Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο Toyota GR DKR Hilux T1+, το οποίο πληροί τους ανανεωμένους κανονισμούς της κατηγορίας «T1».

Το αγωνιστικό Hilux δοκιμάζεται ώστε να είναι έτοιμο να παρουσιαστεί αργότερα φέτος.

Με τέσσερα πληρώματα θα συμμετάσχει η TOYOTA GAZOO Racing στο επόμενο Ράλι Ντακάρ, που θα εκκινήσει στις 2 Ιανουαρίου.

Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος (320 από από 245 χλστ.) και μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης (350 χλστ.) το νέο Toyota GR DKR Hilux T1+.

Το αγωνιστικό Hilux φέρει τον twin-turbo V6 κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 3,5 λίτρων, του νέου Toyota Land Cruiser GR-S.

Το προηγούμενο (αριστερά) και το επόμενο (δεξιά) Toyota Hilux του Dakar.

Την τέταρτη νίκη του στο Dakar Rally. επιθυμεί το δίδυμο των Nasser Al-Attiyah (δεξιά) και Mathieu Baumel (αριστέρα).

Το νέο Toyota Hilux του Dakar Rally 2022 (+vid)

Με τέσσερα πολύπειρα πληρώματα θα συμμετάσχει στο επόμενο Ράλι Ντακάρ η αγωνιστική ομάδα TOYOTA GAZOO Racing, η οποία αυτή την περίοδο υποβάλλει στις τελευταίες δοκιμές εξέλιξης το νέο της «όπλο», το ολοκαίνουργιο Toyota GR DKR Hilux T1+.

Με τέσσερα πληρώματα ανακοίνωσε πως θα συμμετάσχει η αγωνιστική ομάδα TOYOTA GAZOO Racing στο επόμενο Ράλι Ντακάρ, το οποίο θα εκκινήσει στις 2 Ιανουαρίου 2022 και για μία ακόμα φορά θα πραγματοποιηθεί στη Σαουδική Αραβία.


Το αγωνιστικό Hilux δοκιμάζεται ώστε να είναι έτοιμο να παρουσιαστεί αργότερα φέτος.

Το αγωνιστικό Hilux δοκιμάζεται ώστε να είναι έτοιμο να παρουσιαστεί αργότερα φέτος.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Όπως και πέρυσι, προεξάρχον μέλος της ομάδας θα είναι ο πολύπειρος Nasser Al-Attiyah -ο οποίος πέρυσι τερμάτισε δεύτερος- έχοντας ως πλοηγό τον Mathieu Baumel. Σημειώνεται, πως οι νικητές της διοργάνωσης του 2019, επικράτησαν στους περίφημους αγώνες Andalucia Rally και Baja Spain Aragon. Το δίδυμο έχει κερδίσει τρεις φορές στη σειρά το πρωτάθλημα FIA World Cup «Cross-Country Rallies» και φιλοδοξούν να κατακτήσουν την πρωτιά για τέταρτη φορά στο Dakar Rally.

Με τέσσερα πληρώματα θα συμμετάσχει η  TOYOTA GAZOO Racing στο επόμενο Ράλι Ντακάρ, που θα εκκινήσει στις 2 Ιανουαρίου.

Με τέσσερα πληρώματα θα συμμετάσχει η TOYOTA GAZOO Racing στο επόμενο Ράλι Ντακάρ, που θα εκκινήσει στις 2 Ιανουαρίου.

 
Rally Dakar 2021: Ο θρίαμβος της Kamaz (+vid)

Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος (320 από από 245 χλστ.) και μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης (350 χλστ.) το νέο Toyota GR DKR Hilux T1+.

Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος (320 από από 245 χλστ.) και μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης (350 χλστ.) το νέο Toyota GR DKR Hilux T1+.

 
Ο επίσης γνωστός Giniel de Villiers θα έχει στο πλάι του τον Dennis Murphy, ενώ οι Henk Lategan και Brett Cummings θα συμμετάσχουν για δεύτερη φορά στον θρυλικό αγώνα. Την ομάδα συμπληρώνει ο Shameer Variawa, ο οποίος θα έχει αυτή τη φορά ως συνοδηγό τον Danie Stassen και φιλοδοξεί να έχει μία καλύτερη επίδοση από την περσινή 21η θέση στην κατηγορία.

