Πιάνει δουλειά το e-Expert Hydrogen, το υδρογονοκίνητο Peugeot που διαθέτει κυψέλες καυσίμου και μια μπαταρία που φορτίζει στην πρίζα, με το μεσαίο van να υπόσχεται ρεαλιστική αυτονομία άνω των 400 χλμ. και ανεφοδιασμό σε λιγότερο από 3 λεπτά.
Κατά την εκκίνηση και με χαμηλή ταχύτητα, η μπαταρία από μόνη της παρέχει στον ηλεκτρικό κινητήρα την ισχύ που χρειάζεται. Στη συνέχεια, σε σταθερή ταχύτητα, η κυψέλη καυσίμου παρέχει την ενέργεια απευθείας στον ηλεκτρικό κινητήρα, ενώ κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, της προσπέρασης ή της έντονης ανωφέρειας, η κυψέλη καυσίμου και η μπαταρία υψηλής τάσης συνδυάζονται για την παροχή ενέργειας στον ηλεκτρικό κινητήρα.
Σε δύο εκδόσεις με ωφέλιμο έως και 1.000 κιλά
Το νέο e-Expert Hydrogen θα είναι διαθέσιμο σε
δύο εκδόσεις αμαξώματος, την
Standard (MxΠxΥ: 4.959x2.204x1.965 χλστ.) και τη
Long (MxΠxΥ: 5.306x2.204x1.975 χλστ.).
Ο όγκος ανέρχεται στα 5,3 και 6,1 κ.μ., αντίστοιχα, ενώ το ωφέλιμο φορτίο και η ελκτική ικανότητα με φρένα φτάνουν έως και τα 1.000 κιλά.
Σημειώνεται, πως τ
ο e-Expert Hydrogen θα διατίθεται μόνο ένα επίπεδο εξοπλισμού, που θα προσφέρει μεταξύ άλλων, δύο συρόμενες πλευρικές πόρτες, τροχούς 17 ιντσών, ηλεκτρικό χειρόφρενο με hill start assist, κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών «Visiopark» και κεντρική οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος Peugeot Connect (TomTom 3D navigation, Bluetooth, mirrorscreen, Apple CarPlay και Android Auto).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »