Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ολόκληρος ο κινητήρας θα επωφεληθεί από τα λιπαντικά νέας γενιάς.

Oι έρευνες του οχήματος Οptifuel Lab 3

2.524 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2018)

Η Renault Trucks συνεχίζει την έρευνα για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των φορτηγών diesel. Με το Optifuel Lab 3, το όχημα που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας με την FALCON, ο κατασκευαστής επιδιώκει να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου κατά 13%

Ο στόχος είναι να βελτιωθεί σημαντικά η αεροδυναμική ώστε να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου, ιδίως με την εισαγωγή ενός ρυμουλκούμενου μεταβλητής γεωμετρίας. Η αεροδυναμική του τράκτορα θα βελτιωθεί επίσης με την αντικατάσταση των καθρεπτών με κάμερες και με μια αρχιτεκτονική που θα βασίζεται σε διδακτορική διατριβή από το Εργαστήριο École Centrale de Lyon.

Σε ταξίδια μακρινών αποστάσεων, η αντίσταση κύλισης των ελαστικών αντιπροσωπεύει περίπου το 25% της κατανάλωσης καυσίμου. Η Michelin θα αναπτύξει ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης, ενσωματώνοντας καινοτόμες τεχνολογίες που προέρχονται από ερευνητικά projects. Η Renault Trucks και η Michelin θα χρησιμοποιήσουν επίσης δεδομένα που έχουν ληφθεί από αισθητήρες εγκατεστημένους στα ελαστικά.

Ολόκληρος ο κινητήρας θα επωφεληθεί από τα λιπαντικά νέας γενιάς που αναπτύχθηκαν από την Total ειδικά για να μειώσουν τις τριβές κατά την λειτουργία του. Επιπλέον, θα διεξαχθούν μελέτες σε δοκιμαστικούς σταθμούς για δύο τύπους αρχιτεκτονικών συστημάτων ανάκτησης θερμότητας που βασίζονται στον θερμοδυναμικό κύκλο Rankine.

Το Optifuel Lab 3 θα πραγματοποιήσει τις πρώτες δοκιμές στον δρόμο το 2019.