Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ο βενζινοκινητήρας των 1,5λτ. με απόδοση 91 ίππων και 160Nm ροπής, δεν χρησιμοποιείται για την κίνηση του οχήματος αλλά μόνο για τη φόρτιση των μπαταριών του.

Ο βενζινοκινητήρας των 1,5λτ. με απόδοση 91 ίππων και 160Nm ροπής, δεν χρησιμοποιείται για την κίνηση του οχήματος αλλά μόνο για τη φόρτιση των μπαταριών του.

Μέσω του επιλογέα (δεξιά / αριστερά) ελέγχονται οι δύο βαθμίδες του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.

Μέσω του επιλογέα (δεξιά / αριστερά) ελέγχονται οι δύο βαθμίδες του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.

Το VN5 μπορεί να υποστηρίξει παροχές τόσο εναλλασσόμενου όσο και συνεχούς ρεύματος με ισχύ από 7 – 50kW.

Το VN5 μπορεί να υποστηρίξει παροχές τόσο εναλλασσόμενου όσο και συνεχούς ρεύματος με ισχύ από 7 – 50kW.

O ελάχιστος χρόνος φόρτισης των μπαταριών (παροχή 50kW) για το 0%-80% των μπαταριών, απαιτεί μόλις 25 λεπτά!

O ελάχιστος χρόνος φόρτισης των μπαταριών (παροχή 50kW) για το 0%-80% των μπαταριών, απαιτεί μόλις 25 λεπτά!

  • Ο βενζινοκινητήρας των 1,5λτ. με απόδοση 91 ίππων και 160Nm ροπής, δεν χρησιμοποιείται για την κίνηση του οχήματος αλλά μόνο για τη φόρτιση των μπαταριών του.
  • Μέσω του επιλογέα (δεξιά / αριστερά) ελέγχονται οι δύο βαθμίδες του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.
  • Το VN5 μπορεί να υποστηρίξει παροχές τόσο εναλλασσόμενου όσο και συνεχούς ρεύματος με ισχύ από 7 – 50kW.
  • O ελάχιστος χρόνος φόρτισης των μπαταριών (παροχή 50kW) για το 0%-80% των μπαταριών, απαιτεί μόλις 25 λεπτά!

Κινητήρας – επιδόσεις: Plug-In Hybrid με συνολική αυτονομία έως και 543km!

77.785 Επισκέψεις στο άρθρο (5/4/2023)

H τεχνολογία «eCity» που ενσωματώνει το VN5 αφορά σε ένα υβριδικό σύστημα κινητήρων που περιλαμβάνει έναν υπετροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,5λτ. με απόδοση 67kW (91hp) και ροπή 160Nm και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 110kW (150hp) με μέγιστη ροπή 250Nm


Μέσω του επιλογέα (δεξιά / αριστερά) ελέγχονται οι δύο βαθμίδες του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.

Μέσω του επιλογέα (δεξιά / αριστερά) ελέγχονται οι δύο βαθμίδες του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Παράλληλα, εφοδιάζεται με δεξαμενή καυσίμου 38,5λτ. (διαθέσιμα 36lt.) και μπαταρίες ιόντων λιθίου 31kWh.

Το VN5 μπορεί να υποστηρίξει παροχές τόσο εναλλασσόμενου όσο και συνεχούς ρεύματος με ισχύ από 7 – 50kW.

Το VN5 μπορεί να υποστηρίξει παροχές τόσο εναλλασσόμενου όσο και συνεχούς ρεύματος με ισχύ από 7 – 50kW.


Στην πράξη, ο βενζινοκινητήρας (τοποθετημένος μπροστά), επιστρατεύεται μόνο για την φόρτιση των μπαταριών ενώ, ο ηλεκτροκινητήρας (εδράζεται στον πίσω άξονα) είναι επιφορτισμένος με την κίνηση του οχήματος.

O ελάχιστος χρόνος φόρτισης των μπαταριών (παροχή 50kW) για το 0%-80% των μπαταριών, απαιτεί μόλις 25 λεπτά!

O ελάχιστος χρόνος φόρτισης των μπαταριών (παροχή 50kW) για το 0%-80% των μπαταριών, απαιτεί μόλις 25 λεπτά!


Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών λειτουργιών για το σύστημα μετάδοσης της κίνησης:
  • Smart Mode: Το σύστημα επιλέγει αυτόματα μεταξύ των παροχών ενέργειας προκειμένου να διασφαλίσει την μέγιστη αποδοτικότητα του οχήματος. Ιδανικό για καθημερινή χρήση.
  • Save Mode: Ο βενζινοκινητήρας αναλαμβάνει την παροχή ενέργειας για τον ηλεκτροκινητήρα, εξοικονομώντας την αποθηκευμένη ενέργεια στις μπαταρίες. Ιδανικό για χρήση εκτός της πόλης.
  • Pure EV Mode: Κίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων με ενέργεια που προέρχεται από τις μπαταρίες.
Με το κιβώτιο ταχυτήτων να έχει μόνο μια σχέση, ο οδηγός το μόνο που έχει να κάνει είναι να επιλέξει τη θέση «D». Παράλληλα, μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας (δύο επίπεδα ισχύος), αναλαμβάνει να επιβραδύνει (χωρίς φρένα) το όχημα ενώ, αν και η ισχύς επιβράδυνσης θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερη ειδικά στη 2η θέση, οδηγώντας προληπτικά, μπορεί ουσιαστικά να οδηγήσει το VN5 κάνοντας χρήση μόνο του πεντάλ του γκαζιού.

Στην πράξη, το σύστημα είναι σε θέση να επιτύχει μέγιστη αυτονομία με μηδενικές εκπομπές ρύπων της τάξης των 103km (132km σε αστικό κύκλο κίνησης).

Ωστόσο, χάρη στον βενζινοκινητήρα, η αυτονομία του οχήματος (χωρίς ανεφοδιασμό) αυξάνεται κατά 410Km, στα 513km (έως 543km σε αστικό κύκλο κίνησης)!

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία ανακοινώνει πως οι χρόνοι φόρτισης των μπαταριών του VN5 (σε παροχή AC ή DC) διαμορφώνονται ως εξής:
  • 0% - 100% σε παροχή 7kW: 3 ώρες & 45λεπτά
  • 0% - 100% σε παροχή 11kW: 2 ώρες & 20 λεπτά
  • 0% - 100% σε παροχή 22kW: 1 ώρα & 15 λεπτά
  • 0% - 80% σε παροχή 50kW: 25 λεπτά
  • 0% - 100% σε παροχή 50kW: 30λεπτά
Η μέση κατανάλωση καυσίμου του συμβατικού κινητήρα κυμαίνεται από τα 0,8lt/100km (σε Pure EV Mode) έως και τα 8,8lt/100km (σε Save Mode) σύμφωνα με τον κατασκευαστή ωστόσο, στη δεύτερη περίπτωση είχαμε την ευκαιρία να τη διατηρήσουμε με άνεση κάτω από τα 5,0lt/100km.

Με βάση όλα τα παραπάνω, είναι σαφές πως στην παρούσα φάση, το LEVC VN5 είναι αποδοτικότερο από τις διάφορες –αμιγώς ηλεκτρικές- προτάσεις του ανταγωνισμού, δεδομένων των πολύ μικρών χρόνων φόρτισης που απαιτούν οι μπαταρίες του ενώ, τα διαστήματα των service ορίζονται ανά έτος/40.000km.

Αντίστοιχα, το όχημα συνοδεύεται από Εγγύηση 5 ετών (ή 240.000km) και η μπαταρία με Εγγύηση  8 ετών (ή 240.000km.).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »