Nέο Hilux Hybrid 48V
39.462 Επισκέψεις στο άρθρο
Το ήπια υβριδικό Hilux εξοπλίζεται με ένα 48V ήπια υβριδικό σύστημα που αποτελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που φορτίζει τη νέα 48V μπαταρία, η οποία είναι αρκετά μικρή, ώστε να τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα, προσφέρει 16 άλογα και 65 Nm ροπής και έχει βάρος μόλις 7,6 κιλά. Το ηλεκτρικό σύστημα συνεργάζεται αρμονικά με τον 2,8 λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 204 ίππους στις 3.400 σ.α.λ. και 500 Nm μεταξύ 1.600 και 2.800 σ.α.λ.
Το ήπια υβριδικό Hilux είναι 5% πιο οικονομικό σε κατανάλωση από το πετρελαιοκίνητο Hilux, ωστόσο η Toyota δεν έχει αποκαλύψει ακόμη στοιχεία με τους ακριβείς αριθμούς κατανάλωσης. Χάρη στο 48V σύστημα πάντως, η Toyota αναφέρει πως το θερμικό μοτέρ μπορεί τώρα να παραμένει απενεργοποιημένο για λίγο περισσότερο σε συνθήκες μεγάλης κίνησης στους δρόμους. Το ήπια υβριδικό Hilux λαμβάνει επίσης το σύστημα Multi-terrain Select που περιλαμβάνει 6 οδηγικά modes: Dirt, Mud, Rock, Sand, Deep Snow και το Αυτόματο, στο οποίο το αυτοκίνητο επιλέγει ποιο είναι καλύτερο ανάλογα την συνθήκη. Ακόμη για να διασφαλίσουν πως το Hilux θα μπορεί να προσφέρει τις ίδιες δυνατότητες εκτός δρόμους, η Toyota έκαναν υδατοστεγή τη μπαταρία.
Με βάση τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, το υβριδικό Hlux θα μπορεί να έλξει φορτία βάρους έως 3,5t. ενώ το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του θα ανέρχεται στα 1.025kg.
Σελίδα 1 | Η νέα γκάμα της Toyota Professional |
Σελίδα 4 | Nέο Hilux Hybrid 48V |