Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

H Isuzu ιδρύθηκε το μακρινό 1916 ενώ, από το 1949 απέκτησε επίσημα την ονομασία «Isuzu Motors Ltd» (στην εικόνα το πρώτο λογότυπο της).

H Isuzu ιδρύθηκε το μακρινό 1916 ενώ, από το 1949 απέκτησε επίσημα την ονομασία «Isuzu Motors Ltd» (στην εικόνα το πρώτο λογότυπο της).

Σαφέστατα πιο ελκυστικός σχεδιαστικά και με πληρέστερο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας ο εσωτερικός διάκοσμος. Εντυπωσιακή επίσης η απουσία τριγμών στο εσωτερικό του παλαιού μοντέλου!

Σαφέστατα πιο ελκυστικός σχεδιαστικά και με πληρέστερο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας ο εσωτερικός διάκοσμος. Εντυπωσιακή επίσης η απουσία τριγμών στο εσωτερικό του παλαιού μοντέλου!

Πέραν στοιχείων όπως το αναδιπλούμενο υποβραχιόνιο στην πλάτη του μεσαίου καθίσματος, εμφανής είναι και η μεγαλύτερη κλίση της πλάτης των πίσω καθισμάτων στη νέα γενιά του D-Max.

Πέραν στοιχείων όπως το αναδιπλούμενο υποβραχιόνιο στην πλάτη του μεσαίου καθίσματος, εμφανής είναι και η μεγαλύτερη κλίση της πλάτης των πίσω καθισμάτων στη νέα γενιά του D-Max.

Σημαντικά περισσότεροι και πιο εύχρηστοι οι αποθηκευτικοί χώροι στο νέο D-Max.

Σημαντικά περισσότεροι και πιο εύχρηστοι οι αποθηκευτικοί χώροι στο νέο D-Max.

Μόνο το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων (+15mm) είναι μεγαλύτερο στην προηγούμενη γενιά του D-Max αναφορικά με τις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης.

Μόνο το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων (+15mm) είναι μεγαλύτερο στην προηγούμενη γενιά του D-Max αναφορικά με τις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης.

Παράλληλα, το… νεότερο «αγρίμι» εφοδιάζεται με πολλαπλά σημεία στερέωσης του φορτίου.

Παράλληλα εφοδιάζεται με πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες όπως π.χ. η διαδικασία εκκίνησης χωρίς τη χρήση κλειδιού.

Παρά τα –μόλις- 1,9λτ. του, ο υπερσύγχρονος πετρελαιοκινητήρας του Isuzu D-Max έχει αντίστοιχα επίπεδα ισχύος / ροπής με τον 3,0λιτρο κινητήρα της προηγούμενης γενιάς.

Ακόμη και πίσω στο 2006, η Isuzu προσέφερε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4κίνησης, απλώς όχι με περιστροφικό διακόπτη, όπως ισχύει σήμερα.

Ακόμη και πίσω στο 2006, η Isuzu προσέφερε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4κίνησης, απλώς όχι με περιστροφικό διακόπτη, όπως ισχύει σήμερα.

Το «αγρίμι» ενηλικιώνεται!

21.001 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2019)

Το Isuzu D-Max αποτελεί στην παρούσα φάση ένα από τα πιο δημοφιλή ελαφρά ημιφορτηγά στην Ελληνική αγορά και όχι μόνο και διακρίνεται για την ποιότητα κατασκευής του, την αξιοπιστία, την αποδοτικότητα και τους μεγάλους χώρους στο εσωτερικό ενώ, είναι από τα λίγα Pick-Up που (τουλάχιστον στη χώρα μας) εξακολουθεί να διατίθεται με τρεις τύπους καμπίνας.
Θέλοντας να σκιαγραφήσουμε την αλματώδη εξέλιξη του μέσα στην τελευταία 10ετία, επιχειρούμε να συγκρίνουμε (στο μέτρο του δυνατού) την πρώτη γενιά του μοντέλου (M.Y. 2006) με το νέο Isuzu D-Max, στις διπλοκάμπινες εκδόσεις τους.
 
100+ έτη καταξίωσης σε παγκόσμιο επίπεδο
Μέσα στο 2016, η Isuzu συμπλήρωσε έναν αιώνα από την ίδρυση της κατά τη διάρκεια του οποίου εξελίχθηκε σε μια από τις πιο εξειδικευμένες εταιρείες στην κατασκευή και εμπορία ελαφρών και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο. Την ίδια στιγμή, συγκαταλέγεται μεταξύ των πρωτοπόρων –σε όλους τους τομείς- στην κατασκευή πάσης φύσεως πετρελαιοκινητήρας, σε παγκόσμιο επίπεδο.
Χαρακτηριστικό είναι εξάλλου το γεγονός ότι, η ετήσια παραγωγής της ανέρχεται στο 1 εκ. μηχανικά σύνολα (με χωρητικότητα από 1.000 – 24.000 κ.εκ.) ενώ είναι και η 1η σε πωλήσεις παγκοσμίως στους πετρελαιοκινητήρες για επαγγελματικά οχήματα.
Τα προϊόντα της Isuzu διατίθενται σε 110+ χώρες ενώ, διαθέτει 6 υπερσύγχρονα Κέντρα Έρευνας & Εξέλιξης σε διάφορες ηπείρους.
Ένα από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά της οχήματα, το Isuzu D-Max, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2002 και έκτοτε, έχει καταφέρει να καταστεί συνώνυμο με τις βασικότερες αρχές της ιαπωνικής εταιρείας που δεν είναι άλλες από την πρωτοποριακή τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων της, η άριστη ποιότητα κατασκευής, η μέγιστη διάρκεια ζωής και η ευαισθησία σε ότι αφορά στην προστασία του περιβάλλοντος.

Σαφής βελτίωση σε χώρους και εξοπλισμό άνεσης & ασφάλειας
Παρά το γεγονός ότι έπειτα από 13 έτη σκληρής χρήσης, το διπλοκάμπινο D-Max του 2006 που μας παραχώρησε η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ εξακολουθεί να επιδεικνύει μια χαρακτηριστική απουσία ενοχλητικών τριγμών στο εσωτερικό του ενώ στον εξοπλισμό της έκδοσης LS συγκαταλέγονταν στοιχεία όπως υπολογιστής ταξιδιού, A/C, ηλεκτρικά παράθυρα, ηχοσύστημα με θύρα USB κ.ά., οι διαφορές τόσο στη σχεδίαση όσο και –κυρίως- τους χώρους, είναι εντυπωσιακές με το M.Y 2017, της νέας γενιάς.
Πέραν του σημαντικά πιο ευανάγνωστου και με πλήθος ενδείξεων πίνακα οργάνων, το εξαιρετικό σε ευχρηστία χειριστήριο για τον κλιματισμό και την οθόνη αφής των 6,2 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, το νέο D-Max προσφέρει σημαντικά πιο αναπαυτικά καθίσματα σε όλες τις θέσεις καθώς και πολλαπλούς χώρους για μικροαντικείμενα. Παράλληλα, το μεγαλύτερο μήκος αμαξώματος και μεταξονίου, έχει επιφέρει και μεγαλύτερο «αέρα» για τα γόνατα των επιβαινόντων τόσο μπροστά όσο και πίσω.
Τέλος περιττεύει να αναφερθούμε σε στοιχεία όπως π.χ. τα χειριστήρια στο τιμόνι, που αναβαθμίζουν σημαντικά την άνεση του οδηγού.

80 κιλά περισσότερο ωφέλιμο, 137mm μεγαλύτερο μήκος καρότσας!
Παρά το γεγονός ότι το μεικτό βάρος της νέας γενιάς του Isuzu D-Max στις Double Cab εκδόσεις έχει αυξηθεί κατά 50kg μόλις, το απόβαρο έχει μειωθεί κατά 30kg.
Επιπρόσθετα, η αύξηση του μήκους του αμαξώματος (+260mm) και το μεταξονίου (+45mm) έχει επιφέρει –μεταξύ άλλων την αύξηση του ωφέλιμου μήκους του χώρου φόρτωσης κατά 137mm.
Παράλληλα, το πλάτος του χώρου φόρτωσης είναι αυξημένο (+70mm) ενώ το ωφέλιμο φορτίο έχει αυξηθεί κατά 80kg.
Τέλος, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την αύξηση της ελκτικής ικανότητας του ιαπωνικού Pick-Up κατά 500kg (στους 3,5t.).

 
Ισχυρότερη και πιο οικονομική «καρδιά» παρά τα μόλις 1,9λτ. Κυλινδρισμού
Παρά τον σημαντικά μικρότερο κυβισμό του πετρελαιοκινητήρα RZ4E-TC του νέου Isuzu D-Max, ο εν λόγω πετρελαιοκινητήρας επιδεικνύει σημαντικά αυξημένα επίπεδα ισχύος σε σχέση με τον 2,5λιτρο κινητήρα και αντίστοιχα με αυτά του 3,0λτ. κινητήρα της προηγούμενης γενιάς.
Ωστόσο εκεί που διαφοροποιούνται τα πάντα είναι τόσο στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου όπου, το μηχανικό σύνολο των 1,9λτ. είναι σημαντικά πιο οικονομικό και φιλικότερο προς το περιβάλλον.
Την ίδια στιγμή, καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 (έναντι της Euro4 για τους κινητήρες του 2006) και συνδυάζεται με χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτιο 6 σχέσεων.
 
Αδύνατο να αντισταθείς… στον χρόνο (και την τεχνολογική εξέλιξη)
Το… downsizing σε ότι αφορά την χωρητικότητα των κινητήρων αποτελεί μια από τις τάσεις της σύγχρονης εποχής στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών ρύπων και την κατανάλωση όλων των τύπων οχημάτων, ακόμη και στα... θηριώδη Pick-Up.
Πρωτοπόρος σε θέματα Έρευνας & Εξέλιξης, η Isuzu δεν θα μπορούσε να μην πρωτοστατεί και σε αυτόν τον τομέα με τον μικρότερο σε χωρητικότητα κινητήρα της αγοράς ενώ την ίδια στιγμή, το μηχανικό σύνολο που αναλαμβάνει την κίνηση του D-Max δεν απαιτεί την προσθήκη διαλύματος AdBlue κατά την επεξεργασία των καυσαερίων προκειμένου να ανταποκριθεί στις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων, σε αντίθεση με την συντριπτική πλειοψηφία των ανταγωνιστών του.
Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να παραβλέψουμε την -εντυπωσιακά- αναβαθμισμένη αίσθηση στιβαρότητας που απολαμβάνει ο οδηγός του
D-Max, τόσο στην άσφαλτο όσο και εκτός αυτής, χάρη στην εξαιρετική ρύθμιση των αναρτήσεων, το πιο “γρήγορο” τιμόνι και φυσικά τα πολλαπλά ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας που υποβοηθούν το έργο του κάτω από όλες τις συνθήκες.