Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η αποκομιδή απορριμμάτων είναι ένας από τους τομείς όπου το Piaggio Porter έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον.

Η αποκομιδή απορριμμάτων είναι ένας από τους τομείς όπου το Piaggio Porter έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον.

Το 60% της συνολικής επιφάνειας που καταλαμβάνει το νέο Piaggio Porter NP6, αφορά στον χώρο φόρτωσης του!

Το 60% της συνολικής επιφάνειας που καταλαμβάνει το νέο Piaggio Porter NP6, αφορά στον χώρο φόρτωσης του!

Η ποικιλία των υπερκατασκευών μπορεί να υποστηρίξει το νέο Porter NP6 είναι ανεξάντλητη.

Η ποικιλία των υπερκατασκευών μπορεί να υποστηρίξει το νέο Porter NP6 είναι ανεξάντλητη.

Η εντυπωσιακή ευελιξία ήταν ανέκαθεν ένα από τα βασικά προτερήματα του Piaggio Porter.

Η εντυπωσιακή ευελιξία ήταν ανέκαθεν ένα από τα βασικά προτερήματα του Piaggio Porter.

Πλήρως αναβαθμισμένο σχεδιαστικά και σε επίπεδο εξοπλισμού το εσωτερικό της καμπίνας που πλέον έχει πλάτος 1,64m.

Πλήρως αναβαθμισμένο σχεδιαστικά και σε επίπεδο εξοπλισμού το εσωτερικό της καμπίνας που πλέον έχει πλάτος 1,64m.

Ο νέος κινητήρας των 1,5lt. του Porter NP6 μπορεί να κάνει χρήση βενζίνης, υγραερίου (LPG) ή φυσικού αερίου (CNG) ως καύσιμο.

Ο νέος κινητήρας των 1,5lt. του Porter NP6 μπορεί να κάνει χρήση βενζίνης, υγραερίου (LPG) ή φυσικού αερίου (CNG) ως καύσιμο.

Αναλόγως της έκδοσης, το νέο Piaggio Porter NP6 Chassis μπορεί να υποστηρίξει βάρος έως και 1,6t.!

Αναλόγως της έκδοσης, το νέο Piaggio Porter NP6 Chassis μπορεί να υποστηρίξει βάρος έως και 1,6t.!

Η υποστήριξη ψυκτικών θαλάμων μεγάλης χωρητικότητας είναι μια… απλή διαδικασία έχοντας ως βάση το νέο Piaggio Porter NP6.

Η υποστήριξη ψυκτικών θαλάμων μεγάλης χωρητικότητας είναι μια… απλή διαδικασία έχοντας ως βάση το νέο Piaggio Porter NP6.

Πάσης φύσεως κιβωτάμαξες είναι δυνατόν να υποστηριχθούν με άνεση από το Piaggio Porter NP6.

Πάσης φύσεως κιβωτάμαξες είναι δυνατόν να υποστηριχθούν με άνεση από το Piaggio Porter NP6.

Νέο Piaggio Porter NP6: Προσαρμόζεται σε κάθε  ανάγκη!

  • Η αποκομιδή απορριμμάτων είναι ένας από τους τομείς όπου το Piaggio Porter έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον.
  • Το 60% της συνολικής επιφάνειας που καταλαμβάνει το νέο Piaggio Porter NP6, αφορά στον χώρο φόρτωσης του!
  • Η ποικιλία των υπερκατασκευών μπορεί να υποστηρίξει το νέο Porter NP6 είναι ανεξάντλητη.
  • Η εντυπωσιακή ευελιξία ήταν ανέκαθεν ένα από τα βασικά προτερήματα του Piaggio Porter.
  • Πλήρως αναβαθμισμένο σχεδιαστικά και σε επίπεδο εξοπλισμού το εσωτερικό της καμπίνας που πλέον έχει πλάτος 1,64m.
  • Ο νέος κινητήρας των 1,5lt. του Porter NP6 μπορεί να κάνει χρήση βενζίνης, υγραερίου (LPG) ή φυσικού αερίου (CNG) ως καύσιμο.
  • Αναλόγως της έκδοσης, το νέο Piaggio Porter NP6 Chassis μπορεί να υποστηρίξει βάρος έως και 1,6t.!
  • Η υποστήριξη ψυκτικών θαλάμων μεγάλης χωρητικότητας είναι μια… απλή διαδικασία έχοντας ως βάση το νέο Piaggio Porter NP6.
  • Πάσης φύσεως κιβωτάμαξες είναι δυνατόν να υποστηριχθούν με άνεση από το Piaggio Porter NP6.
  • Νέο Piaggio Porter NP6: Προσαρμόζεται σε κάθε  ανάγκη!

