Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Οι Isuzu, Hino και Toyota είναι επικεφαλής της ιαπωνικής σύμπραξης για τη μαζική παραγωγή από του χρόνου ενός light-duty φορτηγού διανομών, ο ηλεκτροκινητήρας του οποίου θα παίρνει ενέργεια από κυψέλε

Οι Isuzu, Hino και Toyota είναι επικεφαλής της ιαπωνικής σύμπραξης για τη μαζική παραγωγή από του χρόνου ενός light-duty φορτηγού διανομών, ο ηλεκτροκινητήρας του οποίου θα παίρνει ενέργεια από κυψέλες υδρογόνου.

Ιάπωνες κολοσσοί στα ελαφρά φορτηγά υδρογόνου

2.292 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2022)

Τέσσερις κολοσσοί της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, οι Isuzu, Toyota, Hino και CJPT, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να βγάλουν στην αγορά το 2023 ένα νέο ελαφρύ, ηλεκτρικό φορτηγό κυψελών καυσίμου.

Το 2023 το «Made in Japan» φορτηγό FCEV!

  • Σύμπραξη Isuzu, Toyota, Hino & CJPT
  • Ελαφρύ, ηλεκτρικό φορτηγό κυψελών καυσίμου
  • Για αστικές διανομές υψηλής αυτονομίας
  • Αρχή με δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες
 
Την από κοινού εξέλιξη και μαζική παραγωγή ελαφρών, ηλεκτρικών φορτηγών κυψελών καυσίμου (FCEV) ανακοίνωσαν οι Isuzu Motors Limited (Isuzu), Toyota Motor Corporation (Toyota), Hino Motors, Ltd. (Hino) και Commercial Japan Partnership Technologies Corporation (CJPT).
 
Η κοινή πρωτοβουλία αναμένεται να συμβάλει στην υλοποίηση μιας κοινωνίας υδρογόνου, καθώς και στην ουδετερότητα των εκπομπών άνθρακα, επεκτείνοντας τις διαθέσιμες επιλογές για χρήση από τους πελάτες και αυξάνοντας τη ζήτηση για υδρογόνο. Οι εταιρείες θα προωθήσουν επίσης την εισαγωγή FCEV φορτηγών στην αγορά μαζί με την ευρεία χρήση τους, ενώ συνεργάζονται παράλληλα και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με υδρογόνο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το υδρογόνο στις αστικές διανομές

Τα ελαφρά φορτηγά χρησιμοποιούνται συχνά για διανομές σε σούπερ μάρκετ και ψιλικατζίδικα που υποστηρίζουν την καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Εκτός από το ότι είναι εξοπλισμένα με λειτουργίες ψύξης και κατάψυξης, απαιτείται να διανύουν μεγάλες αποστάσεις για εκτεταμένες ώρες για να εκτελούν πολλαπλές λειτουργίες παράδοσης σε μία ημέρα. Πρέπει επίσης να πληρούν απαιτήσεις όπως η δυνατότητα γρήγορου ανεφοδιασμού, με την υδρογονοκίνηση να προσφέρεται σε συνθήκες όπως οι παραπάνω.

Στην αγορά το 2023 το FCEV φορτηγό

Η κοινοπραξία CJPT θα είναι υπεύθυνη για τον σχεδιασμό των από κοινού εξελιγμένων ελαφρών ηλεκτρικών φορτηγών FCEV μαζικής αγοράς, με τις τέσσερις εταιρείες να συνδυάζουν την τεχνογνωσία τους. Συγκεκριμένα, οι Isuzu και Hino θα προσφέρουν τις «γνώσεις» που έχουν συσσωρεύσει με τα χρόνια στην κατασκευή φορτηγών, ενώ η Toyota θα βάλει στο τραπέζι την τεχνολογία που διαθέτει στις κυψέλες καυσίμου.
 
Το νέο φορτηγό υδρογόνου θα λανσαριστεί στην αγορά μετά τον Ιανουάριο του 2023 και θα χρησιμοποιηθεί από τους εταίρους σε πραγματικές τοποθεσίες διανομής στην Νομαρχία Φουκουσίμα και σε έργα κοινωνικής υλοποίησης του Τόκιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »