Pick-Ups: Κατέχουν το 50% στις συνολικές πωλήσεις LCVs στην 20ετία!
Toyota: Με ηλεκτροκίνηση, υδρογονοκίνηση & υπερκατασκευές στην IAA!
Ποιο είναι το Συνολικό Κόστος Leasing 3 Best-Sellers επαγγελματικών;
Από το 1968 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, το Toyota Hilux έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε ένα από τα πιο εμπορικά ελαφρά επαγγελματικά σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς οι συνολικές πωλήσεις του ιαπωνικού Pick-Up ανέρχονται σε περισσότερα από 16 εκ. οχήματα εκ των οποίων, τα 787.000 έχουν διατεθεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ. Παράλληλα, περιττεύει να αναφέρουμε πως το Toyota Hilux αποτελεί τον αναμφισβήτητο πρωταγωνιστή και στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών όπου κυριαρχεί χωρίς το παραμικρό πρόβλημα κατά τη διάρκεια της τελευταίας 15ετίας τουλάχιστον.
Ανανεωμένη σχεδίαση και αυξημένες διαστάσεις
Σε σχέση με τον προκάτοχο
του, το νέο Toyota Hilux που
θα διατεθεί και στις διάφορες αγορές της ΕΕ είναι κατά 90χλστ. μακρύτερο, κατά
20χλστ. πιο φαρδύ και κατά 5χλστ. κοντύτερο.
Παράλληλα, χάρη στις
πολλαπλές βελτιώσεις που έχει δεχθεί η δομή τόσο του αμαξώματος όσο και του
πλαισίου του, η ακαμψία του νέου Pick-Up της Toyota έχει
αυξηθεί κατά 20% σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.
Η σχεδίαση του αμαξώματος
έχει βελτιωθεί σημαντικά και διακρίνεται για τις έντονες καμπύλες, τη νέα
μάσκα, τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες αλλά και τα νέα φωτιστικά σώματα
που υιοθετούν πολλαπλές λυχνίες LEDs καθώς και το σύστημα «DRL» (Daytime
Running Lamp).
Σημαντικά βελτιωμένος είναι
και ο εσωτερικός διάκοσμος, τόσο σχεδιαστικά όσο και σε ότι αφορά το επίπεδο
άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει.
Η μεγάλη οθόνη αφής των 7 ιντσών
κυριαρχεί στην κεντρική κονσόλα ωστόσο, και ο νέος πίνακας οργάνων φιλοξενεί
μια έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 4,2 ιντσών.
Τόσο το τιμόνι όσο και τα χειριστήρια
έχουν βελτιωθεί σε αίσθηση ενώ η θέση τους είναι πιο εργονομική ενώ και ο
επιλογέας ταχυτήτων παραπέμπει πιο πολύ σε επιβατικό όχημα χάρη στο μικρότερο
σχήμα του και τη μειωμένη διαδρομή του.
Φυσικό, το επίπεδο του εξοπλισμού
άνεσης και ασφάλειας έχει αναβαθμιστεί σημαντικά ενώ, εντελώς νέα είναι και τα
καθίσματα σε όλες τις θέσεις.
Οι αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος
έχουν επιφέρει αύξηση του ωφέλιμου χώρου στο εσωτερικό της καμπίνας με το πλάτος
να έχει αυξηθεί έως και 19 χλστ. ενώ και ο χώρος για τα γόνατα των πίσω
επιβατών στις Double Cab εκδόσεις
είναι αυξημένος κατά 10 χλστ. αντίστοιχα.
Παράλληλα, το ασύμμετρο πίσω κάθισμα
(60:40) μπορεί να αναδιπλωθεί προκειμένου να εξυπηρετήσει την φόρτωση
αντικειμένων και στο εσωτερικό της καμπίνας.
Σε ότι αφορά στους χώρους, η νέα
γενιά του Hilux προσφέρει σημαντικές λύσεις με χαρακτηριστικά στοιχεία
το ψυχώμενο ντουλαπάκι εμπρός από τον συνοδηγό που μπορεί να φιλοξενήσει και
μπουκάλια νερού 500ml.
Παράλληλα αποθηκευτικοί χώροι
υπάρχουν στο εσωτερικό των θυρών αλλά και μεταξύ των καθισμάτων του οδηγού και
του συνοδηγού.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως, κατά την εξέλιξη του
νέου Hilux έχει
δοθεί σημαντική βαρύτητα στη μείωση των κραδασμών ενώ και η ηχομόνωση είναι
βελτιωμένη κατά 3%.
Βελτιωμένες διαστάσεις για τον χώρο φόρτωσης
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει
η Toyota, το νέο διπλοκάμπινο Hilux θα προσφέρει
χώρο φόρτωσης με μήκος 1.525 χλστ., πλάτος 1.645 χλστ. (από 1.544χλστ.) και ύψος 480 χλστ. αντίστοιχα.
Επιγραμματικά, αξίζει να
αναφέρουμε πως τα μέχρι στιγμής στοιχεία από την Toyota αναφέρουν πως
το συνολικό μήκος του νέου Hilux
θα ανέρχεται στα 5.350 χλστ., το πλάτος
στα 1.855 χλστ. και το ύψος στα 1.855 χλστ. ενώ το μεταξόνιο είναι της τάξης
των 3.085 χλστ.
Αντίστοιχα, το μεικτό βάρος
του οχήματος θα κυμαίνεται αναλόγως της έκδοσης και του κινητήρα από τα 2.420 –
2.910 κιλά και το ωφέλιμο φορτίο από τα 660 – 895 χλστ. Παράλληλα, η ελκτική
του ικανότητα θα ανέρχεται έως και στα 3.200 κιλά.
Νέα μηχανικά σύνολα με ισχύ από 100 – 177 ίππους
Χωρίς να έχει γίνει γνωστό
μέχρις στιγμής, η διαθεσιμότητα των κινητήρων του νέου Hilux ανάλογα με την
εκάστοτε αγορά, η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει μηχανικά σύνολα με
καύσιμο τόσο τη βενζίνη όσο και το πετρέλαιο.
Στην πρώτη περίπτωση
συναντάμε έναν βενζινοκινητήρα 2.694 κ.εκ. με ισχύ 164 ίππων από τις
5.200σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 245 Nm από τις
4.000σ.α.λ. με μέση κατανάλωση από 10,4 – 10,7λτ./100χλμ.
Αντίστοιχα, η γκάμα των
πετρελαιοκινητήρων θα περιλαμβάνει ένα μηχανικό σύνολο 2.393κ.εκ., ένα μηχανικό
σύνολο 2.494κ.εκ. και μια κορυφαία επιλογή 2.755κ.εκ. αντίστοιχα.
Ο πρώτος έχει απόδοση 150
ίππων και 400Nm, ο δεύτερος αποδίδει 100 ίππους
και 260 Nm ενώ ο τρίτος έχει απόδοση 177 ίππων και 450 Nm ροπής.
Στο σύνολο τους, τα μηχανικά
σύνολα που προαναφέραμε επιδεικνύουν βελτιωμένη απόδοση έως και κατά 9% σε
σχέση με τους κινητήρες που αντικαθιστούν ενώ, η μέση κατανάλωση καυσίμου τους
ξεκινά από τα 7,1λτ. και οι εκπομπές CO2 από
τα 187 g/km.
Καταλήγοντας αξίζει να
αναφέρουμε πως το νέο Toyota
Hilux θα
εφοδιάζεται με νέα –χειροκίνητα ή αυτόματα- κιβώτια 6 σχέσεων ενώ, όλοι οι
κινητήρες του θα διαθέτουν την ειδική επιλογή «Drive Mode» χάρη στην
οποία, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των επιλογών «ECO» ή «POWER», ανάλογα
με τις ανάγκες της διαδρομής.
Περισσότερα στοιχεία για τη νέα γενιά του Toyota Hilux μπορείτε να βρείτε στο επόμενο τεύχος του περιοδικού μας που κυκλοφορεί σύντομα…
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr