Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το Leopard αποτελεί ένα πρωτότυπο, ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα, που κατασκευάστηκε ως ενδεικτικό των δυνατοτήτων της καινοτόμου τεχνολογία της REE.

Το Leopard αποτελεί ένα πρωτότυπο, ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα, που κατασκευάστηκε ως ενδεικτικό των δυνατοτήτων της καινοτόμου τεχνολογία της REE.

Η τεχνολογία «REEcorner» της REE ενσωματώνει κρίσιμα εξαρτήματα του οχήματος (τιμόνι, πέδηση, ανάρτηση, σύστημα μετάδοσης κίνησης και έλεγχος) σε μια ενιαία συμπαγή μονάδα.

Η τεχνολογία «REEcorner» της REE ενσωματώνει κρίσιμα εξαρτήματα του οχήματος (τιμόνι, πέδηση, ανάρτηση, σύστημα μετάδοσης κίνησης και έλεγχος) σε μια ενιαία συμπαγή μονάδα.

Το μέγιστο μεικτό βάρος είναι 2 τόνοι και το μήκος των πιθανών εφαρμογών ποικίλει από τα 2,9 έως τα 3,5 μέτρα. Ο χώρος φόρτωσης έχει όγκο ως και 7,5 κ.μ. και το ωφέλιμο φτάνει τα 750 κιλά.

Το μέγιστο μεικτό βάρος είναι 2 τόνοι και το μήκος των πιθανών εφαρμογών ποικίλει από τα 2,9 έως τα 3,5 μέτρα. Ο χώρος φόρτωσης έχει όγκο ως και 7,5 κ.μ. και το ωφέλιμο φτάνει τα 750 κιλά.

Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα έως και 60 kWh, ο ηλεκτροκινητήρας είναι μέγιστης ισχύος 135 ίππων και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ./ώρα.

Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα έως και 60 kWh, ο ηλεκτροκινητήρας είναι μέγιστης ισχύος 135 ίππων και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ./ώρα.

Με έδρα την Χερτσλιγιά του Ισραήλ, η REE διαθέτει Κέντρο Μηχανικής στο Ην. Βασίλειο (φωτό), καθώς και θυγατρικές σε Ιαπωνία και Γερμανία, ενώ σχεδιάζει να ανοίξει τα κεντρικά της γραφεία στις ΗΠΑ και

Με έδρα την Χερτσλιγιά του Ισραήλ, η REE διαθέτει Κέντρο Μηχανικής στο Ην. Βασίλειο (φωτό), καθώς και θυγατρικές σε Ιαπωνία και Γερμανία, ενώ σχεδιάζει να ανοίξει τα κεντρικά της γραφεία στις ΗΠΑ και το πρώτο Κέντρο Ενσωμάτωσης στο Ώστιν του Τέξας.

  • Το Leopard αποτελεί ένα πρωτότυπο, ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα, που κατασκευάστηκε ως ενδεικτικό των δυνατοτήτων της καινοτόμου τεχνολογία της REE.
  • Η τεχνολογία «REEcorner» της REE ενσωματώνει κρίσιμα εξαρτήματα του οχήματος (τιμόνι, πέδηση, ανάρτηση, σύστημα μετάδοσης κίνησης και έλεγχος) σε μια ενιαία συμπαγή μονάδα.
  • Το μέγιστο μεικτό βάρος είναι 2 τόνοι και το μήκος των πιθανών εφαρμογών ποικίλει από τα 2,9 έως τα 3,5 μέτρα. Ο χώρος φόρτωσης έχει όγκο ως και 7,5 κ.μ. και το ωφέλιμο φτάνει τα 750 κιλά.
  • Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα έως και 60 kWh, ο ηλεκτροκινητήρας είναι μέγιστης ισχύος 135 ίππων και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ./ώρα.
  • Με έδρα την Χερτσλιγιά του Ισραήλ, η REE διαθέτει Κέντρο Μηχανικής στο Ην. Βασίλειο (φωτό), καθώς και θυγατρικές σε Ιαπωνία και Γερμανία, ενώ σχεδιάζει να ανοίξει τα κεντρικά της γραφεία στις ΗΠΑ και

REE Leopard: Το μέλλον των «last-mile» διανομών (+vid)

2.118 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2021)

Με μικροσκοπικές διαστάσεις και συγκριτικά τεράστιες μεταφορικές ικανότητες, το πρωτότυπο REE Leopard από το Ισραήλ είναι ένα πρωτότυπο, καινοτόμο αυτόνομο όχημα, το οποίο μας δείχνει πώς μπορεί να είναι στο κοντινό μέλλον, οι «last-mile» αστικές διανομές μηδενικών ρύπων.

Η εταιρεία REE Automotive από το Ισραήλ, παρουσίασε το Leopard, ένα αυτόνομο πρωτότυπο όχημα, το οποίο στηρίζεται στην καινοτόμο αρθρωτή ηλεκτρική πλατφόρμα της εταιρείας. Ντεμπούτο θα κάνει με «σάρκα και οστά» στις 5 Ιανουαρίου, στην έκθεση CES 2022 του Λας Βέγκας.


Η τεχνολογία «REEcorner» της REE ενσωματώνει κρίσιμα εξαρτήματα του οχήματος (τιμόνι, πέδηση, ανάρτηση, σύστημα μετάδοσης κίνησης και έλεγχος) σε μια ενιαία συμπαγή μονάδα.

Η τεχνολογία «REEcorner» της REE ενσωματώνει κρίσιμα εξαρτήματα του οχήματος (τιμόνι, πέδηση, ανάρτηση, σύστημα μετάδοσης κίνησης και έλεγχος) σε μια ενιαία συμπαγή μονάδα.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Οι υποψήφιοι πελάτες της start-up εταιρείας θα μπορούν να διαμορφώσουν τα δικά τους εταιρικά «Powered by REE» οχήματα μεταφοράς φορτίων ή επιβατών, με βάση τις εξατομικευμένες ανάγκες και επιθυμίες τους. Απευθύνεται σε εταιρείες διανομών, logistics, αλλά και σε εταιρείες τεχνολογίας που επιθυμούν να αποκτήσουν στόλους αυτόνομων οχημάτων.

Το μέγιστο μεικτό βάρος είναι 2 τόνοι και το μήκος των πιθανών εφαρμογών ποικίλει από τα 2,9 έως τα 3,5 μέτρα. Ο χώρος φόρτωσης έχει όγκο ως και 7,5 κ.μ. και το ωφέλιμο φτάνει τα 750 κιλά.

Το μέγιστο μεικτό βάρος είναι 2 τόνοι και το μήκος των πιθανών εφαρμογών ποικίλει από τα 2,9 έως τα 3,5 μέτρα. Ο χώρος φόρτωσης έχει όγκο ως και 7,5 κ.μ. και το ωφέλιμο φτάνει τα 750 κιλά.

 
Χάρη στο χαμηλό, επίπεδο πάτωμά του, το Leopard είναι σε θέση να μεταφέρει σημαντικά μεγαλύτερο φορτίο από ότι θα περίμενε κανείς από ένα όχημα μικροσκοπικών διαστάσεων. Αναλυτικότερα, το μέγιστο μεικτό βάρος ανέρχεται σε 2 τόνους, ενώ το μήκος των οχημάτων που μπορούν να στηριχθούν στην πλατφόρμα ποικίλει από τα 2,9 έως τα 3,5 μέτρα.

Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα έως και 60 kWh, ο ηλεκτροκινητήρας είναι μέγιστης ισχύος 135 ίππων και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ./ώρα.

Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα έως και 60 kWh, ο ηλεκτροκινητήρας είναι μέγιστης ισχύος 135 ίππων και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ./ώρα.

 
REEcorner: Όλα σε ένα! (+vid)

Με έδρα την Χερτσλιγιά του Ισραήλ, η REE διαθέτει Κέντρο Μηχανικής στο Ην. Βασίλειο (φωτό), καθώς και θυγατρικές σε Ιαπωνία και Γερμανία, ενώ σχεδιάζει να ανοίξει τα κεντρικά της γραφεία στις ΗΠΑ και το πρώτο Κέντρο Ενσωμάτωσης στο Ώστιν του Τέξας.

Με έδρα την Χερτσλιγιά του Ισραήλ, η REE διαθέτει Κέντρο Μηχανικής στο Ην. Βασίλειο (φωτό), καθώς και θυγατρικές σε Ιαπωνία και Γερμανία, ενώ σχεδιάζει να ανοίξει τα κεντρικά της γραφεία στις ΗΠΑ και το πρώτο Κέντρο Ενσωμάτωσης στο Ώστιν του Τέξας.

 
Προς όφελος της αστικής ευχρηστίας, το πλάτος είναι 1,2-1,8 μέτρα και το ύψος 1,4-2,2 μέτρα. Το ύψος στο κατώφλι φόρτωσης είναι μόλις στα 39 εκ., ενώ ο χώρος φόρτωσης εμφανίζει μέγιστο όγκο 7,5 κ.μ. και σε αυτόν μπορούν να τοποθετηθούν φορτία βάρους έως και 750 κιλών. Το συνολικό αποτύπωμα του πρωτότυπου Leopard είναι μόλις στα 2,5 τ.μ. γεγονός που το καθιστά ιδανικό για την πόλη, όπως και η ελάχιστη ακτίνα στροφής των 3,9 μέτρων.
 
Το πρωτότυπο όχημα από το Ισραήλ διαθέτει την «X-by-wire REEcorner» τεχνολογία για τον έλεγχο της γραμμής κίνησης, του συστήματος διεύθυνσης και του συστήματος πέδησης. Μπορεί να είναι πισωκίνητο, προσθιοκίνητο ή τετρακίνητο, έχοντας «τιμόνι» στους εμπρόσθιους ή και στους τέσσερις τροχούς. Οι μπαταρίες του θα έχουν χωρητικότητα έως και 60 kWh και θα τροφοδοτούν με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 100 kW (135 ίππων), ο οποίος προσδίδει στο όχημα τελική ταχύτητα μέχρι και 160 χλμ./ώρα.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως η επαναστατική τεχνολογία «REEcorner» της REE ενσωματώνει κρίσιμα εξαρτήματα του οχήματος (τιμόνι, πέδηση, ανάρτηση, σύστημα μετάδοσης κίνησης και έλεγχος) σε μια ενιαία συμπαγή μονάδα, τοποθετημένη μεταξύ του πλαισίου και του τροχού, επιτρέποντας στην REE να κατασκευάσει τις πιο επίπεδες ηλεκτρικές πλατφόρμες της βιομηχανίας με περισσότερο χώρο για επιβάτες, φορτίο και μπαταρίες. Η REE χρησιμοποιεί τεχνολογία «x-by-wire» για να ελέγχει κάθε μία από τις γωνίες των οχημάτων με «full drive-by-wire», «brake-by-wire» και «steer-by-wire».
 
Σας αφήνουμε με ένα βίντεο παρουσίασης του REE Leopard:

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »