Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!

Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!

Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!

Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!

Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!

Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!

Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!

  • Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!
  • Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!
  • Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!
  • Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!
  • Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!
  • Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!
  • Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!

Mικρό Pick-Up από την Τoyota με 11.900 ευρώ; Yes please!

3.929 Επισκέψεις στο άρθρο

- Ονομάζεται Hilux Champ, κοστίζει 20 χιλ. ευρώ λιγότερο από το «μεγάλο» Hilux .
- 2 βενζινοκινητήρες και ένας diesel, με έως 166 άλογα, οι εκδόσεις του
- Μπορεί να μεταφέρει έως 1000 κιλά, όσα και το κανονικό Hilux.
- Προοριζόταν μόνο για την Ιαπωνία, όμως πωλείται ήδη και σε άλλες χώρες.

Ονομάζεται Hilux Champ, κοστίζει 20 χιλ. ευρώ λιγότερο από το «μεγάλο» Hilux

H Toyota αποκάλυψε το μοντέλο παραγωγής του IMV 0 Concept. Το νέο Pick-Up απέκτησε το όνομα Hilux Champ, ενώ διατήρησε και την χαμηλή τιμή. Στην Ταϊλάνδη πωλείται για μόλις 11.900 ευρώ, σχεδόν 20.000 ευρώ λιγότερο από το πιο «μεγάλο» Hilux.

Εξωτερικά, το Hilux Champ μοιάζει με το πρωτότυπο IMV 0, φέροντας μεγάλη δόση πλαστικής επένδυσης, μαύρη γρίλια, σιδερένιες ζάντες αλλά και προβολείς αλογόνου, τουλάχιστον για την αγορά της Ταϊλάνδης. Στην ασιατική χώρα το Hilux Champ θα διατίθεται ως μονοκάμπινο, σε εκδόσεις με κοντό ή μακρύ μεταξόνιο.
 

2 βενζινοκινητήρες και ένας diesel, με έως 166 άλογα, οι εκδόσεις του

Το Toyota Hilux Champ προδιαγραφών Ταϊλάνδης θα προσφέρεται με τρεις επιλογές κινητήρων. Στην αρχή της γκάμας, ο βασικός κινητήρας βενζίνης 2,0 λίτρων αποδίδει 139 άλογα και 183 Nm ροπής. Ο πιο ισχυρός κινητήρας βενζίνης 2,7 λίτρων προσφέρει 166 άλογα και 245 Nm ροπής, ενώ υπάρχει και ο turbodiesel 2,4 λίτρων για 150 ίππους και 343 Nm ροπής. Ο βασικός κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ενώ οι άλλες δύο επιλογές συνδυάζονται με αυτόματο 6 σχέσεων.
 
Η πραγματική «ειδοποιός διαφορά» από το κανονικό Hilux είναι η απουσία τετρακίνησης στο Champ. Φυσικά, σε αυτή την τιμή, δεν υπάρχει παράπονο…
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Μπορεί να μεταφέρει έως 1000 κιλά, όσα και το κανονικό Hilux.

Παράπονο δεν υπάρχει και για το «σπαρτιάτικο» εσωτερικό, το οποίο στερείται ανέσεων όπως οθόνη αφής και aircondition. `Αλλωστε, από κάπου έπρεπε να γίνουν «περικοπές». Εκεί που η Toyota δεν περιόρισε τα έξοδα ήταν στο αμάξωμα και στις λειτουργίες του, καθώς, σύμφωνα με την Toyota, μπορεί να μεταφέρει έως 1000 κιλά ωφέλιμο φορτίο. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως κουβαλάει μόλις 25 κιλά λιγότερο φορτίο από ότι το κανονικό Hilux.
 

Προοριζόταν μόνο για την Ιαπωνία, όμως πωλείται ήδη και σε άλλες χώρες.

Αρχικά η Toyota το προόριζε μόνο για την αγορά της Ιαπωνίας. Ήδη όμως ξεκίνησε να πωλείται σε Ταϊλάνδη, ενώ κι άλλες αναπτυσσόμενες χώρες θα έχουν την δυνατότητα να το αποκτήσουν.
 
Μήπως να έρθει και προς Ευρώπη; Θα αγόραζες λιλιπούτειο επαγγελματικό, με καλές δυνατότητες μεταφοράς και σε τιμή «χώμα»;