Το αγωνιστικό Hilux φέρει τον twin-turbo V6 κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 3,5 λίτρων, του νέου Toyota Land Cruiser GR-S.

Το αγωνιστικό Hilux φέρει τον twin-turbo V6 κινητήρα βενζίνης, χωρητικότητας 3,5 λίτρων, του νέου Toyota Land Cruiser GR-S.

 
Όλοι οι παραπάνω θα διαγωνιστούν με το ολοκαίνουργιο Toyota GR DKR Hilux T1+, το οποίο πληροί τους ανανεωμένους κανονισμούς της κατηγορίας «T1». Το προς το παρόν πρωτότυπο αγωνιστικό όχημα διαθέτει επί της παρούσης ένα ανθρακονημάτινο φινίρισμα και υποβάλλεται σε εκτεταμένες δοκιμές, προκειμένου να είναι έτοιμο να παρουσιαστεί αργότερα φέτος με κάθε επισημότητα.

Το προηγούμενο (αριστερά) και το επόμενο (δεξιά) Toyota Hilux του Dakar.

Το προηγούμενο (αριστερά) και το επόμενο (δεξιά) Toyota Hilux του Dakar.

 
Το Hilux του Rally Dakar 2021 (+vid)

Την τέταρτη νίκη του στο Dakar Rally. επιθυμεί το δίδυμο των Nasser Al-Attiyah (δεξιά) και Mathieu Baumel (αριστέρα).

Την τέταρτη νίκη του στο Dakar Rally. επιθυμεί το δίδυμο των Nasser Al-Attiyah (δεξιά) και Mathieu Baumel (αριστέρα).

 
Σημειώνεται, πως το νέο αγωνιστικό Toyota GR DKR Hilux T1+ θα μοιράζεται τα μέρη του με το τελευταίας γενιάς Hilux. Φυσικά θα φέρει μια σειρά αναβαθμίσεων, όπως οι μακρύτερες σχέσεις μετάδοσης και τα μεγαλύτερα (έως 32 ιντσών) ελαστικά, ενώ η απόσταση του οχήματος από το έδαφος έχει αυξηθεί από τα 245 στα 320 χλστ. Μεγαλύτερη είναι και η διαδρομή της ανάρτησης, η οποία ξεπερνώντας το προηγούμενο όριο των 280 χλστ., πλέον φτάνει στα 350 χλστ.
 
Προς το παρόν, κάτω από το καπό του αγωνιστικού Hilux έχει τοποθετηθεί ο twin-turbo V6 κινητήρας βενζίνης, χωρητικότητας 3,5 λίτρων. Το μηχανικό σύνολο προέρχεται από το νέο Toyota Land Cruiser 300, στην κορυφαία έκδοση GR-S. Το εν λόγω μοτέρ αποδίδει ισχύ 305 kW (409 hp) στις 5.200 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 650 Nm, διαθέσιμη από τις 2.000 σ.α.λ. Ωστόσο, στον αγώνα τα παραπάνω νούμερα απόδοσης θα είναι σημαντικά υψηλότερα.
 
Υβριδικό φορτηγό 1.080 ίππων στο Dakar Rally 2022
 
Σε ό,τι αφορά στον ίδιο τον αγώνα, αυτός για μία ακόμα φορά θα διεξαχθεί αποκλειστικά στην έρημο της Σ. Αραβίας, αλλά φέτος θα ακολουθήσει μια φορά σύμφωνα με την κίνηση των δεικτών του ρολογιού. Μετά την εκκίνηση στις 2 Ιανουαρίου στην πόλη Χάυλ του Βορά, τα οχήματα θα κινηθούν νότια στην έρημο Ρουμπ` αλ Καλί (Empty Quarter). Την υπόλοιπη ημέρα η δράση θα λάβει χώρα στην πρωτεύουσα της Σαουδικής Αραβίας, το Ριάντ στις 8 Ιανουαρίου, πριν ο αγώνας κατευθυνθεί νοτιοδυτικά προς τον τερματισμό στην πόλη της Τζέντα στις 14 Ιανουαρίου.
 
Σας αφήνουμε με ένα βίντεο δοκιμών του νέου Toyota GR DKR Hilux T1+:
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »