Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η –μεταβαλλόμενη- υδραυλική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης και η εξαιρετική λειτουργία των αναρτήσεων, διασφαλίζουν μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης στο νέο D-Max.

Εντελώς νέος σχεδιαστικά, με εξαιρετική ποιότητα υλικών και πληρέστατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας είναι ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου D-Max.

O πίνακας οργάνων εφοδιάζεται με μια νέα κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων με ηλεκτροχρωματικό φωτισμό.

Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζουν το νέο ηχοσύστημα, με το σύστημα «Exciter» των έξι ηχείων όπως και τον αυτόματο κλιματισμό «Clima» να κλέβουν τις εντυπώσεις στις πλούσιες εκδόσεις.

Στο εσωτερικό του νέου D-Max έχουν προβλεφθεί συνολικά 15 αποθηκευτικοί χώροι καθώς και 10 θήκες για ποτήρια/μπουκάλια.

Θα μπορούσαμε να εκθειάζουμε επί μακρόν τα καθίσματα ωστόσο αρκεί να αναφέρουμε πως, μεταξύ άλλων, προσφέρονται εκδόσεις με ηλεκτρικά και θερμαινόμενα –δερμάτινα- καθίσματα.

Ανάλογα με την έκδοση, ο χώρος φόρτωσης του νέου D-Max έχει μήκος από 1.552- 2.305 χλστ. και μπορεί να υποστηρίξει φορτία βάρους από 1.050- 1.155 κιλά.

Στην συγκεκριμένη, εικόνα μπορείτε να αντιληφθείτε πόσο λίγο επηρεάζουν οι θόλοι των πίσω τροχών το ωφέλιμο πλάτος του χώρου φόρτωσης, ενώ ιδιαίτερα πρακτικά είναι τα νέα συστήματα πρόσδεσης του φορτίου.

O νέος 2,5λιτρος κινητήρας αποδίδει ισχύ 163 ίππων και ροπή 400 Nm από τις 1.400 σ.α.λ.

ΝΕΟ Isuzu D-Max Double Cab Auto

11.658 Επισκέψεις στο άρθρο (10/8/2012)

Νέα εποχή…

Με δεδομένη την εξαιρετική εμπορική πορεία του προκατόχου του και στην ελληνική αγορά την τελευταία 5ετία, η νέα γενιά του Isuzu D-Max με τις αυξημένες διαστάσεις και μεταφορικές δυνατότητες, την εντυπωσιακή σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που σε κάνει να… χαμογελάς και τον εντελώς νέο κινητήρα των 163 ίππων, δεν μπορεί να έχει παρά ένα στόχο. Την κορυφή των πωλήσεων στα Pick-Up, που πλέον φαντάζει πολύ κοντά!

Εγγυήσεις- Service
* To νέο D-Max καλύπτεται από εγγύηση 3 ετών ή 100.000 χλμ. καθώς και 6 ετών για την διάτρηση του αμαξώματος.
* Η λιπαντική συντήρηση του γίνεται κάθε 10.000 χλμ. (αλλαγή λιπαντικών και φίλτρων). Κάθε 20.000 χλμ. είναι προγραμματισμένη η συντήρηση που προβλέπεται από τον κατασκευαστή.

Η παραγωγή επαγγελματικών οχημάτων από την Isuzu, την κορυφαία εταιρεία κατασκευής πετρελαιοκινητήρων σε παγκόσμιο επίπεδο, ξεκίνησε το 1916.
Έκτοτε, ο Ιάπωνας κατασκευαστής κατάφερε να εξελίξει τα προϊόντα του τόσο πολύ, που η προηγούμενη γενιά του Isuzu D-Max συγκαταλέγονταν μεταξύ των πιο εμπορικών μοντέλων της κατηγορίας των Pick-Up, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο, όσο –φυσικά- και στη χώρα μας.
Ωστόσο, ο ανταγωνισμός από μοντέλα όπως τα Toyota Hilux, Nissan Navara, Ford Ranger ή και το VW Amarok, δεν επέτρεψε στο ιαπωνικό μοντέλο την ευκαιρία να φτάσει στην κορυφή των πωλήσεων, αν και ιδίως στην ελληνική αγορά έφτασε πολύ κοντά.
Ωστόσο, από την πρώτη στιγμή που καθίσαμε πίσω από το τιμόνι του νέου Isuzu D-Max επί ελληνικού εδάφους, όλα τα παραπάνω φάνταζαν πολύ μακρινά. Ειλικρινά, δε μπορούμε να φανταστούμε έναν τομέα όπου η νέα γενιά του D-Max να υπολείπεται του ανταγωνισμού καθώς σε τομείς όπως είναι η άνεση, η ασφάλεια, η εφαρμοσμένη τεχνολογία και η οδική συμπεριφορά, το νέο ιαπωνικό Pick-Up κυριολεκτικά ενθουσιάζει με τις επιδόσεις του και ρίχνει ξεκάθαρα… το γάντι σε όσους πιστεύουν πως μπορούν να ανταποκριθούν.
Το νέο Isuzu D-Max είναι πλέον εδώ και πιστέψτε μας, τα δεδομένα στην κατηγορία των Pick-Up έχουν αλλάξει!

Αυξημένες διαστάσεις, πολυτέλεια και χώροι για όλους και τα πάντα
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, το νέο D-Max εμφανίζει αυξημένο μεταξόνιο κατά 45 χλστ. (3.095 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του και αυτό έχει κυρίως μεταφραστεί σε αυξημένους χώρους στο εσωτερικό σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος.
Η εμπρόσθια κολόνα έχει μεταφερθεί λίγο πιο μπροστά και έχει μεγαλύτερη κλίση, στοιχείο που έχει βελτιώσει σημαντικά την αίσθηση ευρυχωρίας που άμεσα αντιλαμβάνεται κανείς εισερχόμενος στο εσωτερικό του.
Η σχεδίαση του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας είναι δυναμική και παράλληλα επιβλητική με τα διάφορα χειριστήρια να είναι ακριβώς εκεί που πρέπει και ο οδηγός να αισθάνεται άμεσα πως οδηγούσε το νέο D-Max εδώ και πολύ καιρό.
Το πρώτο νέο στοιχείο που αντιλαμβάνεται κανείς είναι ο πίνακας οργάνων που έχει νέα σχεδίαση και μια εξαιρετική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στην οποία προβάλλονται τα πάντα σχετικά με τη λειτουργία του οχήματος μέσω του υπολογιστή ταξιδιού.
Το 3άκτινο τιμόνι ρυθμίζεται καθ' ύψος και φέρει τηλεσκοπική κολόνα τιμονιού που θα υποχωρήσει σε περίπτωση πρόσκρουσης, μειώνοντας τις πιθανότητες τραυματισμού του. Επάνω του έχουν τοποθετηθεί τα χειριστήρια για διάφορες λειτουργίες όπως το cruise-control, το ηχοσύστημα κ.ά.
Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει το νέο σύστημα αυτόματου κλιματισμού (στις εκδόσεις LS2 όπως το όχημα της φωτογράφησης) καθώς και το υπερσύγχρονο ηχοσύστημα με δυνατότητα σύνδεσης μέσω USB, AUX-in κ.ά.
Σε ό,τι αφορά στους χώρους, η Isuzu έχει φροντίζει να μεγαλώσει τον «αέρα» για τα γόνατα και το κεφάλι των επιβατών (+3,5 εκ. και +2,5 εκ. αντίστοιχα), ενώ τα καθίσματα είναι μεγαλύτερα σε διαστάσεις και πιο αναπαυτικά.
Η είσοδος στο εσωτερικό του οχήματος γίνεται από πόρτες με αυξημένες διαστάσεις που ανοίγουν περισσότερο, ενώ στις εκδόσεις Extended Cab εισάγεται το σύστημα των πίσω θυρών με αντίθετη φορά.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας του νέου ιαπωνικού Pick-Up κυριολεκτικά κλέβει την παράσταση καθώς όλες οι εκδόσεις εφοδιάζονται μεταξύ άλλων με έξι αερόσακους.

Ωφέλιμο φορτίο έως και 1.155 κιλά
Με μήκος αμαξώματος από 5.295- 5.315 χλστ., το νέο D-Max προσφέρεται με τρεις τύπους καμπίνας και χώρο φόρτωσης που ξεκινά από τα 1.552 χλστ. για τις εκδόσεις Double Cab, αυξάνεται στα 1.795 χλστ. για τις εκδόσεις Extended Cab, ενώ οι εκδόσεις Single Cab προσφέρουν ωφέλιμο μήκος 2.305 χλστ.
Το πλάτος του κυμαίνεται από τα 1.530- 1.750 χλστ., ενώ το ύψος των πλευρικών του τοιχωμάτων από τα 440- 465 χλστ. αντίστοιχα.
Οι σχεδιαστές της Isuzu πέτυχαν την υιοθέτηση μιας μεγαλύτερης σε πλάτος πίσω θύρας, ενώ και τα τοιχώματα με το δάπεδο του χώρου φόρτωσης σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών, γεγονός που ευνοεί την φόρτωση πολλαπλών τύπων φορτίων.
Με μεικτό βάρος από 2.900- 3.000 κιλά, το νέο D-Max μπορεί να υποστηρίξει φορτία βάρους άνω του 1,0t. σε όλες τις εκδόσεις του και πιο συγκεκριμένα από 1.050- 1.155 κιλά που είναι και η καλύτερη επίδοση του.
Τέλος, ανάλογα με τον τύπο του αμαξώματος και την ύπαρξη ή όχι συστήματος 4κίνησης, η ελκτική ικανότητα του ορίζεται στα 750 κιλά για φορτία χωρίς φρένα και από τα 2.500- 3.000 κιλά για τρέιλερ με φρένα.

Κορυφαία ποιότητα κύλισης παντού
Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχει δώσει στην δημοσιότητα ο κατασκευαστής, το νέο D-Max εφοδιάζεται με ένα νέο πιο στιβαρό πλαίσιο καθώς και νέες αναρτήσεις, τόσο για τον εμπρόσθιο, όσο και τον πίσω άξονα.
Στην πράξη αυτό που αντιλαμβάνεται άμεσα κανείς είναι η εξαιρετική κατευθυντικότητα του μοντέλου καθώς και ο μικρός κύκλος στροφής του (5,9- 6,1μ. αναλόγως της έκδοσης).
Οι διάφοροι αεροδυναμικοί θόρυβοι… λάμπουν δια της απουσίας τους, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως, χάρη στην εντελώς νέα σχεδίαση του αμαξώματος, η οροφή «σπρώχνει» τον αέρα πάνω από το χώρο φόρτωσης και τον… φράχτη της πίσω πόρτας. Σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα νέα στοιχεία που έχουν μεταβληθεί, ο αεροδυναμικός συντελεστής του οχήματος έχει μειωθεί κατά 5%.
Τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο χώμα, το νέο D-Max εμφανίζει μια εξαιρετική ποιότητα κύλισης και οι αναρτήσεις φιλτράρουν απόλυτα την συντριπτική πλειοψηφία ακόμα και των πιο έντονων ανωμαλιών.
Παράλληλα, μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς του οχήματος, όπως τα ABS, Electronic Stability Control, Traction Control κ.ά. αναλαμβάνουν να προσφέρουν την απαραίτητη χείρα βοηθείας στον οδηγό σε έκτακτες περιστάσεις.
Τα φρένα είναι μεγαλύτερα σε διαστάσεις και με μεγαλύτερη ισχύ, ενώ οι εξαιρετικές γωνίες του αμαξώματος (προσέγγισης 30ο, αποχώρησης 22,7ο) σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (190- 235 χλστ.) θα επιτρέψουν στον οδηγό να κινηθεί χωρίς πρόβλημα ακόμα και σε ιδιαίτερα δύσβατα εκτός δρόμου εδάφη.
Τέλος, το σύστημα 4κίνησης είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και μπορεί να ενεργοποιηθεί με έναν περιστροφικό διακόπτη ακόμα και σε ταχύτητες έως 100 χλμ./ώρα, ενώ περιλαμβάνει και υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων.

Νέος κινητήρας 2,5 λτ. με ισχύ 163 ίππων
Η προηγούμενη γενιά του D-Max εφοδιάζονταν με δύο κινητήρες πετρελαίου 2,5 και 3,0 λτ. που αποδίδουν ισχύ 136 ή 163 ίππων και μέγιστη ροπή 295 Nm/1.600- 3.400 σ.α.λ. και 360 Nm/1.800- 2.800 σ.α.λ.  Ωστόσο, το νέο D-Max θα είναι διαθέσιμο με μία επιλογή κινητήρα και συγκεκριμένα ένα νέο 4κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 2.499 κ.εκ. με διπλό turbo.
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποδίδει ισχύ 163 ίππων (όσους και ο 3,0λιτρος κινητήρας της προηγούμενης γενιάς) και ροπή 400 Nm/1.400- 2.000 σ.α.λ.
Η απόδοση της ροπής του είναι δηλαδή αυξημένη σε σχέση με τον 3,0λτ. της προηγούμενης γενιάς, ενώ είναι διαθέσιμη και από πιο χαμηλά.
Σύμφωνα με  τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, η τελική ταχύτητα που προσφέρει ανέρχεται έως και στα 180 χλμ./ ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση του ορίζεται στα 7,3- 8,4 λτ./100 χλμ., αναλόγως της έκδοσης. Το σύστημα τροφοδοσίας common-rail έχει αυξημένη πίεση, ενώ το intercooler έχει διατηρηθεί αλλά πλέον έχει μετατοπιστεί μπροστά από τον κινητήρα με αποτέλεσμα την απουσία της χαρακτηριστικής οπής στο κάλυμμα του κινητήρα που αποτελούσε σήμα κατατεθέν της προηγούμενης γενιάς.
Σε ό,τι αφορά στα κιβώτια ταχυτήτων, η νέα γενιά του D-Max θα προσφέρεται με ένα νέο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο καθώς και ένα 5άρι αυτόματο που πλέον έχει και σειριακή λειτουργία.
Από την εμπειρία μας στη χρήση του δεύτερου, μπορούμε να εκθειάσουμε τη γρήγορη αντίδραση του στις εντολές του οδηγού.
Τέλος, περιττεύει να τονίσουμε πως το νέο μηχανικό σύνολο καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro5.

Τιμές (ευρώ)
Single Cab

4x2 σασί 17.450
4x2   17.950
4x4 19.450
4x4 A/C 22.850
Extended Cab 
4x2 22.950
4x4 25.950
4x4 LS1 27.950
4x4 LS1 Auto 29.950
Double Cab 
4x4 26.950
4x4 LS1 29.900
4x4 LS2 30.900
4x4 LS1 Auto 31.490
4x4 LS2 Auto 32.490