Ένα από τα πιο εμβληματικά pick-up των ΗΠΑ, το Power Wagon που παρήγαγε η Dodge από το 1945 έως το 1980, αποκτά σύγχρονα χαρακτηριστικά διατηρώντας στο ακέραιο τη ρετρό γοητεία του, στην οποία αν υποκύψεις δίχως όρους, εύκολα θα βρεθείς να πληρώνεις 500 χιλιάρικα.
Περισσότερες από 1.000 ώρες χρειάζονται οι μηχανικοί της Legacy Classic Trucks από το Τζάκσον του Γουαϊόμινγκ, για να κατασκευάσουν στο χέρι το «Legacy Power Wagon Conversion», μια αναπαλαιωμένη (και όχι μόνο) εκδοχή του εμβληματικού Power Wagon, του οχήματος που παρήγαγε η Dodge από το 1945 έως το 1980.
Σε τρεις επιλογές αμαξώματος και άπειρες λύσεις εξατομίκευσης προσφέρονται τα Legacy Power Wagon Conversion.
Πρόκειται για ένα κλασικό φορτηγό με όλες τις σύγχρονες ανέσεις το οποίο απευθύνεται σε (πολύ πλούσιους) συλλέκτες. Παράγεται σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος, δύο δίπορτες με κανονική ή επιμηκυμένη καμπίνα, με το Regular Cab να έχει ως τιμή εκκίνησης τα 325.000 δολάρια (289.132 ευρώ) και το Extended Cab τα 360.000 δολάρια (320.270 ευρώ). Σε περίπτωση που τα παραπάνω σας φαίνονται πολλά, έχουμε να σας πούμε πως υπάρχει και η 4πορτη, διπλοκάμπινη εκδοχή που ξεκινά από τα μόλις 475.000 δολάρια (422.563 ευρώ). Εύκολα καταλαβαίνει κανείς, πως λίγα μόνο από τα αμέτρητα έξτρα να επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής, η τιμή του pick-up εύκολα θα ξεπεράσει τα 500 χιλιάρικα!
Η Regular Cab έκδοση ξεκινά από τα 325.000 δολάρια. Προσφέρονται 4 επιλογές σε κινητήρες ισχύος έως και 620 ίππων.
Στην κορυφή βρίσκεται η Double Cab έκδοση των 475.000 δολαρίων. Εντυπωσιακά είναι τα off-road χαρακτηριστικά του οχήματος.
Σε κάθε περίπτωση, το Legacy Power Wagon Conversion έχει μήκος 5.182 χλστ., πλάτος 2.032 χλστ. και ύψος 2.108 χλστ., με το μεταξόνιό του να εκτείνεται στα 3.302 χλστ. Ζυγίζει από 2.903 έως 3.311 κιλά και η ικανότητα έλξης του ποικίλει από τα 3.629 κιλά των εκδόσεων βενζίνης, μέχρι τα 5.443 κιλά της μοναδικής έκδοσης πετρελαίου, η οποία υπόσχεται αυτονομία κίνησης της τάξης των 1.000 μιλίων (1.609 χλμ.).
Στη μέση της γκάμας βρίσκεται το Extended Cab των 360.000 δολαρίων. Η αναπαλαίωση κάθε οχήματος απαιτεί περίπου 1.000 ώρες εργασίας.
Με ισχύ έως και 620 ίππων
Vintage αισθητική με σύγχρονες ανέσεις στο εσωτερικό.
Περνώντας στους κινητήρες, δίνονται τρεις V8 επιλογές βενζίνης, από τις οποίες μία είναι υπερτροφοδοτούμενη, ενώ μία είναι και η επιλογή πετρελαίου. Αναλυτικότερα, το «παρών» δίνει ο Chevrolet LS3 Small Block κινητήρας των 6,2 λτ., ο οποίος αποδίδει 430 hp ισχύος, 569 Nm ροπής και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων (GM 4L85E), ένα σύστημα μετάδοσης που συναντάμε και στο Chevrolet LSA Supercharged σύνολο, στο οποίο η ισχύς ανεβαίνει στους 620 ίππους και η ροπή στα 840 Nm.
Πολυτελείς οι δερμάτινες πολυθρόνες. Υπάρχει η επιλογή για ενιαίο πάγκο ή καθίσματα bucket.
Πέρα από το δίδυμο της Chevrolet, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν τον Chrysler 408 Small Block ατμοσφαιρικό κινητήρα των 6,7 λτ., του οποίου η ισχύς είναι στα 400 άλογα και η ροπή στα 651 Nm, τα οποία περνάνε στον δρόμο μέσω μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων (New Venture Gear 4500). Τον ίδιο αριθμό σχέσεων μετάδοσης της κίνησης συναντάμε στην περίπτωση που επιλεγεί ο Cummins Turbodiesel κινητήρας χωρητικότητας 3,9 λτ., ο οποίος μπορεί να μην εντυπωσιάζει με την ισχύ του (170 hp), αλλά προσφέρει άφθονα επίπεδα ροπής και μάλιστα από τις χαμηλές στροφές (651 Nm/1.600 σ.α.λ.).
Οι εκτός δρόμου δυνατότητες
Ανεξαρτήτως κινητήρα και συστήματος μετάδοσης της κίνησης, το εκμοντερνισμένο Power Wagon διαθέτει το δύο ταχυτήτων transfer case «Atlas 3.0:1», ενισχυμένα διαφορικά και άξονες της Dana. Οι off-road δυνατότητές του μπορούν να ενισχυθούν περαιτέρω με το προαιρετικό transfer case των 4 ταχυτήτων, τα εμπρός και πίσω κλειδώματα της ARB και τους άξονες της Axletech.
Σε ό,τι αφορά στις εκτός δρόμου επιδόσεις, το pick-up της Legacy Classic Trucks έχει τη δυνατότητα υδάτινου περάσματος βάθους 1.118 χλστ., ενώ εμφανίζει και εντυπωσιακές γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης εμποδίων (60 και 45 μοίρες, αντίστοιχα). Οι τροχοί Trail Ready Beadlock είναι 17 ιντσών και φοράνε all-terrain ελαστικά Toyo Open Country 17 ιντσών, ενώ αν παρόλα αυτά το αυτοκίνητο κολλήσει, θα αναλάβει ο Warn ηλεκτρικός εργάτης των 7.484 κιλών. Φυσικά, για τα παραπάνω προσφέρονται πλήθος εναλλακτικών επιλογών. Λεφτά να έχει κανείς και όλα θα τα βρει…
Για το τέλος αφήσαμε το εσωτερικό, στο οποίο συνεχίζεται αμείωτα η «old-school» αισθητική του αμαξώματος. Στην καμπίνα, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στον ενιαίο πάγκο και στις δύο σειρές, τα ανεξάρτητα καθίσματα bucket και τις πολυτελείς δερμάτινες πολυθρόνες του «καπετάνιου». Τα πρότυπα της τότε εποχής ακολουθούν τα κλασικά όργανα και το μεγάλο τιμόνι, ενώ σύγχρονες πινελιές αποτελούν στοιχεία όπως οι ηλεκτρικές ευκολίες και το σύστημα κλιματισμού.
Σας αφήνουμε να …ονειρευτείτε περισσότερο με το σχετικό βίντεο της Legacy Classic Trucks, με ένα ακόμα του περίφημου Jay Leno, αλλά και με ένα τελευταίο της Toyo :