Η εταιρεία Mann & OvertonGarage που δραστηριοποιούνταν στην εισαγωγή (από Γαλλία & Γερμανία) και εμπορία οχημάτων Taxi, αποφασίζει το 1908 αποφασίζουν να δημιουργήσουν ένα νέο όχημα για τον κλάδο, που έως το 1914 θα εξελιχθεί στην πιο εμπορική πρόταση της εποχής για την πρωτεύουσα της Αγγλίας.
Το 1948, η εταιρεία συνεργάζεται με την Aston Martin για τον σχεδιασμό και την εξέλιξη ενός νέου πλαισίου (FX), με την εταιρεία Carbodies να αναλαμβάνει το αμάξωμα, με το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους (μοντέλο FX3) να λανσάρεται το 1948. Θα ακολουθήσει το 1958 η νέα γενιά του μοντέλου (FX4). Το 1972, η εταιρεία ManganeseBronzeHoldingsPlc (MBH) εξαγοράζει αμφότερες τις Mann & Overton και Carbodies και ιδρύει την LondonTaxisInternational (LTI) το 1985, για να ακολουθήσει το μοντέλο FX4 Fairway (1989) που ήταν και το πρώτο που μπορούσε να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του και αναπηρικό αμαξίδιο (με σχετική ράμπα). Το εν λόγω μοντέλο είναι και το «κλασικό» που μας έρχεται στο μυαλό ως το… Taxi του Λονδίνου.
Η επόμενη γενιά, το μοντέλο TX1 θα λανσαριστεί το 1997, με το «1» στην ονομασία του να αφορά στην κάλυψη των προδιαγραφών της αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro 1.
To 2002, θα ακολουθήσει το TXII (με κινητήρα Euro 2 πλέον) ενώ, τον Σεπτέμβριο του 2006 η MBH θα ιδρύσει μια κοινοπραξία με τον Όμιλο GeelyAuto, προκειμένου να κατασκευάζει Taxi σε μια νέα μονάδα παραγωγής στη Σανγκάη.
Το 2007 λανσάρεται το μοντέλο TX4 (που εξελίχθηκε σταδιακά για να καλύψει τις προδιαγραφές ρύπων των Euro 4, 5 & 6) ενώ, τον Νοέμβριο του 2010, η ονομασία της εταιρείας αλλάζει σε TheLondonTaxiCompany (LTC).
To 2013 είναι η χρονιά της πλήρους εξαγοράς της εταιρείας από τον Όμιλο Geely (που μέχρι τότε κατείχε το 20%) ενώ, το 2017 ήταν η χρονιά που παρουσιάστηκαν επίσημα το νέο λογότυπο και η ονομασία «LondonEVCompany» (LEVC).
Τα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων της LEVC στην πόλη Κόβεντρι θα πραγματοποιηθούν την ίδια χρονιά, με την γραμμή παραγωγής να είναι η πρώτη στο Ην. Βασίλειο που αφορά αποκλειστικά σε ηλεκτρικά οχήματα, έχοντας δεχθεί επενδύσεις ύψους άνω των 500 εκ. λιρών έως σήμερα και καταλαμβάνοντας εξέχουσα θέση στον τομέα Έρευνας και Εξέλιξης για την Geely Commercial Vehicles Group.
Το 2018 θα λανσαριστεί το νέο μοντέλο Taxi με την ονομασία TX, που εφοδιάζεται με την τεχνολογία eCity (μηδενικών ρύπων) ενώ, το 2020 θα ακολουθήσει και η αμιγώς επαγγελματική έκδοση Van (VN5).