MAN: Νέο σύστημα υποβοήθησης για έκτακτη ανάγκη σε πούλμαν!
MAN Lions Coach: Με σύγχρονο TipMatic κιβώτιο 12 σχ. ή αυτόματο 6 σχ.
Πολλές και ιδιαίτερα σημαντικές είναι οι αλλαγές που έχει δεχθεί στα μηχανικά του μέρη το νέο LionΆs Coach. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε την αύξηση κατά 20 ίππους και 200 Nm, στην απόδοση όλων των εκδόσεων κινητήρων του ενώ την ίδια στιγμή ένα νέο δευτερεύον retarder είναι διαθέσιμο με ισχύ 500 kW.
To ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης της πέδησης MAN BrakeMatic θα ενσωματώνει μεταξύ άλλων σε όλα τα νέα λεωφορεία των MAN και Neoplan, ένα ακόμη πιο ισχυρό μηχανόφρενο «EVBec». Παράλληλα, το ανανεωμένο αυτόματο κιβώτιο MAN TipMatic θα αποτελεί τη βασική επιλογή στον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων με ισχύ κινητήρα από 460 ίππους και άνω.
Παράλληλα, το MAN TipMatic ενσωματώνει αρκετές νέες λειτουργίες όπως η «SmartShifting» που είναι σε θέση να προσφέρει ακόμη πιο γρήγορες εναλλαγές των σχέσεων αναλόγως των περιστάσεων ή η «Idle Speed Driving» που επιτρέπει την ομαλή εκκίνηση του οχήματος σε συνθήκες έντονης κυκλοφοριακής συμφόρησης. Ουσιαστικά, το σταμάτα – ξεκίνα του λεωφορείου σε χαμηλές ταχύτητες γίνεται ακόμη πιο ομαλό και εύκολο για τον οδηγό δεδομένου ότι δεν απαιτείται για την εκκίνηση του οχήματος να ενεργοποιηθεί το πεντάλ του γκαζιού. Την ίδια στιγμή, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την χειροκίνητη επιλογή μεγαλύτερης σχέσης στο κιβώτιο ταχυτήτων, το «κατέβασμα» τους γίνεται πάντοτε αυτόματα, αναλόγως των απαιτήσεων (επιβράδυνση κ.ο.κ.).
Αντίστοιχα, από τον εξοπλισμό ασφάλειας του νέου MAN LionΆs Coach δεν θα μπορούσαν να λείπουν πολλαπλά ηλεκτρονικά συστήματα όπως το MAN EfficientCruise, ένα cruise-control που λαμβάνει υπόψη του πληροφορίες που αφορούν στην τοπογραφία της διαδρομής για την διαμόρφωση της λειτουργίας του, το EfficientRoll που επιτρέπει στο όχημα να κινείται χωρίς την χρήση του κινητήρα όπου αυτό είναι εφικτό, το Adaptive Cruise Control (ACC), το Lane Guard System (LGS), το MAN Attention Guard κ.ο.κ.
Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως το νέο LionΆs Coach θα διαθέτει σημαντικά βελτιωμένη ποιότητα κύλισης χάρη και στις αλλαγές που έχουν δεχθεί οι αναρτήσεις του (νέα αμορτισέρ) ενώ, την ίδια στιγμή ο αεροδυναμικός του συντελεστής έχει μειωθεί κατά 20% σε σχέση με τον προκάτοχο του.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr