Τα Μεγάλα Vans με την χειρότερη ασφάλεια!
Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!
Η γκάμα του Iveco Daily ως προς τους κινητήρες του, περιλαμβάνει επιλογές χωρητικότητας 2,3 – 3,0λτ., με καύσιμο το πετρέλαιο ή το φυσικό αέριο, που αποδίδουν ισχύ από 116 – 205 ίππους και μέγιστη ροπή από 320 – 470 Nm. Στην συγκεκριμένη έκδοση που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε, το πετρελαιοκίνητο μηχανικό σύνολο των 3,0λτ. αποδίδει ισχύ 180 ίππων και 430 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. Στην πράξη, η ελαστικότητα και η αθόρυβη λειτουργία του κερδίζουν άμεσα τις εντυπώσεις ενώ, τα αυξημένα διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης καθώς και η περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου, έχουν επιφέρει –σύμφωνα με τον κατασκευαστή- μείωση του Συνολικού Κόστους Χρήσης και Συντήρησης κατά 12% σε σχέση με τις εκδόσεις Euro5. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε πως, με την προσθήκη της δεξαμενής διαλύματος AdBlue (24 λτ. με κατανάλωση 3λτ. ανά 100λτ. καυσίμου), η Iveco φρόντισε να αντισταθμίσει το συνολικό απόβαρο του οχήματος με την παράλληλη μείωση του βάρους της γραμμής μετάδοσης της κίνησης κατά 6%. Επιπρόσθετα, στις εκδόσεις με τον κινητήρα των 2,3λτ. (απόδοσης 116, 136 ή 156 ίππων) προσφέρεται και το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων «LP-EGR») που δεν απαιτεί την ύπαρξη δεξαμενής AdBlue.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr