ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ο κ. Luca de Meo παρουσιάζει τις 4 επιχειρηματικές μονάδες του Groupe Renault.

Εντελώς νέα στη δομή του γαλλικού ομίλου είναι η εταιρεία κινητικότητας, Mobilize.

Τα βασικά συστατικά του Renaulution

12.212 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2021)

Το σχέδιο Renaulution περιλαμβάνει τα ακόλουθα κύρια στοιχεία:
1              Επιτάχυνση της αποτελεσματικότητας των λειτουργιών, η οποία θα είναι υπεύθυνη για την ανταγωνιστικότητα, το κόστος, τον χρόνο εξέλιξης και τους χρόνους διάθεσης στην αγορά.

  • Μηχανική και κατασκευαστική απόδοση, ταχύτητα και επίδοση, που ενισχύεται από τη Συμμαχία:
    • Εξορθολογισμός πλατφορμών από 6 στις 3 (με το 80% του όγκου του ομίλου να στηρίζεται σε τρεις πλατφόρμες της Συμμαχίας) και κινητήρες (από 8 σε 4 οικογένειες).
    • Όλα τα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν σε υπάρχουσες πλατφόρμες θα κυκλοφορήσουν στην αγορά σε λιγότερο από 3 χρόνια.
    • Αναδιάρθρωση του κατασκευαστικού αποτυπώματος από 4 εκ. μονάδες το 2019 σε 3,1 εκ. μονάδες το 2025.
    • Νέα σχέση, πιο αποτελεσματική με τους προμηθευτές.
  • Καθοδήγηση του διεθνούς αποτυπώματος του ομίλου προς τις επιχειρήσεις με υψηλά περιθώρια κέρδους: κυρίως στη Λατινική Αμερική, την Ινδία και την Κορέα, ενώ παράλληλα αξιοποίηση της ανταγωνιστικότητας στην Ισπανία, το Μαρόκο, τη Ρουμανία, την Τουρκία και δημιουργία περισσότερων συνεργειών με τη Ρωσία.
  • Αυστηρή πειθαρχία κόστους:
    • Μείωση του σταθερού κόστους: Το σχέδιο 2o22 επιτεύχθηκε νωρίτερα και ώθησε περαιτέρω μέχρι το 2023 να φτάσει 2,5 δισ. ευρώ, με τον στόχο έως το 2025 να είναι τα 3 δισ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένης της μεταβλητοποίησης του σταθερού κόστους).
    • Μεταβλητό κόστος: βελτίωση 600 ευρώ ανά όχημα έως το 2023.
    • Μείωση των επενδύσεων (R&D και Capex) από περίπου 10% των εσόδων έως και κάτω του 8% έως το 2025.
Όλες αυτές οι προσπάθειες θα ενισχύσουν την ανθεκτικότητα του ομίλου και θα μειώσουν το νεκρό σημείο αποδοτικότητας κατά 30% έως το 2023.
2              Τέσσερις επιχειρηματικές μονάδες με ισχυρή ταυτότητα και θέση. Αυτό το νέο μοντέλο θα δημιουργήσει ένα ισορροπημένο και πιο κερδοφόρο χαρτοφυλάκιο προϊόντων με 24 νέες κυκλοφορίες έως το 2025 (οι μισές στις κατηγορίες C και D) - και τουλάχιστον 10 πλήρως ηλεκτρικά (EV) μοντέλα.
Αυτή η νέα προσανατολισμένη στην αξία οργάνωση και η δυναμική προώθηση των προϊόντων, θα οδηγήσει σε καλύτερη τιμολόγηση και στον βέλτιστο συνδυασμό προϊόντων.
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)