Η πρώτη εμφάνιση της νέας έκδοσης του Mercedes-Benz eCitaro με σύστημα φόρτισης μέσω παντογράφου.

Το ηλεκτρικό eCitaro πραγματοποιεί δρομολόγια στην Ελβετία, λειτουργώντας καθημερινά για 22 ώρες και διανύοντας ώς και 370 χλμ.

O αντεστραμμένος παντογράφος φορτίζει τις μπαταρίες των 264 kWh με ισχύ έως και 300 kW, τη διπλάσια από αυτή του βύσματος.

Στη σύντομη στάση του στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης, το eCitaro συνδέεται με τον παντογράφο του σταθμού φόρτισης.

Ηλεκτρικό eCitaro: Σε λειτουργία 22 ώρες το 24ώρο

Το ντεμπούτο του πραγματοποιεί στην Ελβετία το eCitaro με σύστημα φόρτισης μέσω παντογράφου, που επιτρέπει στο ηλεκτρικό λεωφορείο της Mercedes-Benz να βρίσκεται κάθε μέρα στον δρόμο για έως και 22 ώρες, διανύοντας μέχρι και 370 χιλιόμετρα.

Τη νέα έκδοση του Mercedes-Benz eCitaro με σύστημα φόρτισης μέσω παντογράφου, ξεκίνησε να χρησιμοποιεί η εταιρεία δημόσιων μεταφορών Verkehrsbetriebe Glattal (VBG) από τη Ζυρίχη, με το ηλεκτρικό λεωφορείο να πραγματοποιεί δρομολόγια σχεδόν όλο το εικοσιτετράωρο, καθώς βρίσκεται κάθε μέρα στον δρόμο για έως και 22 ώρες διανύοντας μέχρι και 370 χιλιόμετρα.


Το ηλεκτρικό eCitaro πραγματοποιεί δρομολόγια στην Ελβετία, λειτουργώντας καθημερινά για 22 ώρες και διανύοντας ώς και 370 χλμ.

Το ηλεκτρικό eCitaro πραγματοποιεί δρομολόγια στην Ελβετία, λειτουργώντας καθημερινά για 22 ώρες και διανύοντας ώς και 370 χλμ.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Σημειώνεται, πως το παραπάνω αποτελεί μια πρωτιά για το eCitaro, το οποίο αντί να φορτίζει τις μπαταρίες του με το γνωστό βύσμα, συνδέεται με το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργεια με τη βοήθεια παντογράφου. Έτσι, αντί για μέγιστη ισχύ φόρτισης 150 kW το ηλεκτρικό λεωφορείο μπορεί να χρησιμοποιήσει έως και 300 kW, με τον παντογράφο να μην βρίσκεται στην οροφή του οχήματος αλλά στον σταθμό φόρτισης (αντεστραμμένος). Επιπλέον, το eCitaro της VBG διαθέτει και δύο συμβατικές θύρες φόρτισης, μία πάνω από τον κάθε εμπρόσθιο τροχό.

O αντεστραμμένος παντογράφος φορτίζει τις μπαταρίες των 264 kWh με ισχύ έως και 300 kW, τη διπλάσια από αυτή του βύσματος.

O αντεστραμμένος παντογράφος φορτίζει τις μπαταρίες των 264 kWh με ισχύ έως και 300 kW, τη διπλάσια από αυτή του βύσματος.

 
Παγκόσμια πρεμιέρα για το Mercedes eCitaro

Στη σύντομη στάση του στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης, το eCitaro συνδέεται με τον παντογράφο του σταθμού φόρτισης.

Στη σύντομη στάση του στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης, το eCitaro συνδέεται με τον παντογράφο του σταθμού φόρτισης.

 
Αξίζει να αναφερθεί πως το εν λόγω eCitaro τοποθετήθηκε στη γραμμή «759» της VBG, συνδέοντας την πόλη Wangen με το αεροδρόμιο της Ζυρίχης, μια διαδρομή μήκους 27,4 χλμ. που έχει 28 στάσεις. Μέχρι τώρα, στο συγκεκριμένο δρομολόγιο δραστηριοποιούνται επτά λεωφορεία diesel, τα οποία διανύουν από κοινού περίπου 635.000 χλμ. και καταναλώνουν περί τα 235.000 λτ. πετρελαίου. Σε ό,τι αφορά στο eCitaro, αυτό συνδέεται για λίγο στον παντογράφο του αεροδρομίου, ενώ το βράδυ μπαίνει για μία φορά στην πρίζα του ντεπό. Η ενέργεια που αποθηκεύουν οι μπαταρίες χωρητικότητας 264 kWh, προέρχεται από 100% ανανεώσιμες πηγές.
 
Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως το eCitaro, εκτός από τη 12μετρη «μονή» έκδοση, διατίθεται και σε 18μετρη αρθρωτή. Λόγος γίνεται για το eCitaro G, για το οποίο μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο παρακάτω βίντεο της Daimler Buses:

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »