Δυναμικό μπάσιμο στα αστικά logistics μηδενικών ρύπων ετοιμάζει η Renault Trucks με ένα νέο ηλεκτρικό φορτηγό 16 τόνων.
Νέο ηλεκτρικό φορτηγό 16 τόνων από τη Renault
Ένα νέας γενιάς ηλεκτρικό φορτηγό μεικτού βάρους 16 τόνων θα παρουσιάσει αργότερα φέτος η Renault Trucks, το οποίο εξελίσσεται ειδικά για τις απαιτητικές συνθήκες των αστικών logistics.
Η Renault Trucks ηλεκτροδοτεί τα αστικά logistics!
- Νέο ηλεκτρικό φορτηγό 16 τόνων σε συνεργασία με την GEODIS
- Παρουσίαση αργότερα φέτος – Δοκιμές του χρόνου
- Νέα λογική σχεδίασης αμαξώματος – καμπίνας
- Με έμφαση στην άνεση και στην ασφάλεια
Η Renault Trucks σε συνεργασία με τη γνωστή εταιρεία logistics, GEODIS, εξελίσσει ένα νέο βαρύ ηλεκτρικό φορτηγό μεικτού βάρους 16 τόνων, το οποίο προορίζεται να ικανοποιήσει τις ανάγκες των αστικών logistics.
Η παρουσίαση της πρωτότυπης εκδοχής προγραμματίζεται για τα τέλη του έτους, ενώ οι δοκιμές στους δρόμους του Παρισιού θα ξεκινήσουν εντός του 2023. Η παραγωγή θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο της γαλλικής μάρκας που βρίσκεται στο Μπλαινβίλ-συρ-Ορν της Νορμανδίας.
Σημειώνεται, πως το όλο εγχείρημα φέρει το κωδικό όνομα «Oxygen» και χάρη στη συλλογική εργασία που πραγματοποιήθηκε από το στάδιο του σχεδιασμού και μετά, αυτό το όχημα φιλοδοξεί να καταστήσει δυνατή την ενοποίηση όλων των απαιτήσεων και λειτουργιών της παράδοσης στο κέντρο της πόλης. Λόγος γίνεται για την εξάλειψη οχλήσεων όπως η ρύπανση και ο θόρυβος, αλλά και τη βελτίωση της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας για την καλύτερη διαχείριση της συνύπαρξης με όλους τους χρήστες του δρόμου (πεζοί και άτομα που χρησιμοποιούν ήπια μέσα μεταφοράς).
Το νέο φορτηγό εξελλίσεται σε συνεργασία με την εταιρεία Logistics, GEODIS. Θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος και του χρόνου θα ξεκινήσει να δοκιμάζεται σε πραγματικές συνθήκες εργασίας στο Παρίσι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Έμφαση στην ασφάλεια και την άνεση
Στα πρώτα στάδια της εξέλιξης, οι τομείς εστίασης είναι οι ακόλουθοι:
- Βελτιωμένη ασφάλεια για τον οδηγό και το κοινό χάρη στην χαμηλωμένη καμπίνα που παρέχει στον οδηγό άμεση θέα, για βέλτιστη προστασία των χρηστών του δρόμου. Χαρακτηριστικά του οχήματος αποτελούν το μεγάλο παρμπρίζ και οι πολλές κάμερες -αντί για καθρέφτες οπισθοπορείας- που προσφέρουν θέα 360ο. Το παρών θα δώσει και μια συρόμενη πλαϊνή πόρτα στην πλευρά του συνοδηγού που περιορίζει τη γωνία ανοίγματος της πόρτας.
- Μεγαλύτερη άνεση για τον οδηγό, ο οποίος θα μπορεί να βγει από το φορτηγό εκατέρωθεν, αριστερά ή δεξιά. Η είσοδος και έξοδος από το φορτηγό θα διευκολύνεται από ένα πολύ χαμηλότερο ύψος πρόσβασης σε σχέση με ένα τυπικό φορτηγό παράδοσης.
- Βέλτιστη εργονομία και ευκολότερη πρόσβαση στον χώρο φόρτωσης. Για να επιτευχθεί αυτό, εξετάζεται μια τριμερής συνεργασία με έναν αμαξοποιό με σκοπό τη βελτίωση των εργασιών φόρτωσης/εκφόρτωσης σε αστικό περιβάλλον.
- Εργαλεία συνδεσιμότητας που θα επιτρέπουν στους οδηγούς να βελτιστοποιούν τις λειτουργίες παράδοσης και τις διαδρομές τους.
- Για να διασφαλιστεί ότι αυτό το όχημα θα ενσωματώνεται τέλεια με το αστικό τοπίο και με σκοπό να ενισχύσει την άνεση του οδηγού, οι σχεδιαστές της Renault Trucks έχουν επανασχεδιάσει πλήρως τόσο τις εξωτερικές γραμμές του φορτηγού όσο και το εσωτερικό της καμπίνας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »