Αλεξανδρούπολη-Πειραιάς: Πλάνο για δωρεάν ακτοπλοϊκή μεταφορά φορτηγών
«Φορτίζω Παντού»: Παράταση στις αιτήσεις μέχρι το τέλος του έτους!
Μέχρι το 2028 ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού πράσινου υδρογόνου!
Από την κοινοπραξία CJPT αποβάλλει η Toyota τη δική της Hino, καθώς η ιαπωνική εταιρεία κατασκευής βαρέων οχημάτων, φαίνεται πως δήλωνε ψευδή στοιχεία εκπομπών ρύπων εδώ και σχεδόν μια 20ετία!
Μόλις πρόσφατα η Hino αναγκάστηκε να σταματήσει τις αποστολές νέων οχημάτων με τον 4λιτρο κινητήρα ντίζελ, κάτι που σημαίνει ότι η εταιρεία θα πρέπει να παγώσει τις παραδόσεις του 60% περίπου των οχημάτων της.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η κίνηση αυτή έρχεται έναν χρόνο αφού η Hino μπήκε στην ιαπωνική κοινοπραξία, η οποία έχει ως στόχο την προώθηση της ηλεκτροκίνησης και της υδρογονοκίνησης (ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας και κυψελών καυσίμου). Ο πρόεδρος της Toyota Motor Corporation, Akio Toyoda, ήταν αυτός που εισηγήθηκε τον απομάκρυνση της εταιρείας λόγω των αποκαλύψεων που δημοσίευε ψευδή δεδομένα ρύπων.
«Είμαστε εξαιρετικά απογοητευμένοι με την ανάρμοστη συμπεριφορά της εταιρείας σε σχέση με τις δοκιμές πιστοποίησης, η οποία έχει υπονομεύσει σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη των πελατών μας και όλων των άλλων ενδιαφερόμενων μερών», δήλωσε ο Akio Toyoda, συνεχίζοντας: «Η Hino έχει διαπράξει ανάρμοστη συμπεριφορά στην πιστοποίηση κινητήρα για μεγάλο χρονικό διάστημα και η εταιρεία βρίσκεται σε μια κατάσταση όπου δεν πρέπει να αναγνωριστεί ως ένα από τα 5,5 εκατομμύρια άτομα στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία».
Μια εσωτερική έρευνα, τα αποτελέσματα της οποίας κυκλοφόρησαν στις αρχές Αυγούστου, διαπίστωσε ότι η Hino παραποιούσε δεδομένα εκπομπών για ορισμένους κινητήρες από το 2003. Εκείνη την εποχή, ο κατασκευαστής φορτηγών ξεκίνησε μια ανάκληση περισσότερων από 60.000 οχημάτων των οποίων οι κινητήρες ρύπαιναν περισσότερο από όσο επέτρεπαν οι κανονισμοί.
Μόλις πρόσφατα, ωστόσο, η Hino αναγκάστηκε να σταματήσει τις αποστολές νέων οχημάτων που περιείχαν τον κινητήρα ντίζελ 4,0 λίτρων για περαιτέρω ανάρμοστη συμπεριφορά. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία θα πρέπει να σταματήσει τις παραδόσεις του 60% περίπου των οχημάτων της.
Ισχυρίστηκε, ωστόσο, ότι, σε αυτή την περίπτωση, η εταιρεία απλώς δεν κατανοούσε τους κανονισμούς εκπομπών και δεν παραποιούσε σκόπιμα δεδομένα. Ανεξάρτητα από αυτό, ο κος Toyoda πιστεύει ότι αυτή η κακή συμπεριφορά σημαίνει ότι ο Hino δεν έχει θέση στη CJPT.
«Από τώρα, πιστεύουμε ότι η συμμετοχή της Hino θα προκαλέσει ταλαιπωρία στα ενδιαφερόμενα μέρη και αποφασίσαμε ότι είναι σκόπιμο να αποβληθεί η Hino από τη CJPT», είπε, συμπληρώνοντας: «Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με τους εταίρους μας στο έργο για να λύσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των μεταφορών και να συμβάλουμε στην επίτευξη μιας κοινωνίας ουδέτερης από εκπομπές άνθρακα».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr