To Mercedes-Benz eSprinter θα έχει μέγιστη αυτονομία 150 χλμ. με ισχύ έως και 84 kW και ροπή 300 Nm.

    Mercedes-Benz eSprinter

    Ένα από πιο αναμενόμενα νέα μοντέλα που θα λανσαριστούν στις διάφορες αγορές της ΕΕ μέσα στο 2019, είναι φυσικά η ηλεκτροκίνητη έκδοση του Mercedes-Benz Sprinter.
    Το «eSprinter» θα είναι το δεύτερο κατά σειρά ηλεκτροκίνητο ελαφρύ επαγγελματικό της εταιρείας, μετά το «eVito» που ξεκίνησε την εμπορική του πορεία (στην ΕΕ) μέσα στο 2018 ενώ, το «eCitan» θα ακολουθήσει.
    Το eSprinter θα είναι διαθέσιμο αρχικά με δύο εκδόσεις ως προς την χωρητικότητα των μπαταριών ιόντων λιθίου του, με 41kWh και 55kWh.
    Με βάση την χωρητικότητα των μπαταριών διαμορφώνεται ανάλογα, τόσο η μέγιστη αυτονομία του οχήματος, όσο και το ωφέλιμο φορτίο που είναι σε θέση να υποστηρίξει.
    Συγκεκριμένα, η έκδοση με τις 41kWh (κιλοβατώρες) θα έχει μέγιστη αυτονομία 115 χλμ. ακόμη και στις πιο… αντίξοες συνθήκες κίνησης (χαμηλές περιβαλλοντικές θερμοκρασίες, μέγιστο φορτίο κ.ο.κ.) ενώ, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που θα μπορεί να υποστηρίξει θα ορίζεται στα 1.040 κιλά (ωφέλιμος όγκος φόρτωσης της τάξης των 10,5κ.μ.).
    Η έκδοση με χωρητικότητα μπαταριών στα 55kWh θα έχει αυξημένη αυτονομία στα 150 χλμ. ωστόσο, το βάρος των συστοιχιών των μπαταριών της θα επιβαρύνει το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που θα περιορίζεται κατά 140 κιλά (900 κιλά).
    Για την φόρτιση του, το eSprinter θα απαιτεί από 6 – 8 ώρες ενώ η μέγιστη τελική ταχύτητα που το γερμανικό –ηλεκτροκίνητο- ελαφρύ επαγγελματικό θα μπορεί να αναπτύξει θα ανέρχεται στα 80 χλμ./ώρα (ή ακόμη και 120 χλμ./ώρα εφόσον αυτό απαιτείται).
    Σε ότι αφορά στον ηλεκτροκινητήρα, το νέο eSprinter θα εφοδιάζεται με μια πηγή ισχύος 84 kW (109 ίπποι περίπου) με μέγιστη ροπή 300 Nm.
    Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως το eSprinter θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Van με υψηλή οροφή με το μεικτό βάρος του να ορίζεται στους 3,5t. Το συνολικό μήκος του αμαξώματος θα ανέρχεται στα 5.932 χλστ., το μήκος του μεταξονίου στα 3.924 χλστ. ενώ, όπως προαναφέραμε, ο μέγιστος ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης θα ανέρχεται στα 10,5κ.μ.
     
    Στην ΕΕ: 2019