Συντήρηση PRO diesel οχημάτων. Η βίβλος.
Μέσα στο 2018, η Ford ανακοίνωσε πως θα διαθέσει μια νέα, άκρως δυναμική, έκδοση του Ranger με την ονομασία «Raptor». Πέραν της τροποποιημένης σχεδίασης του αμαξώματος, η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί στα 283 χλστ. (από 229 χλστ. για το Ranger) με τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής να ορίζονται αντίστοιχα στις 32,5ο, 24ο και 24ο.
Παράλληλα, το νέο Ranger Raptor που αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι και στην Ελλάδα, έχει να επιδείξει ειδική επεξεργασία για τη βαφή του αμαξώματος (πιο ανθεκτική στις… κακουχίες) ενώ εφοδιάζεται και με δύο ειδικούς κρίκους με αντοχή σε φορτίσεις βάρους έως και 3,8t. στον πίσω προφυλακτήρα.
Αναβαθμισμένος είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του Ranger με πολλαπλές επενδύσεις από δέρμα π.χ. στα καθίσματα, στο πάνω μέρος του ταμπλό κ.ο.κ.
Ο πίνακας οργάνων ενσωματώνει μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων ενώ στη βάση της κολώνας του τιμονιού συναντάμε τα ειδικά paddles από μαγνήσιο για την σειριακή εναλλαγή των σχέσεων στο νέο αυτόματο κιβώτιο που προσφέρει η Ford.
Εντυπωσιακό τεχνολογικό υποβαθρο
Πέραν των ειδικών ενισχύσεων όπως η πλάκα πάχους 2,3χλστ. στο κάτω μέρος του αμαξώματος, το Ranger Raptor έχει να επιδείξει τεχνολογικές καινοτομίες όπως το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεση του έναν ειδικό επιλογέα στο τιμόνι (!) μέσω του οποίου μπορεί να μεταβάλλει την λειτουργία ενός κεντρικού συστήματος ελέγχου της κίνησης του οχήματος («TMS» - Terrain Management System), ανάλογα με την διαδρομή που ακολουθείται.
Το TMS προσφέρει έξι διαφορετικές επιλογές αναλόγως των συνθηκών κίνησης και πιο συγκεκριμένα τα πρωτόκολλα «Normal» και «Sport» για την κίνηση στην άσφαλτο και τα αντίστοιχα «Grass», «Gravel», «Snow», «Mud», «Sand», «Rock» και «Baja Mode» για την εκτός δρόμου κίνηση!
Νέος diesel κινητήρας 2,0λτ. και αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων
Η «καρδιά» του νέου Ford Ranger Raptor είναι ένας νέος Bi-Turbo πετρελαιοκινητήρας 2,0λτ. που αποδίδει μέγιστη ισχύ 213 ίππων και 500 Nm ροπής!
Τα δύο turbo του εν λόγω συστήματος λειτουργούν διαδοχικά από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα προκειμένου να διασφαλίσουν την βέλτιστη απόκριση του στις εντολές του οδηγού ενώ, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε και την ύπαρξη του νέου αυτόματου κιβωτίου των 10 σχέσεων της Ford.
Στην Ελλάδα: Ιούνιος 2019
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr