Η Renault Trucks με το Urban Lab 2 σημείωσε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 κατά 12,8%.

Μείωση καυσίμου 12,8% πέτυχε το Urban Lab 2

Η Renault Trucks με το Urban Lab 2 σημείωσε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 κατά 12,8% σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον, σε σύγκριση με ένα κανονικό όχημα. Δείτε πως.

 
Η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 των οχημάτων της παραμένει βασική μέριμνα για τη Renault Trucks. Το project EDIT ξεκίνησε το 2016 με τη συμμετοχή της Renault Trucks και έξι εταίρων, όπως οι Valeo, Lamberet, Michelin, BeNomad, INSA de Lyon (LamCoS) και IFSTTAR (LICIT). Στόχος του έργου ήταν να επιτευχθεί μείωση της κατανάλωσης καυσίμων σε αστική και περιφερειακή χρήση κατά 13% για φορτηγά ελεγχόμενης θερμοκρασίας. Το project είχε σαν αποτέλεσμα την παραγωγή του εργαστηριακού οχήματος Urban Lab 2, το οποίο, μετά από επτά μήνες δοκιμών και 4.500 χιλιόμετρα οδήγησης σε ανοικτούς δρόμους, πέτυχε τους αρχικούς στόχους. Το Urban Lab 2 χρησιμοποιεί λιγότερα καύσιμα κατά 12,8% από το Renault Trucks D Wide (το όχημα αναφοράς), με συνολική μείωση 3,5 λίτρων καυσίμου και 9 κιλά CO2 ανά 100 χιλιόμετρα.

Κύκλος δοκιμών και μέθοδοι μέτρησης
Για να δημιουργηθεί ένας κύκλος δοκιμών που να είναι στατιστικά, οι μηχανικοί της Renault Trucks χρησιμοποίησαν μια βάση δεδομένων που περιλάμβανε πάνω από 8.000 χιλιόμετρα μετρήσεων. Αυτός ο κύκλος δοκιμών αποτελείται από 12 χιλιόμετρα σε αστικά περιβάλλοντα, 50 χιλιόμετρα σε περιφερειακούς δρόμους και 57 χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομους.
 
Αξιολόγηση των αεροδυναμικών βελτιώσεων
Για να βελτιωθεί η ροή του αέρα, οι εξατμιστές τοποθετήθηκαν στην οροφή του αμαξώματος, ενώ η μονάδα ψύξης εγκαταστάθηκε στο μεταξόνιο του οχήματος. Προστέθηκαν αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων των πίσω spoiler και των αναδιπλούμενων πλευρικών εκτροπέων κλωστοϋφαντουργίας που σχεδιάστηκαν από κοινού από τις Renault Trucks και Lamberet. Τα σκαλοπάτια πρόσβασης, τα απλοποιημένα καλύμματα τροχών, ο εκτροπέας οροφής, η αεροτομή και οι πλευρικοί εκτροπείς της καμπίνας τοποθετήθηκαν επίσης. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, ένα σύστημα φωτογραφικών μηχανών αντικατέστησε τους συμβατικούς καθρέφτες.
 
Ενσωμάτωση του μικροϋβριδικού συστήματος
Ένας συνδυασμός μικροϋβριδικών συστημάτων και Stop & Start τεχνολογιών, σχεδιασμένων από την Valeo, δοκιμάστηκε στο Urban Lab 2.
Τρεις τύποι δοκιμών κατανάλωσης μικροϋβριδικών συστημάτων πραγματοποιήθηκαν στον πάγκο εργασίας:
- χωρίς το μικρο-υβριδικό σύστημα, στην τυποποιημένη διαμόρφωση.
- με το μικρο-υβριδικό σύστημα, χωρίς το σύστημα Stop & Start.
- με το μικρο-υβριδικό σύστημα και το σύστημα Stop & Start.
Τα συστήματα Stop & Start και μικρο-υβριδικά συστήματα επιβεβαίωσαν σημαντικά κέρδη στην κατανάλωση καυσίμου, ειδικά σε αστικά περιβάλλοντα
 
Σύνδεση υποδομής οχήματος-οχήματος
Το Urban Lab 2 διαθέτει ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης που αναπτύχθηκε από την BeNomad, μαζί με ένα σύστημα επικοινωνίας με φώτα οδικής κυκλοφορίας. Αυτή η συνδεσιμότητα υποδομής επιτρέπει στο Urban Lab 2 να λαμβάνει πληροφορίες από τους φωτεινούς σηματοδότες και να υπολογίζει εάν είναι πιο αποδοτικό να επιταχύνει ή να φρενάρει.
Για να προσδιοριστεί ο αντίκτυπος αυτής της τεχνολογίας στην κατανάλωση καυσίμων, έγιναν πρώτα οι μετρήσεις στα αστικά τμήματα του κύκλου δοκιμών για τον χαρακτηρισμό της πραγματικής κυκλοφορίας και των φώτων. Ορισμένες προσομοιώσεις έλαβαν υπόψη διαφορετικές συνθήκες κυκλοφορίας και απαιτήθηκαν κλιμακωτοί χρόνοι έναρξης για την απόκτηση αξιόπιστων στατιστικών στοιχείων.
 
Μείωση της αντίστασης κύλισης των ελαστικών
Το Urban Lab 2 είναι εφοδιασμένο με ελαστικά πρωτότυπου Michelin, σχεδιασμένα για να μειώνουν την αντίσταση κύλισης χωρίς να επηρεάζουν αρνητικά άλλα κριτήρια απόδοσης, όπως η ασφάλεια, η λαβή ή η μακροζωία.

Παρόλο που το Urban Lab 2 δεν σχεδιάστηκε για να διατίθεται στην αγορά με τη σημερινή του μορφή, οι πιο αποτελεσματικές τεχνολογίες από πλευράς απόδοσης μπορούν να ενσωματωθούν στο μέλλον στα οχήματα παραγωγής.

 

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Renault - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