Δείτε αναλυτικά τι προβλέπει το νέο στρατηγικό πλάνο του Groupe Renault.

Ο CEO του Groupe Renault, Luca de Meo, κατά την παρουσίαση του σχεδίου «Renaulution».

Στο πλαίσιο της νέας εταιρείας κινητικότητας Mobilize, το Groupe Renault θα παρουσιάσει ένα νέο μικρό ηλεκτρικό van αστικών διανομών.

«Renaulution»: Η νέα στρατηγική του Groupe Renault

Οι επικεφαλής φιλοδοξούν στην πλήρη αναγέννηση του Ομίλου Renault και –μετά την έγκριση των μετόχων- παρουσίασαν το νέο στρατηγικό πλάνο «Renaulution» για την προσεχή πενταετία.

 
Το νέο στρατηγικό πλάνο «Renaulution» του Groupe Renault, παρουσίασε ο CEO του γαλλικού ομίλου, Luca de Meo. Το νέο σχέδιο, το οποίο εστιάζει στη μετάβαση από τον όγκο στην αξία, είναι δομημένο στις εξής τρεις φάσεις, οι οποίες λανσάρονται παράλληλα:
  1. Η «Ανάσταση» (Resurrection), έως το 2023, θα επικεντρωθεί στην ανάκτηση των περιθωρίων κέρδους και στη δημιουργία μετρητών.
  2. Η «Ανακαίνιση» (Renovation), που εκτείνεται έως το 2025, θα έχει ανανεωμένες και εμπλουτισμένες γκάμες, τροφοδοτώντας την κερδοφορία της μάρκας.
  3. Η «Επανάσταση» (Revolution) από το 2025 και μετά, θα στρέψει το επιχειρηματικό μοντέλο στην τεχνολογία, την ενέργεια και την κινητικότητα, καθιστώντας το Groupe Renault πρωτοπόρο στην αλυσίδα αξίας της νέας κινητικότητας.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους του Groupe Renault, η στρατηγική Renaulution θα αποκαταστήσει την ανταγωνιστικότητα του ομίλου μέσω των παρακάτω δράσεων:
  • Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα το πλάνο «2o22» (σχέδιο μείωσης του σταθερού κόστους άνω των 2 δισ. ευρώ σε διάστημα 3 ετών, που παρουσιάστηκε στις 29 Μαΐου 2020), βελτιώνοντας την αποδοτικότητα μέσω της μηχανικής και της κατασκευής, μειώνοντας το σταθερό κόστος και βελτιώνοντας το μεταβλητό κόστος παγκοσμίως.
  • Αξιοποιώντας τα βιομηχανικά περιουσιακά στοιχεία του ομίλου και την ηγετική θέση στην ηλεκτροκίνηση της Ευρώπης.
  • Στηρίζοντας τη Συμμαχία για την ενίσχυση της πρόσβασης σε προϊόντα, επιχειρήσεις και τεχνολογίες.
  • Επιταχύνοντας την κινητικότητα και τις υπηρεσίες που σχετίζονται με την ενέργεια και τα δεδομένα.
  • Αυξάνοντας την κερδοφορία μέσω 4 διαφοροποιημένων επιχειρηματικών μονάδων.
Ένας νέος οργανισμός θα αναπτύξει αυτό το σχέδιο και η εταιρεία δε θα μετρά πλέον την απόδοσή της σε μερίδια αγοράς και πωλήσεις, αλλά στην κερδοφορία, τη δημιουργία μετρητών και την αποτελεσματικότητα των επενδύσεων. Οι ολοκληρωμένες και διαφοροποιημένες μάρκες θα διαχειρίζονται ξεχωριστά την κερδοφορία τους.
 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Renault - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Advertisement