Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Μια 2η ευκαιρία στους κινητήρες εσωτερικής καύσης θέλουν να δώσουν 5 μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες και για αυτό συμφώνησαν να εξελίξουν από κοινού κινητήρες που θα έχουν ως καύσιμο το υδρογόνο.

Μια 2η ευκαιρία στους κινητήρες εσωτερικής καύσης θέλουν να δώσουν 5 μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες και για αυτό συμφώνησαν να εξελίξουν από κοινού κινητήρες που θα έχουν ως καύσιμο το υδρογόνο.

Αυτοί είναι οι πέντε εταίροι του εγχειρήματος που προωθεί τη λεγόμενη «κοινωνία υδρογόνου».

Αυτοί είναι οι πέντε εταίροι του εγχειρήματος που προωθεί τη λεγόμενη «κοινωνία υδρογόνου».

  • Μια 2η ευκαιρία στους κινητήρες εσωτερικής καύσης θέλουν να δώσουν 5 μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες και για αυτό συμφώνησαν να εξελίξουν από κοινού κινητήρες που θα έχουν ως καύσιμο το υδρογόνο.
  • Αυτοί είναι οι πέντε εταίροι του εγχειρήματος που προωθεί τη λεγόμενη «κοινωνία υδρογόνου».

Ιαπωνική σύμπραξη για το υδρογόνο

2.773 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2022)

Η ηλεκτροκίνηση βαρέων οχημάτων δεν είναι μονόδρομος στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών CO2. Τουλάχιστον σύμφωνα με πέντε μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες -ανάμεσά τους και η Toyota- οι οποίες ενώνουν τις δυνάμεις τους για να εξελίξουν κινητήρες εσωτερικής καύσης που έχουν ως καύσιμο το υδρογόνο.

Η ιαπωνική πεντάδα της υδρογονοκίνησης!

  • Σύμπραξη των Toyota, Isuzu, DENSO, Hino & CJPT
  • Για κινητήρες εσωτερικής καύσης (υδρογόνου)
  • Εφαρμογή σε βαρέα οχήματα & logistics
  • Στον δρόμο για την «κοινωνία υδρογόνου»
 
Πέντε ιαπωνικές εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους στην εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με υδρογόνο ως καύσιμο και οι οποίοι θα κινούν βαρέα επαγγελματικά οχήματα.
 
Εταίροι σε αυτό το εγχείρημα είναι οι εταιρείες Isuzu Motors Limited (Isuzu), DENSO Corporation (DENSO), Toyota Motor Corporation (Toyota), Hino Motors, Ltd. (Hino) και Commercial Japan Partnership Technologies Corporation (CJPT).


Αυτοί είναι οι πέντε εταίροι του εγχειρήματος που προωθεί τη λεγόμενη «κοινωνία υδρογόνου».

Αυτοί είναι οι πέντε εταίροι του εγχειρήματος που προωθεί τη λεγόμενη «κοινωνία υδρογόνου».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μια ακόμα «καθαρή» εναλλακτική

Στόχος της ιαπωνικής σύμπραξης είναι να προστεθεί μία ακόμα επιλογή στην «αγώνα» για ουδετερότητα άνθρακα. Για τους λιγότερο μυημένους, να αναφέρουμε εν τάχει πως οι άλλες εναλλακτικές είναι τα «απλά» υβριδικά οχήματα (HEVs), τα υβριδικά που φορτίζουν στην πρίζα (PHEVs), τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας (BEVs), καθώς και τα ηλεκτρικά κυψελών καυσίμου (FCEVs).
 
Σημειώνεται, πως στην Ιαπωνία προωθείται γενικότερα η αποκαλούμενη «κοινωνία υδρογόνου», μια προσπάθεια στην οποία πρωτοστατεί η Toyota. Η τελευταία σύμπραξη αναμένεται να επιταχύνει τις εξελίξεις, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως συνεχώς πληθαίνουν οι εταιρείες που παράγουν, μεταφέρουν και χρησιμοποιούν το υδρογόνο.

H «κοινωνία υδρογόνου»

Οι Isuzu, DENSO, Toyota, Hino και CJPT πιστεύουν ότι οι κινητήρες υδρογόνου είναι μια λύση στο ζήτημα της μείωσης του CO2 στις μεταφορές και τα logistics. Σε αυτό το πλαίσιο, θα χρησιμοποιήσουν τις τεχνολογίες και την τεχνογνωσία που έχει συσσωρεύσει κάθε εταιρεία για να μελετήσει τις δυνατότητες των κινητήρων υδρογόνου σε βαρέα επαγγελματικά οχήματα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »