Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο Toyota Hilux θα εφοδιάζεται με δύο νέους πετρελαιοκινητήρες που φέρουν σύστημα διαχείρισης καυσαερίων με τεχνολογία SCR (χρήση AdBlue).

Οι νέοι πετρελαιοκινητήρες των 2,4 και 2,8λτ. αποδίδουν ισχύ 150 και 177 ίππων και μέγιστη ροπή 400 και 450 Nm αντίστοιχα.

Οι νέοι κινητήρες του νέου Toyota Hilux

4.188 Επισκέψεις στο άρθρο (23/6/2015)

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έδωσε στη δημοσιότητα νέα, λεπτομερέστερα στοιχεία για τις ιδιαιτερότητες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των κινητήρων της νέας γενιάς του Toyota Hilux.

Η νέα γενιά του Toyota Hilux αναμένεται μεταξύ άλλων να εφοδιάζεται και με δύο εντελώς νέους πετρελαιοκινητήρες της… οικογένειας «GD» που αναμένεται να αντικαταστήσουν σταδιακά τα προγενέστερα μηχανικά σύνολα της οικογένειας «KD».

Ο λόγος για τον «2GD-FTV» των 2,4λτ. και τον «1GD-FTV» των 2,8λτ. Αμφότερα τα δύο αυτά νέα μηχανικά σύνολα έχουν να επιδείξουν αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες μεταξύ των οποίων αξίζει να αναφέρουμε τη χρήση, για πρώτη φορά, της τεχνολογίας «Thermo Swing Wall Insulation Technology» (TSWIN) που επιφέρει αύξηση της απόδοσης τους κατά 15% και της μέγιστης ροπής τους κατά 25% αντίστοιχα.

Παράλληλα, τα εν λόγω μηχανικά σύνολα είναι τα πρώτα για την Toyota που κάνουν χρήση της τεχνολογίας «Selective Catalytic Reduction» (SCR) που προϋποθέτει τη χρήση διαλύματος ουρίας (AdBlue) κατά την επεξεργασία των καυσαερίων. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά 99%.

Σε ότι αφορά στις επιδόσεις τους, ο κινητήρας των 2,8λτ. αποδίδει αυξημένη ροπή κατά 25% σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά ενώ και η μέση κατανάλωση καυσίμου του έχει μειωθεί κατά 15%. Παράλληλα, η ροπή του στο χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας του έχει αυξηθεί κατά 11% σε σχέση με τον προκάτοχο του.

Πέραν αυτού, τόσο ο πετρελαιοκινητήρας των 2,4λτ. όσο και το μηχανικό σύνολο των 2,8λτ. εφοδιάζονται με νέο, πιο συμπαγές σε διαστάσεις, turbo με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας, η οποία, είναι επίσης κατά 30% μικρότερη από πριν. Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η εταιρεία, η απόδοση του εν λόγω συστήματος έχει επιφέρει καλύτερη απόκριση του κινητήρα στις εντολές του οδηγού καθώς και αυξημένα επίπεδα ροπής σε ένα μεγαλύτερο φάσμα σ.α.λ.

Οι νέοι πετρελαιοκινητήρες του Toyota Hilux με μια ματία

Ο νέος «1GD-FTV»

Κυβισμός: 2.754 κ.εκ.

Σχέση συμπίεσης: 15.6

Ισχύς: 177 ίπποι στις 3.400 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: 450 Nm στις 1.600 – 2.400 σ.α.λ.

Ροπή από… χαμηλά: 370 Nm στις 1.200 σ.α.λ.

Ο νέος «2GD-FTV»

Κυβισμός: 2.393 κ.εκ.

Σχέση συμπίεσης: 15.6

Ισχύς: 150 ίπποι στις 3.400 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: 400 Nm στις 1.600 – 2.000 σ.α.λ.

Ροπή από… χαμηλά: 330 Nm στις 1.200 σ.α.λ.

Περισσότερες πληροφορίες για τους νέους πετρελαιοκινητήρες του Toyota Hilux μπορείτε να βρείτε στο βίντεο που παρουσιάζουμε…