ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ηλεκτρικά φορτηγά που θα δραστηριοποιούνται σε όλους τους κλάδους, φιλοδοξεί να διαθέτει από το 2023 στη γκάμα της η Renault Trucks.

Με πλήρως ηλεκτρική γκάμα η Renault Trucks

3.464 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2021)

Ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας και κυψελών καυσίμου για τους κλάδους των διανομών, των κατασκευών και των μεταφορών μεγάλων αποστάσεων, θα διαθέτει από το 2023 η Renault Trucks.

Θέλοντας να επιβεβαιώσει τη δέσμευσή της στις μεταφορές που είναι απαλλαγμένες από τα ορυκτά καύσιμα και να είναι σε θέση να διαθέτει από το 2023 ένα ηλεκτρικό φορτηγό σε όλους τους κλάδους, η Renault Trucks θα ιδρύσει μια εταιρεία που θα ασχολείται αποκλειστικά με θέματα ηλεκτροκίνησης. Επιπλέον, προκειμένου να ικανοποιήσει τους στόχους της Συμφωνίας του Παρισιού, η γαλλική εταιρεία -που ανήκει στο Volvo Group- θέλει σταδιακά να «εξηλεκτρίσει» όλη τη γκάμα της, ώστε με ορίζοντα 30 ετών να έχει απαλλαγεί πλήρως από τις εκπομπές άνθρακα. Σε αυτό, τα ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας και τα υδογονοκίνητα μοντέλα κυψελών καυσίμου, θα παίξουν καθοριστικό ρόλο.
«Στοχεύουμε το 35% των πωλήσεών μας το 2030 να αφορούν σε ηλεκτρικά φορτηγά, ενώ έως το 2040 όλα μας τα οχήματα θα είναι πλήρως απαλλαγμένα από τις εκπομπές άνθρακα», είπε σχετικά ο Πρόεδρος της Renault Trucks, Bruno Blin, ο οποίος τόνισε πως η ηλεκτροκίνηση είναι ο βασικός πυλώνας της στρατηγικής τους και ότι φιλοδοξούν να αποτελέσουν ηγέτες του χώρου.
Σε αυτό το πλαίσιο, τον Μάρτιο του 2020 η Renault Trucks ξεκίνησε την παραγωγή των ηλεκτρικών της μοντέλων δεύτερης γενιάς, στο εργοστάσιο της κοινότητας Blainville-sur-Orne της Νορμανδίας. Πλέον, η γαλλική εταιρεία διαθέτει στην αγορά μια γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων μεικτού βάρους από 3,1 έως 26 τόνους, στην οποία ανήκουν τα Master Z.E., D Z.E. και D Wide Z.E., τρία ηλεκτρικά οχήματα που δραστηριοποιούνται στους τομείς των αστικών διανομών και της αποκομιδής απορριμμάτων.
Ωστόσο, η Renault Trucks επιθυμεί να διευρύνει τη χρήση των ηλεκτρικών της φορτηγών και για αυτό τον λόγο προετοιμάζεται να λανσάρει το 2023 μια έκδοση τράκτορα του Z.E., ένα φορτηγό που θα δραστηριοποιείται στις περιφερειακές και διαπεριφερειακές μεταφορές. Παράλληλα, την ίδια περίοδο θα παρουσιαστεί και μία ακόμα έκδοση του ηλεκτρικού φορτηγού, η οποία θα προορίζεται για τον κατασκευαστικό τομέα, απευθυνόμενο κυρίως σε εταιρείες που επιχειρούν σε αστικά περιβάλλοντα. Σημειώνεται, πως κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού της τρέχουσας δεκαετίας, η εταιρεία θα διαθέτει στη γκάμα της φορτηγά κυψελών καυσίμου, τα οποία θα προορίζονται για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.
Προκειμένου να είναι σε θέση να επιτύχει τους παραπάνω στόχους, η Renault Trucks θα ιδρύσει αυτόνομες επιχειρηματικές μονάδες που θα ασχολούνται με το R&D, τις πωλήσεις και τις after-sales υπηρεσίες των ηλεκτρικών μοντέλων. Χάρη στη συμμετοχή της στο Volvo Group, η γαλλική εταιρεία ελπίζει σε μια σειρά συνεργασιών και συνεργιών, που θα της επιτρέψουν να «δανειστεί» τεχνολογίες, να μειώσει το κόστος εξέλιξης και να αυξήσει τις παραγωγικές της δυνατότητες.