ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Το μοντέλο TX1 που παρουσιάστηκε το 1997.

Το μοντέλο TX1 που παρουσιάστηκε το 1997.

    Μια μικρή αναδρομή στο παρελθόν

    81.011 Επισκέψεις στο άρθρο

    Η εταιρεία Mann & Overton Garage που δραστηριοποιούνταν στην εισαγωγή (από Γαλλία & Γερμανία) και εμπορία οχημάτων Taxi, αποφασίζει το 1908 αποφασίζουν να δημιουργήσουν ένα νέο όχημα για τον κλάδο, που έως το 1914 θα εξελιχθεί στην πιο εμπορική πρόταση της εποχής για την πρωτεύουσα της Αγγλίας.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στο Facebook »
    Το 1948, η εταιρεία συνεργάζεται με την Aston Martin για τον σχεδιασμό και την εξέλιξη ενός νέου πλαισίου (FX), με την εταιρεία Carbodies να αναλαμβάνει το αμάξωμα, με το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους (μοντέλο FX3) να λανσάρεται το 1948. Θα ακολουθήσει το 1958 η νέα γενιά του μοντέλου (FX4).
    Το 1972, η εταιρεία Manganese Bronze Holdings Plc (MBH) εξαγοράζει αμφότερες τις Mann & Overton και Carbodies και ιδρύει την London Taxis International (LTI) το 1985, για να ακολουθήσει το μοντέλο FX4 Fairway (1989) που ήταν και το πρώτο που μπορούσε να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του και αναπηρικό αμαξίδιο (με σχετική ράμπα). Το εν λόγω μοντέλο είναι και το «κλασικό» που μας έρχεται στο μυαλό ως το… Taxi του Λονδίνου.

    Η επόμενη γενιά, το μοντέλο TX1 θα λανσαριστεί το 1997, με το «1» στην ονομασία του να αφορά στην κάλυψη των προδιαγραφών της αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro 1.

    To 2002, θα ακολουθήσει το TXII (με κινητήρα Euro 2 πλέον) ενώ, τον Σεπτέμβριο του 2006 η MBH θα ιδρύσει μια κοινοπραξία με τον Όμιλο Geely Auto, προκειμένου να κατασκευάζει Taxi σε μια νέα μονάδα παραγωγής στη Σανγκάη.

    Το 2007 λανσάρεται το μοντέλο TX4 (που εξελίχθηκε σταδιακά για να καλύψει τις προδιαγραφές ρύπων των Euro 4, 5 & 6) ενώ, τον Νοέμβριο του 2010, η ονομασία της εταιρείας αλλάζει σε The London Taxi Company (LTC).

    To 2013 είναι η χρονιά της πλήρους εξαγοράς της εταιρείας από τον Όμιλο Geely (που μέχρι τότε κατείχε το 20%) ενώ, το 2017 ήταν η χρονιά που παρουσιάστηκαν επίσημα το νέο λογότυπο και η ονομασία «London EV Company» (LEVC).

    Τα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων της LEVC στην πόλη Κόβεντρι θα πραγματοποιηθούν την ίδια χρονιά, με την γραμμή παραγωγής να είναι η πρώτη στο Ην. Βασίλειο που αφορά αποκλειστικά σε ηλεκτρικά οχήματα, έχοντας δεχθεί επενδύσεις ύψους άνω των 500 εκ. λιρών έως σήμερα και καταλαμβάνοντας εξέχουσα θέση στον τομέα Έρευνας και Εξέλιξης για την Geely Commercial Vehicles Group.

    Το 2018 θα λανσαριστεί το νέο μοντέλο Taxi με την ονομασία TX, που εφοδιάζεται με την τεχνολογία eCity (μηδενικών ρύπων) ενώ, το 2020 θα ακολουθήσει και η αμιγώς επαγγελματική έκδοση Van (VN5).

    Σελίδα 1Βάζουμε στην πρίζα το υβριδικό LEVC VN5 (+vid)
    Σελίδα 2Μια μικρή αναδρομή στο παρελθόν
    Σελίδα 3Εντός της καμπίνας: Προσεγμένη κατασκευή, άνεση και πρακτικότητα
    Σελίδα 4Μεταφορικές δυνατότητες: Ωφέλιμος όγκος έως και 5,5m3
    Σελίδα 5Κινητήρας – επιδόσεις: Plug-In Hybrid με συνολική αυτονομία έως και 543km!
    Σελίδα 6Εν κινήσει: Eυέλικτο και με υποδειγματική ποιότητα κύλισης