Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Οι άνθρωποι της SUEZ δοκιμάζουν πρώτοι το Citroen e-Jumpy Hydrogen και επιβεβαιώνουν στην πράξη όσα αναγράφονται στα «χαρτιά».
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι άνθρωποι της SUEZ δοκιμάζουν πρώτοι το Citroen e-Jumpy Hydrogen και επιβεβαιώνουν στην πράξη όσα αναγράφονται στα «χαρτιά».

Με πραγματική αυτονομία 400 χλμ. το Citroen e-Jumpy Hydrogen (+vid)

4.149 Επισκέψεις στο άρθρο (25/2/2022)

Ιδιαίτερα θετικό είναι το feedback που παίρνει η Citroen από τις πρώτες δοκιμές του e-Jumpy Hydrogen σε πραγματικές συνθήκες εργασίας, με το υδρογονοκίνητο Μεσαίο Van να επιβεβαιώνει στην πράξη την αυτονομία των 400 χλμ. και να είναι σε θέση να ξαναπιάσει δουλειά άμεσα, καθώς φουλάρει σε μόλις 3 λεπτά.

To Citroen e-Jumpy Hydrogen αποδεικνύει στην πράξη τις αρετές του!

  • Τα πρώτα πορίσματα μετά από 1 μήνα εργασίας
  • Πραγματική αυτονομία 400 χλμ.
  • Ανεφοδιασμός με υδρογόνο σε 3 λεπτά
  • Μπαταρία για 50 χλμ. κίνησης με ρεύμα
 
Τα πρώτα δεδομένα, γνώμες και αντιδράσεις για το e-Jumpy Hydrogen πήρε πρόσφατα η Citroen, από την εταιρεία SUEZ που χρησιμοποίησε για έναν μήνα το υδρογονοκίνητο van σε πραγματικές συνθήκες εργασίας στην πόλη Καρκασσόν της νοτιοδυτικής Γαλλίας.
 
Συγκεκριμένα, οι άνθρωποι της εταιρείας επιβεβαιώνουν την εργοστασιακή αυτονομία των 400 χλμ. Το van κυψελών καυσίμου χρησιμοποιείται εντός πόλης αλλά και στα περίχωρα αυτής, πραγματοποιώντας τακτικά δρομολόγια μήκους 100 χλμ. και φέροντας φορτίο που συχνά υπερβαίνει τα 200 κιλά και καταλαμβάνει πάνω από το μισό του ωφέλιμου όγκου του χώρου φόρτωσης.
 
Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο διαρκεί 3 λεπτά για το γέμισμα του μισού ντεπόζιτου σε σταθμό πίεσης 350 bar, ενώ στον ίδιο χρόνο το ηλεκτρικό van της Citroen «φουλάρει» όταν επισκεφθεί έναν σταθμό των 700 bar. Επιπλέον, οι μπαταρίες χωρητικότητας 10,5 kWh δίνουν τη δυνατότητα κίνησης για 50 χλμ. όταν οι δεξαμενές υδρογόνου αδειάσουν. Η ολονύκτια φόρτισή τους σε μία τυπική πρίζα των 220V, πραγματοποιείται 3-5 φορές την εβδομάδα από τους ανθρώπους της SUEZ.


Το van κυψελών καυσίμου χρησιμοποιείται εντός πόλης αλλά και στα περίχωρα αυτής, πραγματοποιώντας τακτικά δρομολόγια μήκους 100 χλμ. και φέροντας φορτίο που συχνά υπερβαίνει τα 200 κιλά.

Το van κυψελών καυσίμου χρησιμοποιείται εντός πόλης αλλά και στα περίχωρα αυτής, πραγματοποιώντας τακτικά δρομολόγια μήκους 100 χλμ. και φέροντας φορτίο που συχνά υπερβαίνει τα 200 κιλά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αυτονομία 400+ χλμ. και γέμισμα σε 3 λεπτά

Υπενθυμίζεται, πως το υδρογονοκίνητο Citroen e-Jumpy ετοιμάζεται να λανσαριστεί σε δύο εκδόσεις μήκους, την «Μ» των 4,95 μέτρων και την «XL» των 5,30 μέτρων, με την πρώτη να διαθέτει έναν χώρο φόρτωσης όγκου 5,3 κ.μ. και τη δεύτερη 6,1 κ.μ. Το ωφέλιμο φορτίο και η ελκτική ικανότητα ορίζονται αμφότερα στα 1.000 κιλά. Μάλιστα, με πλάτος 1,25 μ. ανάμεσα στους θόλους, μπορεί να δεχθεί ευρωπαλέτες.
 
Εξοπλίζεται με κυψέλες καυσίμου των 45 kW, που γεμίζουν με υδρογόνο μέσα σε τρία λεπτά, με τις τρεις σχετικές δεξαμενές να έχουν χωρητικότητα 4,4 κιλών υδρογόνου. Σημειώνεται πως τα ντεπόζιτα είναι της Faurecia, είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και λειτουργούν σε μέγιστη πίεση 700 bar.
 
Η παραγόμενη ενέργεια, τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 100 KW (136 hp) ισχύος και 270 Nm ροπής, ο οποίος προέρχεται από το «απλό» ηλεκτρικό Citroen e-Jumpy. Σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP, το υδρογονοκίνητο όχημα διαθέτει συνδυαστικά αυτονομία άνω των 400 χλμ.

Μπαταρία «ρεζέρβα» που φορτίζει στην πρίζα

Επιπλέον, το σύστημα φέρει μια μικρότερη μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία μάλιστα φορτίζει στην πρίζα και δίνει στο όχημα επιπλέον ενέργεια όταν και όπου αυτό απαιτείται. Αναλυτικότερα, η μπαταρία χωρητικότητας 10,5 kWh φορτίζει μέσω ενσωματωμένου τριφασικού φορτιστή ισχύος 11 kW, με τη διαδικασία σε ένα 11 kW Wall Box (32A) να διαρκεί λιγότερο από μία ώρα. Από την άλλη, σε μία ενισχυμένη πρίζα (16A) απαιτούνται τρεις ώρες για μια πλήρη φόρτιση, με τον χρόνο να ανεβαίνει στις 6 ώρες στην περίπτωση της απλής οικιακής πρίζας (8A).
 
Σημειώνεται, πως η μπαταρία λειτουργεί σαν μια «ρεζέρβα» 50 χλμ. και αναλαμβάνει αυτόματα να κινήσει το όχημα μόλις οι δεξαμενές υδρογόνου αδειάσουν. Επιπλέον, κατά την εκκίνηση και με χαμηλή ταχύτητα, η μπαταρία από μόνη της παρέχει στον ηλεκτρικό κινητήρα την ισχύ που χρειάζεται.

Συνέχεια του άρθρου >>>