Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η νέα γενιά του Citroen Berlingo.

Η νέα γενιά του Ford Transit Connect.

Το πλήρως ανανεωμένο Ford Transit Courier.

Το νέο Mercedes-Benz Sprinter.

Η νέα γενιά της επαγγελματικής έκδοσης «Cargo» του Opel Combo.

Το νέο Peugeot Partner.

To ηλεκτροκίνητο Renault Master Z.E.

Σε ποιον ανήκει ο θρόνος;

2.420 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2018)

Λίγες μόνο μέρες απομένουν για την 67η ΙΑΑ 2018 και την ανάδειξη του «International Van of the Year» για το 2019 κατά τη διάρκεια της. Ας δούμε τα μοντέλα που εμφανίζουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες διάκρισης.

Ως γνωστόν, κατά τη διάρκεια της προσεχούς Διεθνούς Εκθέσεως Επαγγελματικών Οχημάτων του Ανοβέρου, η οποία θα πραγματοποιηθεί από 20 – 29 Σεπτεμβρίου, θα ανακηρυχθεί μεταξύ άλλων και ο νικητής του βραβείου «International Van of the Year 2019».
Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα έντονος καθώς, πολλά και σημαντικά νέα μοντέλα, που το καθένα τους υιοθετεί πολλαπλές καινοτομίες σε ότι αφορά στην κατηγορία του, αναμένεται να… δώσουν τη μάχη για το βαρύτιμο αυτό τρόπαιο.
Πιο συγκεκριμένα, προτάσεις από τις εταιρείες Citroen, Ford, Mercedes-Benz, Opel, Peugeot και Renault είναι αυτές που συγκεντρώνουν τις περισσότερες πιθανότητες να αποσπάσουν τον τίτλο του «IVOTY 2019».
Μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στην φετινή ΙΑΑ 2018, είναι αναμφίβολα η νέα γενιά του Mercedes-Benz Sprinter, πού ήδη έχει ξεκινήσει την εμπορική του πορεία και στη χώρα μας.
Το Mercedes-Benz Sprinter έχει ήδη αποσπάσει τον εν λόγω τίτλο μια φορά στην μακρόχρονη ιστορία του και φέτος, χάρη στην πλήρως τροποποιημένη σχεδίαση του, τις πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες (όπως π.χ. η ύπαρξη πλέον και εκδόσεων με μετάδοση της κίνησης και στους εμπρός τροχούς), θέτει μια από τις πιο… σοβαρές υποψηφιότητες για τον τίτλο.
Η πρόταση της Renault για το εν λόγω βραβείο φέρει την ονομασία «Master Z.E.» και δεν είναι άλλη από την ηλεκτροκίνηση έκδοση του μεγάλου Van της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Με χωρητικότητα μπαταριών της τάξης των 33 kWh, το εν λόγω –αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο- είναι σε θέση να επιτύχει αυτονομία έως και 200 χλμ. Μέλλει να αποδειχθεί αν η Renault μπορεί να αποσπάσει τον τίτλο με το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της, κάτι που είχε καταφέρει το 2012 με το –επίσης ηλεκτροκίνητο- «Kangoo Z.E.».
Σοβαρή υποψηφιότητα για την απόσπαση ενός ακόμη βραβείου στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων θέτει και η Ford καθώς φέτος έχει λανσάρει δύο νέα μοντέλα και πιο συγκεκριμένα τα Transit Connect και Transit Courier.
Αμφότερα φέρουν πολλαπλές τεχνολογικές αναβαθμίσεις στους κινητήρες τους καθώς και νέα στοιχεία που αναβαθμίζουν τον εξοπλισμό τους, χωρίς να παραβλέπουμε τις –περιορισμένες- σχεδιαστικές διαφορές με τους προκατόχους τους.
Τέλος, τρεις ακόμη εταιρείες, μέλη του Ομίλου PSA (Citroen, Peugeot, Opel) αναμένεται να θέσουν σοβαρή υποψηφιότητα για τον τίτλο του «International Van of the Year» για το 2019.
Φυσικά αναφερόμαστε στη νέα γενιά των «τρίδυμων», Citroen Berlingo, Peugeot Partner και Opel Combo που έχουν τροποποιηθεί άρδην σε σχέση με τα μοντέλα που αντικαθιστούν.
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως τα μέλη της επιτροπής που θα ψηφίσουν για το «International Van of the Year 2019» μπορούν να μοιράσουν 12 πόντους (μέγιστο 7 πόντων σε ένα μοντέλο) και με βάση αυτό το δεδομένο, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να δούμε πόσους πόντους θα αποσπάσουν οι υποψηφιότητες των Ford και Renault, καθώς αυτό θα έχει σαφή αντίκτυπο στην τελική καταμέτρηση των ψήφων για τους εκπροσώπους της Mercedes-Benz και του Ομίλου PSA, που κατά τη γνώμη μας, συγκεντρώνουν τις περισσότερες πιθανότητες επικράτησης.