέτρεψε ένα φορτηγό 12 τόνων που λειτουργούσε με πετρέλαιο σε πλήρως ηλεκτρικό όχημα. Η ιδέα αυτή υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Novumtech, μια νέα εταιρεία με εμπειρία όμως στον σχεδιασμό και την παραγωγή μπαταριών για οχήματα.
 

Ξεκίνησε σαν πείραμα μα τα θετικά του αποτελέσματα το έβαλαν στην καθημερινή agenda της μάρκας (μετατροπές)

Η Renault ξεκίνησε αρχικά σαν πείραμα, ώστε να εκτιμηθεί η περιβαλλοντολογική, τεχνική και οικονομική σκοπιμότητα του εγχειρήματος. Το πρόγραμμα στέφθηκε με επιτυχία, καθώς τα οχήματα που ήρθαν για μετατροπή κατάφεραν να «κερδίσουν» χρόνια ζωής, διπλασιάζοντας το προσδόκιμο ζωής τους, εξοικονομώντας πόρους από την κατασκευή νέων οχημάτων.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι τροποποιήσεις γίνονται στον κινητήρα και σε πράγματα που «δένουν» πάνω του, όπως το Air-Condition.

Προκειμένου το φορτηγό να παραμείνει πλήρως λειτουργικό, έπρεπε να γίνουν και ορισμένες έξτρα τροποποιήσεις. Ο παλιός κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων, το ρεζερβουάρ και η δεξαμενή ΑdBlue αφαιρέθηκαν πλήρως από το σασί. Στην θέση τους τοποθετήθηκαν ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο μεταδίδει την ισχύ του απευθείας στον άξονα μετάδοσης, μια μπαταρία 210 kWh και ένας φορτιστής 22 kWh. Εξαρτήματα τα οποία τροφοδοτούνταν από τον παλιό κινητήρα, όπως το Air-Condition, το υδραυλικό τιμόνι και ο αεροσυμπιεστής για τα φρένα και την ανάρτηση, αντικαταστάθηκαν από ηλεκτρικά συστήματα.
 

Πάνω από 2.000 φορτηγά έχουν τροποποιηθεί ως σήμερα.

Ο επόμενος στόχος για την Renault Truck είναι το τροποποιημένο φορτηγό να λάβει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις ώστε να είναι σύμφωνο με τις παρούσες νομοθεσίες. Μόλις ολοκληρωθούν αυτές οι πιο τυπικές διαδικασίες, θα ξεκινήσουν μια διαδικασία δοκιμών κάτω από πραγματικές συνθήκες προκειμένου να δουν τις αντοχές του νέου συστήματος.
 
Κάποιοι όμως θέλησαν να ξεκινήσουν «νωρίτερα», στέλνοντας τα φορτηγά τους για τροποποιήσεις. Έως σήμερα, πάνω από 2.000 φορτηγά έχουν δεχθεί τροποποιήσεις, εξοικονομώντας πάνω από 5.000 τόνους διοξειδίου του άνθρακα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »