Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το μεγάλο ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος, διευκολύνει πρωτίστως τη φόρτωση και στερέωση του φορτίου.

Το μεγάλο ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος, διευκολύνει πρωτίστως τη φόρτωση και στερέωση του φορτίου.

Το νέο Maxus eDeliver 7 έχει την φαρδύτερη καρότσα (1,8m) στα Μεσαία Vans.

Το νέο Maxus eDeliver 7 έχει την φαρδύτερη καρότσα (1,8m) στα Μεσαία Vans.

  • Το μεγάλο ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος, διευκολύνει πρωτίστως τη φόρτωση και στερέωση του φορτίου.
  • Το νέο Maxus eDeliver 7 έχει την φαρδύτερη καρότσα (1,8m) στα Μεσαία Vans.

Οι πιο πλατιές καρότσες στα Maxus eDeliver 7 & Ford Transit Custom

61.945 Επισκέψεις στο άρθρο

Το ωφέλιμο πλάτος εντός της καμπίνας ενός Μεσαίου Van σε συνδυασμό με τα σχεδόν κάθετα πλευρικά τοιχώματα του χώρου φόρτωσης, το καθιστούν ιδανικό για την υποστήριξη πάσης φύσεως μετασκευών όπως π.χ. την τοποθέτηση εργαλειοθηκών κ.ά.
 
Σε κάθε περίπτωση, το μέγιστο ωφέλιμο πλάτος επιτρέπει και την βέλτιστη εκμετάλλευση του χώρου φόρτωσης και την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία σε αυτόν τον τομέα την προσφέρει το άρτι αφιχθέν και στη χώρα μας, Maxus eDeliver 7!
 
Ελάχιστα πιο στενή (25mm) είναι η καρότσα του Ford Transit Custom ενώ ακολουθεί το ID Buzz Cargo, που ωστόσο είναι σχετικά φαρδύτερο από τους υπόλοιπους εκπροσώπους της κατηγορίας και ως προς το αμάξωμα του.
 

Ωφέλιμο πλάτος (mm) ανά έκδοση
Maxus eDeliver 7 1.800
Ford Transit Custom 1.775
VW ID. Buzz Cargo 1.732
VW Transporter 1.700
Mercedes-Benz Vito 1.685
Mercedes-Benz Vito 1.685
Nissan Primastar 1.662
Renault Trafic 1.662
Fiat Scudo 1.636
Citroen Jumpy 1.628
Opel Vivaro 1.628
Peugeot Expert 1.628
Toyota Proace 1.628
LEVC VN5 1.574
 

Σελίδα 1Ποια Μεσαία Vans μεταφέρουν τα περισσότερα;
Σελίδα 2Οι πιο πλατιές καρότσες στα Maxus eDeliver 7 & Ford Transit Custom
Σελίδα 3Τουλάχιστον 1,2+m σε όλα τα μοντέλα, το πλάτος μεταξύ των θόλων
Σελίδα 4Μόνο τρία μοντέλα προσφέρονται πλέον και με υπερυψωμένη οροφή
Σελίδα 5Ωφέλιμος όγκος έως 8,9κ.μ. για το Renault Trafic