Στην ντίζελ έκδοση του, το κορυφαίο σε πωλήσεις όχημα περιαστικής χρήσης, με διαφορά για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Στην CNG έκδοση του με ψηλές προσδοκίες. Ας το δούμε.
Με 40.000 ταξινομήσεις από το λανσάρισμα της, η ντίζελ έκδοση κάθε άλλο παρά αποτυχία μπορεί να χαρακτηριστεί. Τώρα όμως οι άνθρωποι της IVECO κάνοντας επίδειξη τεχνογνωσίας, μας προσφέρουν το μοναδικό low deck πούλμαν της αγοράς που χρησιμοποιεί CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο) για καύσιμο.
Οδική συμπεριφορά
Έχουμε την πρώτη παρατήρηση να έρχεται πριν ακόμα καν ξεκινήσουμε και αφορά τον θόρυβο, ο οποίος, λείπει.. Με ρελαντί που όταν βρίσκεσαι σε στάση με δυσκολία ακούς και μία γενική ηρεμία η οποία επικρατεί καθΆ όλη την διάρκεια, μόνο μερικοί κραδασμοί από το αμάξωμα όταν περνάει από λακκούβες και το κακό φινίρισμα κάποιον πλαστικών στο εσωτερικό, μπορεί να σε αποσυντονίσουν. Ο κινητήρας λειτουργεί αρμονικά με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων της ZF, γεγονός που βοηθάει στην άνεση των επιβατών.
Ακόμα ένα μεγάλο συν που μπορούμε να προσθέσουμε είναι στην καινοτομία των κατασκευαστών, η οποία αφορά τις ενσωματωμένες δεξαμενές αερίου στην οροφή, με σκοπό την ύπαρξη αρκετού χώρου για τις μπαγκαζιέρες. Ενώ κάτι τέτοιο θα μπορούσε πολύ εύκολα να επηρεάσει την σταθερότητα του οχήματος, ο οδηγός δεν αισθάνεται το έξτρα βάρος το οποίο μάλιστα είναι τοποθετημένο ψηλά, αλλά ούτε επιβαρύνεται και ο μπροστινός άξονας.
Ανεση επιβατών
Η έξυπνη αυτή τοποθέτηση των ρεζερβουάρ μπορεί να κέρδισε χώρο για αποσκευές, αλλά αν συνδυαστεί με την προσπάθεια των σχεδιαστών να κρατήσουν το γενικό ύψος του πούλμαν χαμηλά, έχει ως αποτέλεσμα τα κανάλια των αποσκευών να έχουν κατέβει χαμηλά και να υπάρχει κίνδυνος να χτυπήσεις το κεφάλι σου πάνω τους. Εκτός αυτού, το όχημα έχει πολύ καλή θέση οδήγησης, με σωστή εργονομία και ορατότητα. Υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς μέχρι και 57 ατόμων.
Στην κατηγορία των πούλμαν με εναλλακτικό καύσιμο το Iveco Crossway NP αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση.