Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η αγωνιστική ανάρτηση του Raptor είναι φτιαγμένη για να τα βγάζει πέρα σε δύσκολα εδάφη.

Στην Ευρώπη το Ranger Raptor (+vid)

2.762 Επισκέψεις στο άρθρο (27/8/2018)

Η Ford επιβεβαίωσε ότι το νέο Ranger Raptor, η σκληρότερη και ταχύτερη έκδοση του Ευρωπαϊκού best-seller της εισβάλλει δυναμικά στην Ευρώπη. Δείτε το πανέμορφο video που έφτιαξε για χάρη του.

Έχοντας εξελιχθεί από την Ford Performance για τους λάτρεις της γρήγορης off-road οδήγησης, το πρώτο Ranger Raptor της ιστορίας θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από τα μέσα του 2019, με την ισχύ μιας έκδοσης Bi-turbo του κινητήρα 2.0‑litre EcoBlue diesel της Ford που αποδίδει 213 ίππους και ροπή 500 Nm και το νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων της μάρκας.
 
Η επιβλητική παρουσία που διαμορφώνουν οι εντυπωσιακές διαστάσεις και το extreme στυλ του απόλυτου Ranger υποστηρίζεται από ένα μοναδικό πλαίσιο της Ford Performance, βελτιστοποιημένο για γρήγορη οδήγηση εκτός δρόμου και δυνατότητες παντός εδάφους.   
 
Σκληροτράχηλο αλλά πολιτισμένο
Κατασκευασμένο για να αντιμετωπίζει ακραίες συνθήκες εκτός δρόμου, το μοναδικό, άκρως ανθεκτικό, ενισχυμένο πλαίσιο του Ranger Raptor χρησιμοποιεί υψηλής αντοχής ατσάλια με μειωμένη περιεκτικότητα κραμάτων, για να αντέχει την υψηλή καταπόνηση που επιφέρει η off-road αγωνιστική οδήγηση.
 
Η αγωνιστική ανάρτηση του Raptor είναι φτιαγμένη για να τα βγάζει πέρα σε δύσκολα εδάφη με υψηλές ταχύτητες, διατηρώντας παράλληλα απόλυτο έλεγχο και άνεση. Αμορτισέρ FOX με Position Sensitive Damping παρέχουν αυξημένες δυνάμεις απόσβεσης σε ακραίες συνθήκες για απαράμιλλη συμπεριφορά off-road και μειωμένες δυνάμεις απόσβεσης σε μέτριες συνθήκες για πιο βελτιωμένη ποιότητα κύλισης στο δρόμο.
 
Οι σπορ αποσβεστήρες με έμβολα 46,6 mm υποστηρίζονται από αλουμινένιους βραχίονες ελέγχου, με προεξέχοντες βάσεις θόλων αμορτισέρ μπροστά και ειδική νέα διάταξη πίσω ανάρτησης με γόνατα ελατηρίων, αλλά και ενσωματωμένο σύνδεσμο Watt που επιτρέπει την κίνηση του άξονα πάνω / κάτω με ελάχιστη πλευρική απόκλιση. Το φρενάρισμα εκτελείται από εμπρός δαγκάνες δύο εμβόλων, αεριζόμενους εμπρός δίσκους 332 mm x 32 mm και αεριζόμενους πίσω δίσκους 332 mm x 24 mm
.
Εντυπωσιακό σε εμφάνιση και λειτουργικότητα
Η δυναμική σχεδίαση του νέου Ranger Raptor, που έκανε το ντεμπούτο του σε απόχρωση Ford Performance Blue με πινελιές αντίθεσης σε Dyno Grey, εξελίχθηκε με γνώμονα τις επιδόσεις και τη λειτουργικότητα.
 
Μία εντυπωσιακή νέα μάσκα, εμπνευσμένη από τα πρώτο στον κόσμο εργοστασιακό φορτηγό υψηλών επιδόσεων off road – το Ford F‑150 Raptor – δεσπόζει στο χώρο ανάμεσα στους προβολείς xenon και πάνω από τον εμπρός προφυλακτήρα. Ανθεκτικός σε συνθήκες ερήμου, ο εμπρός προφυλακτήρας περιλαμβάνει νέους προβολείς LED με λειτουργικούς αεραγωγούς air-curtain που βελτιώνουν τη ροή αέρα γύρω από το αμάξωμα.
 
Εντυπωσιακά συνθετικά φτερά είναι σχεδιασμένα για να προστατεύουν από ζημιές εξ αιτίας της off-road χρήσης και επιτρέπουν μακρύτερη διαδρομή της  ανάρτησης και υπερμεγέθη ελαστικά. Τα πλαϊνά σκαλοπάτια είναι μελετημένα για να αποτρέπουν φθορές του πίσω τμήματος από χαλίκια, και φέρουν σημεία διαφυγής/αποστράγγισης για άμμο, λάσπη και χιόνι.
 
Το DNA της Ford Performance δίνει κάνει αισθητή την παρουσία του σε όλη την καμπίνα, που προσφέρει ποιότητα κατασκευής, αρμονικά χρώματα και ανθεκτικά υλικά για οδηγικά σενάρια από  αυτοκινητόδρομους μέχρι βουνά. Τα επενδυμένα καθίσματα είναι ειδικά σχεδιασμένα για στήριξη σε οδήγηση εκτός δρόμου με μεγάλες ταχύτητες με ένα μαξιλάρι διπλής σκληρότητας που παρέχει βέλτιστη άνεση και υλικά τύπου σουέντ για αυξημένο κράτημα.
 
Ρυθμισμένο για όλα τα Εδάφη
Το Ranger Raptor επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν από έξι προφίλ (driving modes) του Terrain Management System σε συνάρτηση με μία μεγάλη ποικιλία εδαφών και οδηγικών σεναρίων:
  • Normal mode – έμφαση στην άνεση, την οικονομική κατανάλωση και την οδηγησιμότητα
  • Sport mode – ταχύτερη απόκριση για σπορ οδήγηση στο δρόμο
  • Grass/Gravel/Snow mode – σχεδιασμένο για να εμπνέει ασφάλεια και αυτοπεποίθηση σε ολισθηρά off-road και ανώμαλα εδάφη
  • Mud/Sand mode – ρυθμίζει την απόκριση του οχήματος για βέλτιστη ελκτική πρόσφυση και κίνηση σε χαλαρά εδάφη όπως η άμμος και η λάσπη
  • Rock mode –  ειδικά για οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα σε πετρώδη εδάφη, όπου ο ομαλός έλεγχος είναι πρωταρχικής σημασίας
  • Baja mode – ρυθμίζει την απόκριση για οδήγηση εκτός δρόμου με υψηλές ταχύτητες, κάτι που χρειάζονται οι οδηγοί στο διάσημο Baja Desert Rally