ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Η Volvo σε συνεργασία με σουηδικό πανεπιστήμιο διερευνά το πώς βλέπουν οι επιβάτες τις μετακινήσεις τους με λεωφορεία που κινούνται πλήρως αυτόνομα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Volvo σε συνεργασία με σουηδικό πανεπιστήμιο διερευνά το πώς βλέπουν οι επιβάτες τις μετακινήσεις τους με λεωφορεία που κινούνται πλήρως αυτόνομα.

Θετικοί οι επιβάτες στα αυτόνομα λεωφορεία

4.212 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2021)

Μεγάλη έρευνα στη Σουηδία αναδεικνύει το πώς βλέπουν οι επιβάτες το ενδεχόμενο μετακίνησής τους με λεωφορεία που κινούνται πλήρως αυτόνομα, δίχως να έχουν οδηγό πίσω από το τιμόνι τους.

Η Volvo Buses από κοινού με την εταιρεία δημόσιων μεταφορών, Vasttrafik, πραγματοποίησε μια έρευνα για το πώς αισθάνονται οι επιβάτες όταν μετακινούνται με ένα λεωφορείο που κινείται χωρίς οδηγό, αλλά και για το πώς πιστεύουν πως θα επηρεάσουν οι τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης τις μελλοντικές τους μετακινήσεις.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής διαδρομής, οι 22 επιβάτες γνώρισαν πώς είναι να ταξιδεύεις με ένα εντελώς αυτόνομο λεωφορείο χωρίς οδηγό πίσω από το τιμόνι.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής διαδρομής, οι 22 επιβάτες γνώρισαν πώς είναι να ταξιδεύεις με ένα εντελώς αυτόνομο λεωφορείο χωρίς οδηγό πίσω από το τιμόνι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Η έρευνα της Volvo πραγματοποιήθηκε με ένα αυτόνομο λεωφορείο 12 μέτρων με τη σύμπραξη ερευνητών και επιστημόνων από το Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας Τσάλμερς του Γκέτεμποργκ. Μάλιστα, νωρίτερα είχε διεξαχθεί μία ακόμα μελέτη, η οποία επικεντρωνόταν στο πώς βλέπουν οι οδηγοί λεωφορείων τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, πάλι σε συνεργασία με το σουηδικό πανεπιστήμιο.
 
Η τελευταία έρευνα πραγματοποιήθηκε σε ελεγχόμενες συνθήκες, σε μία οριοθετημένη, κλειστή, διαδρομή. Συνολικά 22 άτομα διαφορετικών ηλικιών που μετακινούνται καθημερινά με λεωφορεία, κλήθηκαν να αξιολογήσουν πώς το αυτόνομο λεωφορείο χειριζόταν εννέα διαφορετικές κυκλοφοριακές καταστάσεις: από την οδήγηση σε κυκλικό κόμβο και την παραλαβή επιβατών σε στάση, μέχρι την κυκλοφορία σε κοντινή απόσταση από διερχόμενους ποδηλάτες, πεζούς και αυτοκίνητα.
 
Μετά τη δοκιμή, οι ερευνητές του πανεπιστημίου πήραν συνέντευξη από τους συμμετέχοντες, στους οποίους ζητήθηκε να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι περισσότεροι συμμετέχοντες θεώρησαν ότι ήταν μια πολύ θετική εμπειρία και ότι το λεωφορείο κινήθηκε με ασφάλεια, ομαλά και άνετα. Μάλιστα, όσοι αρχικά ένιωθαν άβολα από την απουσία οδηγού πίσω από το τιμόνι, προσαρμόστηκαν γρήγορα σε αυτό. Συνέχεια του άρθρου >>>