Η μέγιστη ταχύτητα του ID Buzz Cargo περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145km/h ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100km/h έρχεται σε 10,2δλ. Την ίδια στιγμή, το ευρύ περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού (χάρη και στην πολύ καλή θέση οδήγησης) σε συνδυασμό με τον κύκλο στροφής των 11,1m, ευνοεί σημαντικά την ευελιξία του γερμανικού μοντέλου.
Το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και με καλή αίσθηση, τα φρένα είναι ισχυρά (αν και δεν χρειάζεται να τα χρησιμοποιεί ουσιαστικά κάποιος) ενώ η καμπίνα είναι πολύ καλά μονωμένη τόσο σε θέματα ηχορύπανσης όσο και θερμότητας.
Παράλληλα, ο οδηγός έχει στη διάθεση του μια μεγάλη ποικιλία ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του έργου του, ενώ ειδικές –προαιρετικές- λύσεις όπως π.χ. το Park Assist Plus επιτρέπει στο ID Buzz Cargo να… εκπαιδευθεί για να σταθμεύει σε συγκεκριμένες θέσεις γρήγορα, άνετα και αυτόματα.
Αξίζει δε να σημειώσουμε πως η λειτουργία του συστήματος cruise-control με αυτόματο έλεγχο της απόστασης από προπορευόμενα οχήματα, ουσιαστικά επιτρέπει στον οδηγό να κινείται τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και –κυρίως- εντός της πόλης, χωρίς ουσιαστικά να ασχολείται με τα ποδοστήρια (φρένο – γκάζι)!
Φυσικά, στοιχεία όπως οι αισθητέρες στάθμευσης, η κάμερα οπισθοπορείας κ.ά., δίνουν το παρόν και ικανοποιούν απόλυτα με τη λειτουργία τους.