Το Mercedes-Benz eSprinter θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία μέσα στο 2019 στις διάφορες αγορές της ΕΕ ενώ…

… στην πρόσφατη 67η ΙΑΑ 2018, παρουσιάστηκε και η πρωτότυπη έκδοση «Sprinter F-Cell».

Mercedes-Benz «eSprinter» και «Concept Sprinter F-Cell»

Σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί επίσημα έως τώρα, μέσα στο 2019 η Mercedes-Benz αναμένεται να λανσάρει στην ΕΕ την ηλεκτρική έκδοση του Sprinter («eSprinter»), αρχικά με μεικτό βάρος 3,5t. Με χωρητικότητα μπαταριών της τάξης των 41 – 55 kWh, το eSprinter θα έχει μέγιστη αυτονομία από 115 – 150 χλμ. ακόμη και στις πιο… αντίξοες συνθήκες κίνησης (χαμηλές περιβαλλοντικές θερμοκρασίες, μέγιστο φορτίο κ.ο.κ.) ενώ το μέγιστο ωφέλιμο που θα μπορεί να υποστηρίξει θα ορίζεται στα 1.040 κιλά με ωφέλιμο χώρο φόρτωσης στα 10,5κ.μ. Για την φόρτιση των μπαταριών θα απαιτούνται 6 – 8 ώρες και ο ηλεκτροκινητήρας των 84 kW (109 ίπποι περίπου) θα προσφέρει μέγιστη ροπή300 Nm. Τέλος, το συνολικό μήκος του αμαξώματος θα ανέρχεται στα 5.932 χλστ., και το μήκος του μεταξονίου στα 3.924 χλστ. Πέραν όμως το «eSprinter», στην πρόσφατη 67η ΙΑΑ 2018, η Mercedes-Benz παρουσίασε και την έκδοση «Sprinter F-Cell».  Το εν λόγω πρωτότυπο Sprinter διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 174 kW (237 ίπποι) και ροπή 350 Nm, με την ενέργεια που απαιτεί να προέρχεται από μια συστοιχία μπαταριών και ένα σύστημα fuel-cells με καύσιμο το υδρογόνο. Το εν λόγω καύσιμο αποθηκεύεται σε τρεις δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 4,5 κιλών, κάτω από το δάπεδο και επαρκεί για 300 χλμ. ενώ, μια επιπλέον δεξαμενή, μπορεί να αυξήσει την αυτονομία έως στα 530 χλμ. Επιπρόσθετα, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα «plug-in-hybrid» όχημα, το Sprinter F-Cell είναι σε θέση να ανεφοδιαστεί ανά πάσα στιγμή, τόσο με υδρογόνο όσο και με ηλεκτρικό φορτίο. 

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Mercedes-Benz - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