Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο νέος εμπρόσθιος 10τονος άξονας της MAN αυξάνει την ικανότητα φόρτωσης και το εύρος λειτουργίας των γερανών, στο μπροστινό μέρος του φορτηγού, πάνω από την καμπίνα του.

Το MAN TGX 33.510 6x4 με GM καμπίνα και γερανό φόρτωσης βαρέως τύπου με 4 στηρίγματα (στο μπροστινό μέρος του γερανού και πίσω απευθείας στο πλαίσιο).

Γραφική απεικόνιση της διαφοράς του 10τονου και του 9τονου άξονα.

Σε θέση οδήγησης, ο γερανός δεν είναι εμφανής, ενώ τα διάφορα εξαρτήματά του μπορούν να μεταφερθούν στην καρότσα του MAN TGX 33.510 6x4.

Η MAN προσφέρει στις νέες σειρές TGS και TGX, ειδικά σχεδιασμένες εκδόσεις σασί, ανάλογα με τις απαιτήσεις της κάθε βιομηχανίας.

Νέος εμπρόσθιος άξονας 10t από τη MAN

8.277 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2020)

Πρόκειται να έναν heavy-duty άξονα 10t. για τις εκδόσεις 6x4 και 8x4 των νέων MAN TGS & TGX που αυξάνει σημαντικά τις δυνατότητες τους σε εργοτάξια και άλλα απαιτητικά περιβάλλοντα εργασίας.

Οι τριαξονικές και τετραξονικές εκδόσεις των νέων MAN TGS και TGX, μπορούν πλέον να εξοπλιστούν με έναν νέο εμπρόσθιο άξονα με ικανότητα φόρτισης δέκα τόνων, αντί για τον έως τώρα διαθέσιμο άξονα των εννέα τόνων. Ο συγκεκριμένος άξονας προορίζεται για τα φορτηγά που φέρουν γερανούς και αυξάνει την ικανότητα φόρτωσής τους, επεκτείνοντας παράλληλα την ακτίνα εργασίας των μεγάλων γερανών φόρτωσης πάνω από την καμπίνα. Ακόμα, αυξάνονται οι δυνατότητες των γερανών που αναδιπλώνονται πίσω από την καμπίνα.
Για παράδειγμα, ένας γερανός με ικανότητα ανύψωσης 10 τόνων σαν και αυτόν που μας επιδεικνύεται σε ένα ΜΑΝ TGX 33.510 6x4, μπορεί να φτάσει σε ύψος 29,2 μέτρων. Στη συνέχεια μπορεί να φορτωθεί με έως και 650 κιλά, ένα βάρος που αντιστοιχεί σε 13 σακιά τσιμέντου. Αντίστοιχα, αν ο ίδιος γερανός έμπαινε σε ένα MAN TGX που έφερε τον τυπικό μπροστινό άξονα των 9 τόνων, θα είχε ύψος ανύψωσης 24,8 μέτρα. Θα μπορούσε, δηλαδή, να φτάσει μέχρι τον 9ο -και όχι τον 10ο- όροφο ενός κτηρίου. Επιπλέον, θα ήταν σε θέση να ανυψώσει 8 ½ σακιά τσιμέντου -περίπου 420 κιλά- μέχρι αυτό το ύψος, στο οποίο ο γερανός των 10 τόνων μπορεί να υποστηρίξει βάρος 1.300 κιλών. Συνολικά, σημαντικά χαμηλότερη είναι και η μέγιστη ανυψωτική ικανότητα του γερανού (10 έναντι περίπου 6,2 τόνοι).
Η δυνατότητα τοποθέτησης ενός πιο ανθεκτικού εμπρόσθιου άξονα, είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στα εργοταξιακά φορτηγά, τα οποία φέρουν γερανούς βαρέως τύπου. Επιπλέον, heavy duty άξονες απαιτούνται και σε άλλες κατηγορίες οχημάτων, όπως τα εκχιονιστικά ή αυτά που χρησιμοποιούνται σε λατομεία και ορυχεία, καθώς σε αυτά τοποθετείται βαρύς εξοπλισμός. Μεγάλο πλεονέκτημα είναι πως σε ορισμένες χώρες όπως η Ολλανδία, το επιτρεπόμενο μικτό βάρος υπολογίζεται από το σύνολο των φορτίων ανά άξονα. Έτσι, ένα 4αξονικό ανατρεπόμενο φορτηγό με δύο εμπρόσθιους άξονες 10 τόνων, έχει δύο τόνους περισσότερο ωφέλιμο φορτίο.

Οι μετασκευές της MAN Individual
Ο 10τονος εμπρόσθιος άξονας με τα νέα φύλλα σούστας, είναι διαθέσιμος στις 6x4 και 8x4 εκδόσεις των νέων MAN TGS και MAN TGX με όλες τις εκδόσεις καμπίνας, με τη γκάμα επιλογών να περιλαμβάνει σχέδια πλαισίου κανονικού και μεσαίου ύψους. Η MAN βελτιστοποιεί το πλαίσιο για σχετικές εφαρμογές, καθώς ανάλογα με τις προτιμήσεις των πελατών και τις τεχνικές απαιτήσεις του κάθε κατασκευαστή γερανών, ένα πλαίσιο πάχους 9,5 χιλιοστών και πρόσθετες ένθετες μεταλλικές πλάκες τοποθετούνται στο πλαίσιο, προκειμένου να συμβάλουν στην αύξηση της ακαμψίας και της χωρητικότητας φορτίου.
Επειδή η τοποθέτηση των πλευρικών στηριγμάτων για την ασφαλή λειτουργία του γερανού καταλαμβάνει χώρο στο πλαίσιο -σε περίπτωση που χρειάζεται- μπορούν να αλλάξουν θέση το σύστημα εξάτμισης, τα ντεπόζιτα καυσίμου και AdBlue, η δεξαμενή πεπιεσμένου αέρα και το κουτί της μπαταρίας. Επιπλέον, για να χωρέσει μια πρόσθετη εμπρόσθια υποστήριξη, η MAN προσφέρει μια μπροστινή πλάκα σε συνδυασμό με έναν ατσάλινο προφυλακτήρα. Σημειώνεται πως το τμήμα MAN Individual πραγματοποιεί όλες αυτές τις προπαρασκευαστικές τροποποιήσεις και προσαρμογές σε εξατομικευμένη βάση. Το πλεονέκτημα αυτού, είναι ότι ο πελάτης έχει μία μόνο επαφή στη MAN για την προετοιμασία του οχήματος και λαμβάνει πιστοποιημένη εργασία από τη MAN με πλήρη εγγύηση.