Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Εγκαινιάστηκε από τον Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη η πιλοτική εφαρμογή ψηφιακής έκδοσης αριθμού προτεραιότητας στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δυτικού Τομέα Αθηνών.

Ο πολίτης ενημερώνεται τόσο για τον προβλεπόμενο χρόνο αναμονής, όσο και για τον προσδιορισμένο χρόνο πριν φτάσει η σειρά του.

Για την έκδοση του ψηφιακού εισιτηρίου, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκεφθούν από το κινητό τους την ηλεκτρονική διεύθυνση http://patt.gov.gr/abc και να ακολουθήσουν τις προτεινόμενες επιλογές.

Σειρά προτεραιότητας με λίγα «κλικ»

1.815 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2021)

Με τη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών του Δυτικού Τομέα Αθηνών, ξεκίνησε η πιλοτική εφαρμογή της δυνατότητας ψηφιακής έκδοσης αριθμού προτεραιότητας μέσω του gov.gr, με τις ουρές να αναμένεται σύντομα να εκλείψουν και από τις υπόλοιπες Διευθύνσεις της Περιφέρειας Αττικής.

Το πρώτο πιλοτικό σύστημα αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης μέσω του οποίου θα μπορούν να εξασφαλίζουν ψηφιακά αριθμό προτεραιότητας, για την εξυπηρέτησή τους από τις υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών του Δυτικού Τομέα Αθηνών εγκαινίασε εχθές Τετάρτη 12 Μαΐου, ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης.
 
Η καινοτομία του συστήματος έγκειται στη δυνατότητα έκδοσης απομακρυσμένου ψηφιακού εισιτηρίου, μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης http://patt.gov.gr/abc, και στην ενημέρωση του πολίτη τόσο για τον προβλεπόμενο χρόνο αναμονής, όσο και για τον προσδιορισμένο χρόνο πριν φτάσει η σειρά του (π.χ. 5 λεπτά πριν εξυπηρετηθεί).
 
Ο σχεδιασμός και η παρακολούθηση υλοποίησης του έργου, έγινε από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, υπό το συντονισμό της Αντιπεριφερειάρχη Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Μαρίας Κουρή. Η εφαρμογή θα επεκταθεί σταδιακά το επόμενο διάστημα στο σύνολο των Διευθύνσεων Μεταφορών των Περιφερειακών Ενοτήτων της Αττικής.
 
Η συγκεκριμένη δράση έρχεται να προστεθεί σε όλες εκείνες που υλοποιούνται από την Περιφέρεια Αττικής, οι οποίες έχουν ως στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και τη μείωση της γραφειοκρατίας (ψηφιακή εφαρμογή κατάθεσης αιτήσεων και δικαιολογητικών για την αντικατάσταση διπλώματος οδήγησης, προσωρινά διπλώματα οδήγησης, κ.α.).
 
«Θέλω να συγχαρώ όλους όσους συμβάλλουν σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια. Διαπιστώνουμε όλοι μας ότι πολλές υποθέσεις των πολιτών μπορούν πλέον να διεκπεραιωθούν εξ αποστάσεως, αλλά ακόμη και στις περιπτώσεις που απαιτείται η φυσική τους παρουσία, η εξυπηρέτησή γίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με τη δυνατότητα που δίνουν οι ψηφιακές εφαρμογές. Πέρα από το ότι διευκολύνουν τη διαφάνεια στη διαδικασία, η εξυπηρέτηση κατά την covid αλλά και την μετά covid εποχή, θα μπορεί να γίνεται ταχύτερα και με ασφάλεια. Όπως γίνεται κατανοητό, ο τρόπος εξυπηρέτησης σχετίζεται πλέον και με την ίδια την Υγεία, αλλά και με τον χρόνο εξυπηρέτησης και την ποιότητα των υπηρεσιών», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γ. Πατούλης.
 
Η Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Μαρία Κουρή, παρουσίασε στον Περιφερειάρχη την εγκατάσταση και τις βασικές δυνατότητες του συστήματος προτεραιότητας και ακολούθησε επίδειξη της διαδικασίας έκδοσης συμβατικού και ψηφιακού εισιτηρίου μέσω κινητού τηλεφώνου. Σημειώνεται, πως για την έκδοση του ψηφιακού εισιτηρίου, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκεφθούν από το κινητό τους την ηλεκτρονική διεύθυνση http://patt.gov.gr/abc και να ακολουθήσουν τις προτεινόμενες επιλογές, είτε να ανοίξουν τη συγκεκριμένη διεύθυνση σε σταθερό υπολογιστή ή tablet και να σαρώσουν με το κινητό τους το QR Code που υπάρχει εκεί.