Με δεδομένο ότι το μήκος του αμαξώματος τους δεν υπερβαίνει τα 5,0m, η δυνατότητα μεταφοράς φορτίων μήκους έως και 4,15m (στην περίπτωση του Nissan Primastar), είναι σαφές που εξηγεί με τον βέλτιστο τρόπο πόσες λύσεις έχουν εξελίξει οι διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους.
Σύμφωνα λοιπόν πάντα με τα όσα ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, το Nissan Primastar προσφέρει τον μέγιστο ωφέλιμο μήκος για τον χώρο φόρτωσης του με 3.350mm, που χάρη στην καταπακτή στο διαχωριστικό και κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, μπορεί να επεκταθεί στα 4.150mm.
To Mercedes-Benz Vito στην μακρύτερη (Extra Long) έκδοση του, προσφέρει την αμέσως καλύτερη επίδοση (3.061mm σε αμάξωμα μήκους 5.370mm) ενώ, πάνω από 2,9m ωφέλιμου μήκους προσφέρουν σε κάποια από τις εκδόσεις τους και τα Renault Trafic, Ford Transit Custom & Maxus eDeliver 7.
Ωφέλιμο μήκος (mm) ανά έκδοση |
Nissan Primastar |
L2H1(H2) |
3.350 (4.150) |
Mercedes-Benz Vito |
Extra Long |
3.061 |
Nissan Primastar |
L1H1(H2) |
2.950 (3.750) |
Renault Trafic |
L2H1(H2) |
2.937 (4.150) |
Ford Transit Custom |
L2H1(H2) |
2.921 (3.404) |
Maxus eDeliver 7 |
L2H1(H2) |
2.913 |
Citroen Jumpy |
L3H1 |
2.862 |
Opel Vivaro |
L3H1 |
2.862 |
Peugeot Expert |
L3H1 |
2.862 |
Fiat Scudo |
L3H1 |
2.862 (4.024) |
Mercedes-Benz Vito |
Long |
2.831 |
Toyota Proace |
Long |
2.763 (2.879) |
Mercedes-Benz Vito |
Compact |
2.586 |
Vokswagen Transporter |
L2 |
2.572 (2.975) |
Ford Transit Custom |
L1H1(H2) |
2.554 - 3.037 |
Maxus eDeliver 7 |
L1H1 |
2.547 |
Renault Trafic |
L1H1 |
2.537 - 3.750 |
Citroen Jumpy |
L2H1 |
2.512 |
Opel Vivaro |
L2H1 |
2.512 |
Peugeot Expert |
L2H1 |
2.512 |
Fiat Scudo |
L2H1 |
2.512 (3.674) |
LEVC VN5 |
Basic |
2.447 |
Toyota Proace |
Medium |
2.413 (2.529) |
VW Transporter |
L1 |
2.324 (2.724) |
VW ID. Buzz Cargo |
Standard |
2.208 |
Σελίδα 1 | Ποια Μεσαία Vans μεταφέρουν τα περισσότερα; |
Σελίδα 2 | Προσφέροντας ωφέλιμο χώρο για αντικείμενα μήκους έως 4,15m! |
Σελίδα 3 | Οι πιο πλατιές καρότσες στα Maxus eDeliver 7 & Ford Transit Custom |
Σελίδα 4 | Τουλάχιστον 1,2+m σε όλα τα μοντέλα, το πλάτος μεταξύ των θόλων |
Σελίδα 5 | Μόνο τρία μοντέλα προσφέρονται πλέον και με υπερυψωμένη οροφή |
Σελίδα 6 | Ωφέλιμος όγκος έως 8,9κ.μ. για το Renault Trafic |