Νέο Piaggio Porter NP6: Προσαρμόζεται σε κάθε ανάγκη!

38.055 Επισκέψεις στο άρθρο

- Με μεικτό έως 2,8t. και δυνατότητα φόρτισης έως και 1,6t.!
- Εξαιρετικά χαμηλό Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας
- Με χώρο επί του πλαισίου για υπερκατασκευές μήκους έως 3,55m και πλάτους έως 1,8m
- Με 60% της συνολικής επιφάνειας αφιερωμένο στον χώρο φόρτωσης

Σε περισσότερες από 1.400 διαφορετικές εκδόσεις!

Από το 1992, όταν και παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Piaggio Porter ουσιαστικά μονοπώλησε το ενδιαφέρον όσων ενδιαφέρονταν για ένα ελαφρύ –αστικό- φορτηγό δεδομένου ότι επιδεικνύει ορισμένα μοναδικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
 
Αρχικά πρέπει να αναφερθούμε στις εξαιρετικά περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος του (μήκος από 4,2 – 5,1m) που διασφαλίζουν στο Porter NP6 εντυπωσιακή ευελιξία (κύκλος στροφής από 11,4m) σε συνδυασμό με το «γρήγορο» και άμεσο σύστημα διεύθυνσης. Την ίδια στιγμή, το νέο Porter που έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις σε σχέση με το παρελθόν, μπορεί να υποστηρίξει επί του πλαισίου του βάρη έως και 1,6t. (συμπεριλαμβανομένης της υπερκατασκευής), την ίδια στιγμή που το μεικτό βάρος του κυμαίνεται από τους 2,1 – 2,8t.!
 
Αν σε όλα τα παραπάνω προσθέσουμε το εξαιρετικά περιορισμένο Κόστος Χρήσης (έως και 30% χαμηλότερο σε σχέση με τα οχήματα της κατηγορίας του) καθώς και το ότι μπορεί να αποκτηθεί σε έως και 1.400(!) διαφορετικές παραλλαγές, καθίσταται σαφές πως το Piaggio Porter NP6 αποτελεί μια ιδανική επιλογή για όλους όσους επιθυμούν να μεταφέρουν μεγάλα φορτία, εντός της πόλης.
 
Αυτός είναι εξάλλου και ο λόγος που το Porter NP6 έχει εξελιχθεί σε μια από τις κυριότερες επιλογές για χρήση από κοινωφελείς υπηρεσίες, Δήμους κ.ά.
 
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως το νέο Porter NP6 είναι διαθέσιμο με έναν υπερσύγχρονο και άκρως αποδοτικό κινητήρα 1,5lt. με καύσιμο τη βενζίνη, το υγραέριο ή το φυσικό αέριο, με όλα τα θετικά επακόλουθα ως προς το Κόστος Χρήσης και Συντήρησης του.
 

Ιδανική «βάση» ουσιαστικά… για τα πάντα!

 
Το νέο Piaggio Porter διατίθεται σε εκδόσεις καμπίνας / σασί (C+C) ή με ανοικτή καρότσα (σταθερή ή ανατρεπόμενη) ενώ δύο είναι οι επιλογές ως προς το μήκος του μεταξονίου. Την ίδια στιγμή, η δυνατότητα απόκτησης του με μονούς ή διπλούς τροχούς για τον πίσω άξονα, αυξάνει σημαντικά τις μεταφορικές του δυνατότητες.
 
Οι εκδόσεις με ανοικτή καρότσα, έχουν μήκος από 4,21 – 5,09m και προσφέρουν χώρο φόρτωσης με μήκος από 2.200 – 3.080mm και πλάτος από 1.680 – 1.800mm, δηλαδή επαρκή χώρο ακόμη και για 4 ευρωπαλέτες.
 
Ωστόσο εκεί που το νέο Piaggio Porter κυριολεκτικά διαπρέπει είναι οι εκδόσεις καμπίνας – σασί. Το στιβαρό πλαίσιο (τύπου σκάλας) από χάλυβα υψηλής αντοχής, συνδυαζόμενο με την πίσω ανάρτηση με παραβολικές σούστες διπλού φύλλου, εγγυώνται επιδόσεις παρόμοιες με οχήματα μεγαλύτερων διαστάσεων, καθώς με μήκος από 4,08 – 4,68m και μεικτό βάρος από 2,12 – 2,8t. μπορούν να υποστηρίξουν βάρος (φορτίο + διασκευή) από 1.075 – 1.610kg! Αντίστοιχα, το μέγιστο πλάτος της υπερκατασκευής μπορεί να ανέλθει στα 1,8m και το μήκος έως στα 3.55m!
 
Όλα τα παραπάνω, καθιστούν σαφές πως το Piaggio Porter NP6 προσφέρει μια από τις καλύτερες σχέσης Μεικτού βάρους / ωφέλιμου φορτίου δεδομένου ότι μπορεί να υποστηρίξει φορτίο έως και 200kg/τετραγωνικό μέτρο στον χώρο φόρτωσης ενώ ταυτόχρονα, το 60% της συνολικής επιφάνειας που το Porter NP6 καταλαμβάνει επί του οδοστρώματος, αφορά στον χώρο φόρτωσης!
 
Αντίστοιχα, η Piaggio έχει φροντίσει να εφοδιάσει το νέο «City Truck» της με PTOs (Power Take-Offs) τόσο από τον κινητήρα όσο και τη μετάδοση, ισχύος έως και 16kW.

Δεν αποτελεί λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι, μια πληθώρα μετατροπών που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επιχειρησιακών αναγκών, μπορούν να εφαρμοστούν στο NP6. Εφαρμογές της εφοδιαστικής αλυσίδας όπως ισοθερμικοί θάλαμοι και ψυγεία, του τομέα καθαριότητας και συντήρησης των πόλεων όπως δορυφορικά απορριμματοφόρα, καλαθοφόρα ή γερανοφόρα, του κλάδου των κατασκευών, της κηπουρικής, πλανόδια καταστήματα και πολλά άλλα.  

Για κάθε ανάγκη, το Piaggio Porter NP6 έχει τη λύση.
 


Το 60% της συνολικής επιφάνειας που καταλαμβάνει το νέο Piaggio Porter NP6, αφορά στον χώρο φόρτωσης του!

Το 60% της συνολικής επιφάνειας που καταλαμβάνει το νέο Piaggio Porter NP6, αφορά στον χώρο φόρτωσης του!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Πλούσιος εξοπλισμός ασφάλειας και κινητήρας βενζίνης - LGP ή βενζίνης - CNG!

 
Η καμπίνα του Porter NP6 προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερους χώρους σε σχέση με τον προκάτοχο του μοντέλου, με το πλάτος της να έχει αυξηθεί κατά 245mm στα 1.640mm ενώ σημαντικά αναβαθμισμένο είναι και το επίπεδο του εξοπλισμού, σε θέματα άνεσης και ασφάλειας καθώς… μακρύς είναι και ο κατάλογος των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του έργου του οδηγού (ABS, ESC, EBD, ASR, HBA, TCS, ARP κ.λπ.). Φυσικά, εντελώς νέα είναι η σχεδίαση του πίνακα οργάνων, της κεντρικής κονσόλας, του τιμονιού κ.ά.
 
Ο κινητήρας πολλαπλών καυσίμων, «CombiFuel» του Piaggio Porter NP6, είναι χωρητικότητας 1,5λτ. και προσφέρεται σε εκδόσεις βενζίνης/LGP (υγραέριο) και βενζίνης/CNG (φυσικό αέριο) με απόδοση από 92 – 106hp.

Αναλόγως των επιχειρησιακών απαιτήσεων του πελάτη, το Porter NP6 διατίθεται σε δύο εκδόσεις: ShortRange για μια ως επί το πλείστον αστική χρήση με βασικό καύσιμο τη βενζίνη και διασφάλιση αυτονομίας με το πράσιμο καύσιμο (LPG ή CNG) και LongRange με μεγαλύτερη αυτονομία με πράσινο καύσιμο (LPG: 55lt ή CNG: 110lt.) και καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες εργασίας σε μεγαλύτερη ακτίνα και εκτός πόλης. 

Περισσότερα για το νέο Piaggio Porter NP6 και τη γκάμα του, μπορείτε να βρείτε στο video που ακολουθεί…