Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
H πρώτη μονάδα του Peugeot e-Expert Hydrogen παραδόθηκε στη θυγατρική της Michelin εταιρεία, WATEA.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H πρώτη μονάδα του Peugeot e-Expert Hydrogen παραδόθηκε στη θυγατρική της Michelin εταιρεία, WATEA.

Ντεμπούτο για το Peugeot e-Expert Hydrogen

5.143 Επισκέψεις στο άρθρο (17/12/2021)

Πιάνει δουλειά το e-Expert Hydrogen, το υδρογονοκίνητο Peugeot που διαθέτει κυψέλες καυσίμου και μια μπαταρία που φορτίζει στην πρίζα, με το μεσαίο van να υπόσχεται ρεαλιστική αυτονομία άνω των 400 χλμ. και ανεφοδιασμό σε λιγότερο από 3 λεπτά.

Peugeot e-Expert Hydrogen: Tο 1ο fuel cells μοντέλο των Γάλλων


    Σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP, το υδρογονοκίνητο όχημα διαθέτει ρεαλιστική αυτονομία άνω των 400 χλμ.

    Σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP, το υδρογονοκίνητο όχημα διαθέτει ρεαλιστική αυτονομία άνω των 400 χλμ.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Υδρογονοκίνητο μεσαίο van
  • Με κυψέλες καυσίμου & μπαταρία που φορτίζει στην πρίζα
  • Ρεαλιστική αυτονομία άνω των 400 χλμ. και γέμισμα σε 3 λεπτά.
  • Σε 2 εκδόσεις με ωφέλιμο φορτίο ως και 1.000 κιλά

Το πρώτο Peugeot e-Expert Hydrogen βγήκε πρόσφατα από τις γραμμές παραγωγής της γαλλικής εταιρείας και παραδόθηκε στη θυγατρική της Michelin, WATEA, μια νέα εταιρεία που ασχολείται με τις λύσεις πράσινης κινητικότητας. Η κανονική παραγωγή του ηλεκτρικού van κυψελών καυσίμου θα ξεκινήσει κανονικά στα τέλη του έτους, 15 μόλις μήνες μετά το λανσάρισμα του ηλεκτρικού μοντέλου μπαταρίας, e-Expert.
 
Σημειώνεται, πως το νέο μοντέλο της Peugeot θα παράγεται αρχικά στο εργοστάσιο Hordain, στο Νορ στη διοικητική περιοχή Ω-ντε-Φρανς, στο βορρά της Γαλλίας. Στη συνέχεια θα μεταφέρεται στο κέντρο υδρογονοκίνησης του Ομίλου Stellantis, στο Ρουσελχάιμ της Γερμανίας, όπου θα κατασκευάζεται στην τελική του μορφή πλάι στα πανομοιότυπα Citroen e-Jumpy Hydrogen και Opel Vivaro-e HYDROGEN, τα οποία επίσης πήραν τους …δρόμους.
 

Με αυτονομία 400+ χλμ. και γέμισμα σε 3 λεπτά

Το νέο e-Expert Hydrogen εξοπλίζεται με το σύστημα της Stellantis που ακούει στο όνομα «mid-power plug-in hydrogen fuel cell electric», το οποίο αποτελείται από κυψέλες καυσίμου που γεμίζουν με υδρογόνο μέσα σε τρία λεπτά, με τις τρεις σχετικές δεξαμενές να έχουν χωρητικότητα 4,4 κιλών υδρογόνου. Η παραγόμενη ενέργεια, τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 100 KW (136 hp) ισχύος και 270 Nm ροπής, ο οποίος προέρχεται από το «απλό» ηλεκτρικό Peugeot e-Expert. Σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP, το υδρογονοκίνητο όχημα διαθέτει αυτονομία άνω των 400 χλμ.
 
Επιπλέον, το σύστημα φέρει μια μικρότερη μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία μάλιστα φορτίζει στην πρίζα και δίνει στο όχημα επιπλέον ενέργεια όταν και όπου αυτό απαιτείται. Αναλυτικότερα, η μπαταρία χωρητικότητας 10,5 kWh φορτίζει μέσω ενσωματωμένου τριφασικού φορτιστή ισχύος 11 kW, με τη διαδικασία σε ένα 11 kW Wall Box (32A) να διαρκεί λιγότερο από μία ώρα. Συνέχεια του άρθρου >>>