Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μέσα στον Ιούλιο ξεκινούν και στην ελληνική αγορά οι πωλήσεις της εντελώς νέας, 5ης γενιάς, του Mitsubishi L200.

Σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, το νέο L200 έχει τροποποιηθεί σημαντικά σε θέματα σχεδίασης και ποιότητας κατασκευής ενώ…

… το πλαίσιο του εμφανίζει αυξημένη ακαμψία κατά 7%. Παράλληλα, οι διαστάσεις του είναι ελαφρώς αυξημένες σε σχέση με το παρελθόν.

Ο εσωτερικός διάκοσμος είναι πλήρως τροποποιημένος και διακρίνεται για τη βελτιωμένη ηχομόνωση και την καλύτερη ποιότητα των υλικών.

Το μήκος της καρότσας του νέου L200 έχει αυξηθεί στα 1.520 χλστ. ενώ και το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων ανέρχεται πλέον στα 475 χλστ. αντίστοιχα.

Τέλος, ο νέος κινητήρας των 2,4λτ. θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 154 ή 180 ίππων και μέγιστη ροπή 380 ή 430 Nm.

Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Mitsubishi L200

3.615 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2015)

Στο πλαίσιο της επίσημης πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου Mitsubishi L200 στη Νίκαια της Γαλλίας, βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της εντελώς νέας γενιάς του δυναμικού ιαπωνικού Pick-Up.

Μετά από 9 έτη εμπορικής πορείας που απέφεραν την παραγωγή περίπου 1,3 εκ. οχημάτων (μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2014), η τρέχουσα -4η κατά σειρά- γενιά του Mitsubishi L200 αποχωρεί καθώς, από τον Ιούλιο του 2015 θα είναι διαθέσιμη και στη χώρα μας η –εντελώς νέα- 5η γενιά του δημοφιλούς ιαπωνικού Pick-Up.

Η μακρόχρονη εμπλοκή της Mitsubishi στην παραγωγή και εξέλιξη ελαφρών ημιφορτηγών είναι διάρκειας 70 ετών ενώ, από το 1978 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε το L200, μέχρι και το φθινόπωρο του 2014, οι τέσσερις κατά σειρά γενιές του έχουν να επιδείξουν συνολικά 4.077.000 οχήματα εκ των οποίων, τα 440.000 εξακολουθούν να κινούνται στους δρόμους της ΕΕ.

Με εντελώς νέα σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, σημαντικά ανανεωμένο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας καθώς και πλήρως τροποποιημένο πλαίσιο και μηχανικά μέρη, το νέο Mitsubishi L200 έχει να επιδείξει αεροδυναμικό συντελεστή 0,40 (Cd) γεγονός που σε συνεργασία με το νέο κινητήρα του, έχει μειώσει σημαντικά τα επίπεδα του θορύβου που γίνονται αντιληπτά στο εσωτερικό της καμπίνας καθώς και τους κραδασμούς.

Ο νέος «4N15» υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας των 2,4 λτ. με τεχνολογία «MIVEC» (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system) είναι ελαφρύτερος χάρη στο αλουμινένιο μπλοκ του ενώ, θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με ισχύ 154 ή 180 ίππων και μέγιστη ροπή 380 ή 430 Nm αντίστοιχα. Χαρακτηριστικό στοιχείο της βελτιωμένης απόδοσης των εν λόγω μηχανικών συνόλων του νέου L200 είναι το γεγονός ότι, οι εκπομπές ρύπων τους έχουν μειωθεί στα 169 g/km.

Όπως προαναφέραμε, το νέο πλαίσιο του L200 επιδεικνύει αυξημένη ακαμψία κατά 7% σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά ενώ και η αρχιτεκτονική και ρύθμιση της ανάρτησης του έχει τροποποιηθεί σημαντικά.

Σύμφωνα με τις πρώτες εμπειρίες μας πίσω από το τιμόνι του νέου L200 τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου (και μάλιστα σε μια αρκετά απαιτητική διαδρομή), το νέο ιαπωνικό μοντέλο έχει να επιδείξει μια εξαιρετική ποιότητα κύλισης και ένα υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας κάτω από όλες τις συνθήκες.

Όπως προαναφέραμε, το νέο Mitsubishi L200 θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά προσεχώς (Ιούλιος 2015) ωστόσο, σε πρώτη φάση θα προσφέρεται μόνο σε διπλοκάμπινες εκδόσεις καθώς το λανσάρισμα των μονοκάμπινων (Single Cab) εκδόσεων του θα καθυστερήσει.

Περισσότερα για τη νέα γενιά του Mitsubishi L200 μπορείτε να βρείτε στο νέο τεύχος του Auto Τρίτη Αγορά Επαγγελματικών που κυκλοφορεί σύντομα…