Μέχρι το 2028 ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού πράσινου υδρογόνου!
Τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης στα λεωφορεία του μέλλοντος!
Η ηλεκτροκίνηση βαρέων οχημάτων δεν είναι μονόδρομος στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών CO2. Τουλάχιστον σύμφωνα με πέντε μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες -ανάμεσά τους και η Toyota- οι οποίες ενώνουν τις δυνάμεις τους για να εξελίξουν κινητήρες εσωτερικής καύσης που έχουν ως καύσιμο το υδρογόνο.
Αυτοί είναι οι πέντε εταίροι του εγχειρήματος που προωθεί τη λεγόμενη «κοινωνία υδρογόνου».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Στόχος της ιαπωνικής σύμπραξης είναι να προστεθεί μία ακόμα επιλογή στην «αγώνα» για ουδετερότητα άνθρακα. Για τους λιγότερο μυημένους, να αναφέρουμε εν τάχει πως οι άλλες εναλλακτικές είναι τα «απλά» υβριδικά οχήματα (HEVs), τα υβριδικά που φορτίζουν στην πρίζα (PHEVs), τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEVs), καθώς και τα ηλεκτρικά κυψελών καυσίμου (FCEVs).
Σημειώνεται, πως στην Ιαπωνία προωθείται γενικότερα η αποκαλούμενη «κοινωνία υδρογόνου», μια προσπάθεια στην οποία πρωτοστατεί η Toyota. Η τελευταία σύμπραξη αναμένεται να επιταχύνει τις εξελίξεις, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως συνεχώς πληθαίνουν οι εταιρείες που παράγουν, μεταφέρουν και χρησιμοποιούν το υδρογόνο.
Οι Isuzu, DENSO, Toyota, Hino και CJPT πιστεύουν ότι οι κινητήρες υδρογόνου είναι μια λύση στο ζήτημα της μείωσης του CO2 στις μεταφορές και τα logistics. Σε αυτό το πλαίσιο, θα χρησιμοποιήσουν τις τεχνολογίες και την τεχνογνωσία που έχει συσσωρεύσει κάθε εταιρεία για να μελετήσει τις δυνατότητες των κινητήρων υδρογόνου σε βαρέα επαγγελματικά οχήματα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr