Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Στο πλαίσιο ενός ερευνητικού προγράμματος, μπαταρίες ηλεκτροκίνητων οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής τους, χρησιμοποιούνται για τη φόρτιση λεωφορείων.

Συνολικά 50 τέτοιου είδους μπαταρίες δημιουργούν ένα ενιαίο σύνολο με χωρητικότητα 495 kWh.

Τι θα συμβεί με τις μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων οχημάτων;

5.164 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2019)

Στο πλαίσιο της εξέλιξης της ηλεκτροκίνησης σε όλους τους τύπους οχημάτων, η MAN Truck & Bus συμμετέχει σε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα διαχείρισης των μπαταριών μετά το τέλος του κύκλου ζωής τους.

Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να αποτελεί μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους που θα επηρεάσουν δραστικά τον κλάδο της αυτοκίνησης μέσα στα επόμενα χρόνια ωστόσο, η διαχείριση των μπαταριών που θα φέρουν όλα τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, μετά το πέρας του κύκλου ζωής τους, είναι ένα πρόβλημα που χρήζει άμεσης ανάλυσης για την εξεύρεση των βέλτιστων λύσεων.
Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και το νέο ερευνητικό πρόγραμμα που συμμετέχει η MAN Truck & Bus, σε συνεργασία με τον Όμιλο Volkswagen (όπου και ανήκει) και τον μεταφορικό πάροχο «VHH» (Verkesbetriebe Hamburg-Holstein).
Πιο συγκεκριμένα, το εν λόγω πρόγραμμα ουσιαστικά δημιούργησε μια «μεγάλη» μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 495 kWh που ουσιαστικά αποτελείται από 50 μπαταρίες ισχύος 9,9kWh έκαστη που έχουν πρότινος χρησιμοποιηθεί σε οχήματα Passat GTE της Volkswagen.
Ο εν λόγω… σταθμός τάσης εδράζεται σε ένα ειδικό κοντέινερ και στόχο έχει να διαπιστώσει την αποδοτικότητα των χρησιμοποιημένων αυτών μπαταριών, ως μέρος μιας μεγάλης μπαταρίας που θα επιστρατευθεί π.χ. για τη φόρτιση των ηλεκτροκίνητων λεωφορείων του VHH.