Για έλλειψη ρεαλιστικότητας και έναν αναίτιο αγώνα δρόμου γύρω από τα αυτόνομα οχήματα, μίλησε ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda.

Το ατύχημα σε μία διάβαση του Παραολυμπιακού Χωριού του Τόκιο, ήταν αρκετό για να πυροδοτήσει τους προβληματισμούς του Προέδρου της Toyota για τα αυτόνομα e-Palette.

Ο πρόεδρος της Toyota αμφισβητεί τα αυτόνομα

«Να μην μπούμε σε ένα πλήρως αυτόνομο όχημα», μας προτρέπει ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, μετά από ένα ατύχημα που είχε ένα αυτόνομα κινούμενο e-Palette της εταιρείας κατά τη διάρκεια των Παραολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο.

Τους προβληματισμούς του για τη ραγδαία εξέλιξη των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης, εξέφρασε ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, μετά το ατύχημα που είχε ένα από τα αυτόνομα κινούμενα «e-Palette», στο πλαίσιο των Παραολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο, χτυπώντας ελαφρά έναν πεζό αθλητή με προβλήματα όρασης.


Το ατύχημα σε μία διάβαση του Παραολυμπιακού Χωριού του Τόκιο, ήταν αρκετό για να πυροδοτήσει τους προβληματισμούς του Προέδρου της Toyota για τα αυτόνομα e-Palette.

Το ατύχημα σε μία διάβαση του Παραολυμπιακού Χωριού του Τόκιο, ήταν αρκετό για να πυροδοτήσει τους προβληματισμούς του Προέδρου της Toyota για τα αυτόνομα e-Palette.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Ατύχημα με αυτόνομο Toyota στους Παραολυμπιακούς
 
Ο κος Toyoda απολογήθηκε μετά το ατυχές συμβάν και παράλληλα εξέφρασε μια αντίθετη άποψη για τέτοια συστήματα λέγοντας: «Δε νομίζω ότι είναι καθόλου ρεαλιστικό ότι τα αυτόνομα οχήματα μπορούν να ταξιδεύουν κανονικά σε συνηθισμένους δρόμους», με τον επικεφαλής της Toyota, μιλώντας σε βίντεο, να αμφισβητεί τον «αγώνα δρόμου» που είναι σε εξέλιξη, για την παραγωγή οχημάτων με πλήρως αυτόνομα συστήματα οδήγησης επιπέδου 5. «Υπάρχει αυτή η πίεση προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες για το ποια θα είναι η πρώτη που θα λανσάρει οχήματα Επιπέδου 5, αλλά εγώ λέω ότι δεν πρέπει να μπούμε σε ένα τέτοιο αμάξι», συμπλήρωσε με νόημα ο Akio Toyoda.
 
Σημειώνεται πως η Toyota αντέδρασε άμεσα και ερεύνησε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έλαβε χώρα το ατύχημα των Παραολυμπιακών Αγώνων και προχώρησε σε μια σειρά αλλαγών στα e-Palette πριν τα ξαναβγάλει σε κυκλοφορία. Για παράδειγμα, στο καθένα από τα εν λόγω οχήματα τοποθετήθηκε και ένας δεύτερος οδηγός ασφαλείας, ενώ οι αρμόδιες επιτροπές των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων αύξησαν τον αριθμό των ανθρώπων που έδιναν οδηγίες στις διασταυρώσεις του Ολυμπιακού Χωριού.
 
Αυτόνομη κινητικότητα από την Toyota (+vids)
 
Αξίζει να αναφερθεί πως, όπως μεταδίδει και το Auto News, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο ισχυρός άνδρας της Toyota εκφράζει τις επιφυλάξεις του και παραθέτει μια διαφορετική ματιά στα πράγματα. Συγκεκριμένα, νωρίτερα φέτος ο κος Toyoda είχε δηλώσει πως λυπάται για την αυξανόμενη προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων, ισχυριζόμενος πως η Ιαπωνία θα «ξέμενε» από ρεύμα το καλοκαίρι εάν όλα τα οχήματα στη χώρα ήταν ηλεκτρικά.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement Advertisement