Παρά τα 5.233mm του αμαξώματος του, το VN5 θα εκπλήξει τον οδηγό με το εξαιρετικά περιορισμένο κύκλο στροφής του (10,83m από τοίχο σε τοίχο!) ενώ, εξαιρετική είναι και η λειτουργία της ανάρτησης που ουσιαστικά το μετατρέπει σε… μαγικό χαλί για τη συντριπτική πλειοψηφία των ανωμαλιών που συναντά κανείς στο οδικό δίκτυο της πρωτεύουσας.
Συστήματα όπως η κάμερα οπισθοπορείας διευκολύνουν τον οδηγό κατά την πραγματοποίηση ελιγμών.
Η εξοικείωση με τη λειτουργία των επιλογών μετάδοσης της κίνησης (Smart, Save ή Pure EV modes) είναι εύκολη ενώ, εύχρηστος είναι και ο επιλογέας μέσω του οποίου ελέγχεται το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς δεν προβληματίζει και –στο όριο- οι τάσεις υποστροφής θα κάνουν πρώτες την εμφάνιση τους, με προοδευτικό ωστόσο τρόπο.
Παρά την πολύ καλή θέρμο/ήχομόνωση της καμπίνας, ο θόρυβος από τη λειτουργία του βενζινοκινητήρα κατά την κίνηση σε Save mode θα γίνει αισθητός (σε καμία περίπτωση ενοχλητικός) εντός της καμπίνας ενώ, πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός ασφάλειας που μεταξύ άλλων (έστω και προαιρετικά) περιλαμβάνει στοιχεία όπως αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο, Hill Hold Assist, Lane Departure Warning System, μετωπικούς και πλευρικούς (τύπου «κουρτίνας») αερόσακους κ.ά.