Συντήρηση PRO diesel οχημάτων. Η βίβλος.
Από τις διαχωριστικές γραμμές της ασφάλτου, γνωρίζουμε καλά τη λευκή, ωστόσο πολύ σημαντική για την ασφάλειά μας είναι και η κίτρινη. Γιατί την αντικρίζουμε σε διαφορετικά σημεία;
Προφανώς, η διαγράμμιση στους δρόμους αποτελεί έναν από τους πλέον ζωτικούς και κομβικούς παράγοντες για την ασφάλεια των οδηγών, καθώς είτε μιλάμε για τη λευκή και την κίτρινη είτε για την μπλε και την πράσινη (σπανιότερα), το μόνο σίγουρο είναι πως λειτουργούν ευεργετικά, σε συνάρτηση πάντοτε με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Μπορεί να σημαίνει διαφορετικά πράγματα αναλόγως την περίσταση… Φερειπείν, η συνεχόμενη κίτρινη γραμμή εφαρμόζεται για να δείξει οριοθέτηση του δρόμου ή της λεωφορειολωρίδας, καθώς στο πρώτο σενάριο την αντικρίζουμε είτε στην άκρη του οδοστρώματος είτε πάνω στο πεζοδρόμιο και συνεπάγεται απαγόρευση στάθμευσης και στάσης από τη συγκεκριμένη πλευρά του δρόμου. Στο δεύτερο σενάριο, πάλι, τη βλέπουμε αντί της λευκής διακεκομμένης γραμμής που σημαίνει απαγόρευση κυκλοφορίας για τα Ι.Χ. μέσα στο συγκεκριμένο πλαίσιο.
Όσον αφορά, τώρα, στην κίτρινη τεθλασμένη γραμμή – τύπου ζιγκ ζαγκ – στην άκρη του δρόμου, εδώ σημαίνει πως στη συγκεκριμένη πλευρά καθΆ όλο το μήκος της απαγορεύεται η στάθμευση ανεξάρτητα από την παράλληλη οδική σήμανση. Εφόσον, μάλιστα, συναντήσουμε την αναγραφή «ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ» ή σήμανση για λεωφορείο σε σημείο που διακόπτεται η συγκεκριμένη τεθλασμένη γραμμή, τότε αυτό συνεπάγεται πως χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο ως στάση λεωφορείου ή τρόλεϊ.
Μια ακόμα εφαρμογή κίτρινου πλέγματος στο οδόστρωμα επίσης, είναι αυτό που θα βρούμε σε ισόπεδους οδικούς κόμβους και το οποίο δείχνει περιοχή όπου απαγορεύεται να εισέλθει όχημα, ακόμα και αν τα φανάρια το επιτρέπουν. Γιατί; Επειδή απλούστατα η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι τέτοια που εφόσον το αυτοκίνητο μπει, τότε είναι πολύ πιθανό να προκαλέσει μπλοκάρισμα των άλλων οχημάτων, καθώς ενδέχεται να μην μπορεί να «δραπετεύσει».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Εδώ, είναι δυο οι περιπτώσεις που θα τις αντικρίσουμε. Η μια είναι να έχουμε να κάνουμε με διαγράμμιση σε σημεία του δρόμου όπου εκτελούνται έργα, με τη χάραξη των λωρίδων να αλλάζει συχνά.
Η δεύτερη είναι σε σημεία και δρόμους που τοποθετούνται σε αυξημένο υψόμετρο ή που έχουν χιονόπτωση και ομίχλη. Κατά αυτόν τον τρόπο, οι οδηγοί είναι σε θέση να λάβουν τα μέτρα τους για πιθανούς κινδύνους, μιας και η διαγράμμιση – χάρη στο έντονο χρώμα της – βοηθάει τους οδηγούς προκειμένου να αντιλαμβάνονται τα όρια του δρόμου.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr