ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Οι Hyundai & Iveco θα λανσάρουν ένα νέο e-Van στην ΕΕ μέσα στο 2025.

Οι Hyundai & Iveco θα λανσάρουν ένα νέο e-Van στην ΕΕ μέσα στο 2025.

Θα παράγεται από τη Hyundai αλλά θα διατίθεται με το λογότυπο της Iveco.

Θα παράγεται από τη Hyundai αλλά θα διατίθεται με το λογότυπο της Iveco.

Θα βασίζεται στη νέα πλαρφόρμα «eLCV» της Hyundai για ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.

Θα βασίζεται στη νέα πλαρφόρμα «eLCV» της Hyundai για ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.

Το μεικτό βάρος του θα κυμαίνεται (κατά προσέγγιση) από του 2,5 – 3,5t. και θα αποτελέσει μια –μικρότερη από το Daily- προσθήκη στη γκάμα της Iveco.

Το μεικτό βάρος του θα κυμαίνεται (κατά προσέγγιση) από του 2,5 – 3,5t. και θα αποτελέσει μια –μικρότερη από το Daily- προσθήκη στη γκάμα της Iveco.

Πάνω αριστερά: Jaehoon Chang, Πρόεδρος & CEO Hyundai Motor Company. Δεξιά πάνω: Gerrit Marx, CEO Iveco Group. Αριστερά κάτω: Ken Ramirez, Αντ/δρος και Επικεφαλής του παγκόσμιου κλαδου Επαγγελματικών Ο

Πάνω αριστερά: Jaehoon Chang, Πρόεδρος & CEO Hyundai Motor Company. Δεξιά πάνω: Gerrit Marx, CEO Iveco Group. Αριστερά κάτω: Ken Ramirez, Αντ/δρος και Επικεφαλής του παγκόσμιου κλαδου Επαγγελματικών Οχημάτων & Υδρογονοκίνησης Hyundai Motor Company. Δεξιά κάτω: Luca Sra, Πρόεδρος του κλάδο Φορτηγών Iveco Group.

  • Οι Hyundai & Iveco θα λανσάρουν ένα νέο e-Van στην ΕΕ μέσα στο 2025.
  • Θα παράγεται από τη Hyundai αλλά θα διατίθεται με το λογότυπο της Iveco.
  • Θα βασίζεται στη νέα πλαρφόρμα «eLCV» της Hyundai για ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα.
  • Το μεικτό βάρος του θα κυμαίνεται (κατά προσέγγιση) από του 2,5 – 3,5t. και θα αποτελέσει μια –μικρότερη από το Daily- προσθήκη στη γκάμα της Iveco.
  • Πάνω αριστερά: Jaehoon Chang, Πρόεδρος & CEO Hyundai Motor Company. Δεξιά πάνω: Gerrit Marx, CEO Iveco Group. Αριστερά κάτω: Ken Ramirez, Αντ/δρος και Επικεφαλής του παγκόσμιου κλαδου Επαγγελματικών Ο

ΝEO e-Van στην ΕΕ από τις Iveco & Hyundai!

9.054 Επισκέψεις στο άρθρο

- H Hyundai θα το παράγει, η Iveco θα το διαθέτει με το λογότυπο της
- Bασίζεται στη νέα πλατφόρμα «eLCV» για ηλεκτρικά επαγγελματικά της Hyundai
- Θα έχει μεικτό βάρος από 2,5 – 3,5t.
- Λανσάρισμα μέσα στο 2025, (Σεπτέμβριο 2024 θα το δούμε στην έκθεση ΙΑΑ)

H Hyundai θα το παράγει, η Iveco θα το διαθέτει με το λογότυπο της

Η Hyundai Motor Company είχε εδώ και χρόνια ανακοινώσει τις προθέσεις της για την διάθεση ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών στην ΕΕ ενώ από το 2022 έχει συνάψει συνεργασία με τον Όμιλο Iveco στον τομέα των υδρογονοκίνητων επαγγελματικών, με πρώτα δείγματα γραφής το πρωτότυπο Iveco eDaily FCEV (Fuel Cell Electric Vehicle) που είδαμε στην ΙΑΑ 2022 και το αστικό λεωφορείο E-Way FCEV.  
Ωστόσο, η συνεργασία των δύο εταιρειών θα ενισχυθεί με την από κοινού εξέλιξη ενός νέου ηλεκτρικού ελαφρού επαγγελματικού που προορίζεται για τις αγορές της ΕΕ.
 
Το νέο αυτό e-Van, θα παράγεται από την Hyundai αλλά θα διατίθεται μέσω της Iveco με το λογότυπο της δεύτερης.
 

Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα «eLCV» για ηλεκτρικά επαγγελματικά της Hyundai

Αξίζει να σημειώσουμε πως το εν λόγω μοντέλο, θα είναι το 1ο εξαγόμενο για τη Hyundai που θα βασίζεται στη νέα –παγκόσμια- πλατφόρμα «eLCV», που προορίζεται για χρήση σε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα μεικτού βάρους από 2,5 – 3,5t.
 
Το ιδιαίτερα χαμηλό δάπεδο της διασφαλίζει την δημιουργία μεγάλων και άκρως εκμεταλλεύσιμων χώρων φόρτωσης.  


Θα παράγεται από τη Hyundai αλλά θα διατίθεται με το λογότυπο της Iveco.

Θα παράγεται από τη Hyundai αλλά θα διατίθεται με το λογότυπο της Iveco.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Θα έχει μεικτό βάρος από 2,5 – 3,5t.

Με αυτό το δεδομένο, το νέο e-Van θα προστεθεί στην γκάμα της Iveco ως μια μικρότερη πρόταση σε σχέση με το Iveco Daily διασφαλίζοντας μέγιστη ευελιξία σε συνδυασμό με ιδιαίτερα μεγάλους χώρους στο εσωτερικό.
 

Λανσάρισμα μέσα στο 2025, (Σεπτέμβριο 2024 θα το δούμε στην έκθεση ΙΑΑ)

Παρά το γεγονός ότι η Hyundai έχει ήδη από το 2021 λανσάρει ένα ελαφρύ Van με την ονομασία Staria, αυτό ποτέ δεν διατέθηκε στην ΕΕ. Φαίνεται πως μέσω της συνεργασίας της με την Iveco, θα εισέλθει τελικά στην ευρωπαϊκή αγορά ελαφρών επαγγελματικών, με ένα μοντέλο που θα κάνει το ντεμπούτο του στην προσεχή IAA Transportation 2024 (16-22 Σεπτεμβρίου, Ανόβερο, Γερμανία) και λογικά θα λανσαριστεί στις διάφορες αγορές από το 2025.