Ωφέλιμος όγκος έως 8,9κ.μ. για το Renault Trafic
61.943 Επισκέψεις στο άρθρο
Χάρη και στη δυνατότητα απόκτησης του με υπερυψωμένη οροφή, το νέο Renault Trafic είναι σε θέση να υποστηρίξει στο εσωτερικό του φορτία έως και 8,9κ.μ. ενώ –πάντα στις εκδόσεις με ψηλή οροφή- συναντάμε το νέο Maxus eDeliver 7 με επίδοση 8,7κ.μ.
Στις εκδόσεις με κανονική οροφή, το Trafic κερδίζει εκ νέου τις εντυπώσεις με έως και 7,7κ.μ. ενώ το ακολουθούν τα Ford Transit Custom & Maxus eDeliver 7.
Ωφέλιμος όγκος (m3) ανά έκδοση |
Renault Trafic |
L2H1(H2) |
7,7 (8,9) |
Ford Transit Custom |
L2H1(H2) |
6,8 (8,3) |
Maxus eDeliver 7 |
L2H1(H2) |
6,7 (8,7) |
Toyota Proace |
Long |
6,1 (6,6) |
Fiat Scudo |
L3H1 |
6,1 - 6,6 |
Nissan Primastar |
L2H1(H2) |
6,0 (8,6) |
Ford Transit Custom |
L1H1(H2) |
6,0 (7,2) |
Maxus eDeliver 7 |
L1H1 |
5,9 |
Toyota Proace |
Medium |
5,3 (5,) |
Fiat Scudo |
L2H1 |
5,3 - 5,8 |
Nissan Primastar |
L1H1(H2) |
5,2 (7,2) |
LEVC VN5 |
Basic |
4,9 - 5,5 |
VW Transporter |
L2 |
6,7 |
Mercedes-Benz Vito |
Extra Long |
6,6 |
Citroen Jumpy |
L3H1 |
6,1 |
Opel Vivaro |
L3H1 |
6,1 |
Peugeot Expert |
L3H1 |
6,1 |
Mercedes-Benz Vito |
Long |
6,0 |
Renault Trafic |
L1H1 |
5,8 |
Vokswagen Transporter |
L1 |
5,8 |
Mercedes-Benz Vito |
Compact |
5,5 |
Citroen Jumpy |
L2H1 |
5,3 |
Opel Vivaro |
L2H1 |
5,3 |
Peugeot Expert |
L2H1 |
5,3 |
VW ID. Buzz Cargo |
Standard |
3,9 |
Σελίδα 1 | Ποια Μεσαία Vans μεταφέρουν τα περισσότερα; |
Σελίδα 2 | Προσφέροντας ωφέλιμο χώρο για αντικείμενα μήκους έως 4,15m! |
Σελίδα 3 | Οι πιο πλατιές καρότσες στα Maxus eDeliver 7 & Ford Transit Custom |
Σελίδα 4 | Τουλάχιστον 1,2+m σε όλα τα μοντέλα, το πλάτος μεταξύ των θόλων |
Σελίδα 5 | Ωφέλιμος όγκος έως 8,9κ.μ. για το Renault Trafic |