Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To Συνολικό Κόστος Χρήσης & Συντήρησης ενός ηλεκτρικού επαγγελματικού οχήματος είναι σημαντικά μικρότερο από το αντίστοιχο ενός συμβατικού μοντέλου.

    Όφελος άνω του 80% σε Κόστη Χρήσης/ Συντήρησης!

    33.602 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2021)

    Ο καλύτερος τρόπος για να μπορέσει κανείς να αποφασίσει αν τελικά συμφέρει ή όχι η επιλογή ενός ηλεκτροκίνητου ελαφρού επαγγελματικού έναντι ενός συμβατικού σήμερα, δεν είναι άλλος από το να συγκρίνει το όχημα που τον ενδιαφέρει και θεωρεί πως καλύπτει τις ανάγκες του, με την αντίστοιχη συμβατική έκδοση του.

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    Η σύγκριση θα πρέπει φυσικά να αφορά στο Κόστος Χρήσης και στο Κόστος Συντήρησης, καθώς οι δύο αυτές παράμετροι συχνά δεν λαμβάνονται και τόσο υπόψη δεδομένου ότι δεν είναι πάντα εύκολο να υπολογιστούν, ειδικά σε βάθος χρόνου.Με την βοήθεια λοιπόν των ελληνικών εισαγωγικών εταιρειών, προσπαθήσαμε να συγκεντρώσουμε τα απαραίτητα δεδομένα και σας παρουσιάζουμε τα –άκρως αποκαλυπτικά αποτελέσματα που προκύπτουν!
     
    H διαδικασία σύγκρισης ηλεκτρικών και συμβατικών εκδόσεων.
    Τόσο το Κόστος Χρήσης όσο και το Κόστος Συντήρησης ενός επαγγελματικού οχήματος, πρέπει φυσικά να υπολογίζονται σε βάθος χρόνου και για τον λόγο αυτό, αποφασίσαμε να ελέγξουμε τις ανάγκες ενός οχήματος σε βάθος 5ετίας.
    Σύμφωνα με τα αποτελέσματα διεθνών ερευνών, η συντριπτική πλειοψηφία των ημερήσιων δρομολογίων που καταγράφουν τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (πάσης φύσεως) που δραστηριοποιούνται σε αστικό περιβάλλον, δεν υπερβαίνει τα 100 χλμ. (στην ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ). Με αυτό το δεδομένο, αν ανάγουμε αυτό το νούμερο (ως μέσο όρο ημερήσιας χιλιομετρικής κάλυψης) στην 1η 5ετία χρήσης του οχήματος (50 εβδομάδες / 5ήμερη δραστηριότητα), προκύπτει η ανάγκη κάλυψης έως και 125.000 χλμ.
     
    Υπολογισμός Κόστους Χρήσης
    Αν και το Κόστος Χρήσης είναι μια… εξίσωση με πολλαπλές μεταβλητές, αποφασίσαμε να μην λάβουμε υπόψη σε αυτό κόστη που αφορούν στην ασφάλιση, ή τα τέλη κυκλοφορίας αμφότερων των εκδόσεων του οχήματος και επικεντρωθήκαμε στο εύκολα υπολογίσιμο κόστος καυσίμου, που έτσι και αλλιώς κατέχει το υψηλότερο μερίδιο επί του συνόλου. Στις συμβατικές εκδόσεις οχημάτων χρησιμοποιήσαμε το μέσο όρο της πανελλαδικής τιμής ανά λίτρο του πετρελαίου κίνησης (ή της αμόλυβδης βενζίνης στην περίπτωση του Transit Custom PHEV) που ανέρχονταν στα 1,317 ευρώ/λτ. και 1,589 ευρώ/λτ. αντίστοιχα, ενώ σε ότι αφορά στις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις το μέσο όρο τους κόστους κιλοβατώρας με βάση τα όσα ανακοινώνουν οι διάφοροι πάροχοι που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά. Συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, το κόστος αυτό ανέρχεται στα 0,0636 ευρώ/kWh (επαγγελματικό τιμολόγιο). Αναλόγως λοιπόν της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας ή καυσίμου που ανακοινώνει ο κατασκευαστής για την εκάστοτε έκδοση οχήματος, υπολογίσαμε το συνολικό κόστος με βάση τη χρήση που προαναφέραμε.
     
    Υπολογισμός Κόστους Συντήρησης
    Οι ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες μας έστειλαν το συνολικό κόστος εργασίας & ανταλλακτικών που θα χρειαστούν για τη συντήρηση των εκδόσεων του εκάστοτε μοντέλου (συμβατική ή ηλεκτρική) στο διάστημα χρήσης που προαναφέραμε (συμπ/μένου του ΦΠΑ).
     

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »