Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά

H CEO της Mobilize, Clotilde Delbos, κατά την παρουσίαση της νέας εταιρείας κινητικότητας.

To διθέσιο Mobilize EZ-1 Prototype των 2,3 μέτρων φέρει σύστημα ανταλλαγής μπαταριών, ώστε να μην χρειάζεται να παραμένει συνδεδεμένο με έναν φορτιστή.

Η Mobilize θα λανσάρει 4 εκδόσεις οχημάτων: Δύο για «car-sharing, μία για «ride-hailing» και μία για «last-mile» διανομές.

Νέα εταιρεία για την κινητικότητα

10.706 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2021)

Η μία από τις 4 νέες επιχειρηματικές μονάδες που δημιουργήθηκαν στους κόλπους του Groupe Renault, ακούει στο όνομα «Mobilize» και είναι αφιερωμένη στη μετακίνηση ανθρώπων και αγαθών. Αν όλα πάνε βάση σχεδίου, έως το 2030 θα συμβάλλει στο 20% των εσόδων του ομίλου.
Στόχος είναι να προσφέρει ευέλικτες υπηρεσίες κινητικότητας, προσαρμοσμένες στις εξελισσόμενες προσδοκίες των πελατών, των εταιρειών και των δήμων. Φιλοδοξεί να αντιμετωπίσει τα ζητήματα της «πραγματικής» ζωής και να παρέχει απρόσκοπτες λύσεις, που θα συμπληρώνουν τα παραδοσιακά μοντέλα ιδιοκτησίας αυτοκινήτων.
Επιπλέον, χάρη στους περισσότερους από 6.000 αντιπροσώπους της Renault στην Ευρώπη, η Mobilize θα είναι σε θέση να προσφέρει λύσεις κινητικότητας για χρήση από ένα λεπτό έως αρκετά χρόνια, σε πόλεις και κωμοπόλεις σε ολόκληρη την περιοχή. Στόχος είναι να αξιοποιήσει περαιτέρω το υπάρχον χαρτοφυλάκιο καινοτόμων κινητήρων και ενεργειακών επιχειρήσεων, προκειμένου να συμβάλει στη δημιουργία των καλύτερων λύσεων για τους πελάτες της.
Αναλυτικότερα, σχεδιάζεται να μειωθεί το χάσμα μεταξύ της χρήσης και του κόστους του αυτοκινήτου, καθώς τα αυτοκίνητα μένουν αχρησιμοποίητα το 90% του χρόνου. Επιπλέον, η Mobilize θέλει να βελτιώσει την υπολειμματική αξία για να αποτραπεί η πτώση της τιμής των νέων οχημάτων κατά περισσότερο από 50% μετά από 3 χρόνια. Τέλος, σχεδιάζει να συμβάλλει σε έναν στόχο μηδενικού αποτυπώματος CO2.
Σε αυτή τη λογική, στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας στρατηγικής του ομίλου, έκανε την πρώτη του εμφάνιση το πρωτότυπο EZ-1 Prototype, μια νέα λύση αστικής κινητικότητας που σχεδιάστηκε για κοινή χρήση. Οι υποψήφιοι χρήστες θα πληρώνουν μόνο για αυτό που χρησιμοποιούν, όσον αφορά τον χρόνο οδήγησης ή τα χιλιόμετρα. Το όχημα είναι πλήρως συνδεδεμένο και αλληλεπιδρά με τους χρήστες μέσω του smartphone τους.
Το μήκος του διθέσιου Mobilize EZ-1 Prototype είναι μόλις 2,3 μέτρα και διαθέτει μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Φέρει ένα καινοτόμο σύστημα ανταλλαγής μπαταριών, μια εναλλακτική λύση στην παραδοσιακή υποδομή φόρτισης, που σημαίνει ότι το όχημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς διακοπή για φόρτιση. Είναι κατασκευασμένο με 50% ανακυκλωμένα υλικά και θα είναι κατά 95% ανακυκλώσιμο στο τέλος του κύκλου ζωής του.
Συνολικά, θα υπάρξουν 4 ειδικά διαμορφωμένες εκδόσεις οχημάτων της Mobilize: Δύο για υπηρεσίες κοινής χρήσης (car-sharing), μία για προηγμένες υπηρεσίες ταξί (ride-hailing) και μία ακόμα για «last-mile» διανομές.
 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)